quote:Op maandag 2 juni 2008 19:50 schreef Rumille het volgende:
God Ruud: 'Kom mijn zoon, pak mijn hand.'
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 20:04 schreef kleinzusje het volgende:
Hoera !!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mooiquote:Op maandag 2 juni 2008 20:04 schreef kleinzusje het volgende:
Hoera !!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mij pak je toch niet meerquote:Op maandag 2 juni 2008 20:16 schreef SCH het volgende:
Hele slimme jury. En vierde podium op rij. Wat een ontzettend leuke competitie is dit toch
Aha, geleuter dus. Gelukkig heeft het hier meer niveau, ondanks het gebazel van SCH en het werk van sommige jury's.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
FOK! is weer eens traag. Of ben ik de enige die er last van heeft?
@Beschouw: KSC is volgens mij de Koffie SlowChat
Vandaag was het anders een hele goede juryquote:Op maandag 2 juni 2008 22:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Aha, geleuter dus. Gelukkig heeft het hier meer niveau, ondanks het gebazel van SCH en het werk van sommige jury's.
En ja, hier gaat Fok! ook als dikke stront.
Beide niet gezien ik ging vroeg naar RATM.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Counting Crows niet gezien, voor Roisin Murphy gekozen, ook helemaal geweldig trouwens
JIj moet heel erg gaan oppassen met die grote oren en dat kleine slurfje van jequote:Op maandag 2 juni 2008 22:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Aha, geleuter dus. Gelukkig heeft het hier meer niveau, ondanks het gebazel van SCH en het werk van sommige jury's.
En ja, hier gaat Fok! ook als dikke stront.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:22 schreef SCH het volgende:
[..]
JIj moet heel erg gaan oppassen met die grote oren en dat kleine slurfje van je
quote:EnGCatjuh
"Hand in hand kameraden!" vindt geen gehoor.
quote:Beschouw
"SCH kom eens hier, dat ik hem er in zwier"
quote:Gordon_Shumway
'Het voelt nog een beetje gek, dat Fingerspitzengefuhl', aldus Ruud.
De opmaak is hier te vinden.quote:ruud_fr
Van Nistelrooij zichtbaar teleurgesteld omdat hij niet naar Pinkpop kon
Redelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:48 schreef Beschouw het volgende:
Gelukkig weer een jury die kwaliteit op waarde weet in te schatten
Mwuah... Ik heb het wel eens erger gezien trouwens.quote:
quote:Roemenië levert de kleinste speler. Florentin Petre (1,66 meter) verliest het op drie centimeter van zijn naaste belagers. Wesley Sneijder deelt de zesde plaats met tien andere spelers van 1,70 meter.
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik altijd eerst kijk wat jij hebt gepost, om vervolgens een variant op jouw onderschrift te postenquote:
Nou vooruit danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat ik altijd eerst kijk wat jij hebt gepost, om vervolgens een variant op jouw onderschrift te posten![]()
Even eerlijk, ik heb de onderschriften niet doorgelezen, maar ik vind ze ook weer niet zoveel op elkaar lijken. Het idee misschien wel, maar de tekst zelf is nogal verschillend.
Ik voel me misbruiktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:48 schreef Beschouw het volgende:
Gelukkig weer een jury die kwaliteit op waarde weet in te schatten
Keurig jongen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik laat jou morgen ook wel weer winnen frits
Goede jury
Net gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:52 schreef Beschouw het volgende:
Frits is een beste.Daar drinken we op.
[ afbeelding ]
Volgens kleinzusje bloeit er iets tussen ons. Ik voel niks. Jij wel?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet gaat zweven.
Ook nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens kleinzusje bloeit er iets tussen ons. Ik voel niks. Jij wel?
Weet jij ook eens hoe het voeltquote:
Komt door deze foto de waanzinnige aantrekkingskracht van SCHquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:26 schreef Beschouw het volgende:
ALARM! ALARM! TerroRobbie gesignaleerd in dit topic.
Jatwerkquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:43 schreef OA het volgende:
[ afbeelding ]
Van Basten houdt verrassingswissel Sneijder goed verborgen
Shit, niet goed alles gelezen...quote:
quote:-vrolijke-frits-
-Van Basten strijkt tien punten op in spreekwoorden uitbeeldcompetitie: 'Onder mantel en kleed zit er veel dat men niet weet'-
quote:-RayMania-
-Marco van Basten gaat goed gemutst het schip in tegen Italië.-
quote:-TheVulture-
-Van Basten: "John, ik trek het boetekleed vast aan"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Joesse-
-Moeder Van Basten weigert bedtijd Marco te verschuiven ondanks verlenging bij wedstrijd Nederlands Elftal.-
Het is wel een SCHande. En corruptie. En fraude. En vriendjespolitiek. En witwasserijquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het was een sterke ronde, dat wel. Dus het is geen schande als je niet op het podium staat
Word ik nu uit de Champions League gezet?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is wel een SCHande. En corruptie. En fraude. En vriendjespolitiek. En witwasserij
Daar wordt vanavond een extra vergadering over ingelast. Slurf?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Word ik nu uit de Champions League gezet?
Zo lijkt het alsof ik verder niets kan, bedankt daarvoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:55 schreef RayMania het volgende:
Tweedst! Puike jury, dat kan Alf wel.
Hamburgers gegrild
quote:Rumille
De Jong teleurgesteld: 'Ik vond het al zo raar dat ik een contract moest tekenen voor een hamburger.'
quote:Isiolo
Ook HSV is opgedoekt
De opmaak is hier te vinden.quote:SCH
"Wat nou, The Vulture en SCH zien ons graag zo????"
Nee hoor maar ik vond je gewoon het slechtste onderschrift hebbenquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:37 schreef SCH het volgende:
Kut man - zit je weer in je ontkenningsfase ofzo?
Dat heeft SCH bijna altijdquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik vond je gewoon het slechtste onderschrift hebben
quote:-Joesse-
-Van Basten: "Jongens, hoe hoger dat been, hoe meer dingen we onder de knie hebben!"-
quote:-Engcatjuh-
-Van Basten: "Dit EK moeten we laten zien dat we grote stappen hebben gemaakt."-
quote:-Breach-
-"Boulahrouz leert selectie hoe Ronaldo uit te schakelen"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Gordon_-
-'Linkervoet op groen'-
Ja, maar jouw onderschrift was ook niet leuk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:49 schreef Isiolo het volgende:
Wat zeuren jullie ?
Ik heb toch ook geen podium plaats ?:
Nee anders had ik wel een podium plaatsquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:51 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ja, maar jouw onderschrift was ook niet leuk.
Het is op zich geen slecht onderschrift, maar is vaker uitgemolken dan de Sneijdergrappen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:41 schreef SCH het volgende:
Die poedel van GordonDie was toch met vlag en wimpel de leukste. Soms SCHatert SCH, niet zo vaak hoor, dat doseert hij, maar om dat onderschrift moest hij nou echt SCHaterlachen. Even kijken wie de jury was.
Oh Isiolo. Dat is zeker een vrouw? Dan kan ze er ook niiets aan doen
Het paste nu toch bij de foto? Dan zie ik er geen poedel inquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is op zich geen slecht onderschrift, maar is vaker uitgemolken dan de Sneijdergrappen.
Als zo'n onderschrift gebruikt wordt, past het eigenlijk altijd bij de foto.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het paste nu toch bij de foto? Dan zie ik er geen poedel in
quote:Gordon_Shumway
Marco van Basten zet Twister van gister te lang door en houdt zijn linkervoet op groen
quote:ZoneKill
v. Basten: "Llllllllllllllekker balletje"
'Marco van Basten voert lik-op-stuk-beleid.'
De opmaak is hier te vinden.quote:vrolijke-frits
Affelay:"De coach probeert zeker weer een bal hoog te houden achter me hè"
Bij elke foto ( een speler , die zijn poot hoog de lucht in lift ) is er wel een user diequote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:41 schreef SCH het volgende:
Die poedel van GordonDie was toch met vlag en wimpel de leukste. Soms SCHatert SCH, niet zo vaak hoor, dat doseert hij, maar om dat onderschrift moest hij nou echt SCHaterlachen. Even kijken wie de jury was.
Oh Isiolo. Dat is zeker een vrouw? Dan kan ze er ook niiets aan doen
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:50 schreef TheVulture het volgende:
Dit is volgens mij voor het eerst dat iemand punten krijgt omdat de jury het onderschrift van gisteren beter vond
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:45 schreef Breach het volgende:
SCH: Heeft zijn onderschrift aangepast, had ie niet moeten doen, zn originele had punten gekregen
Morgen poedel dusquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Van 3 naar 2 naar 1. Ideaal
Even foto zoeken.
quote:vrolijke-frits
Sverkov denkt aan deelname Olympische Spelen als speerwerper
quote:pinow
Sverkov: "Fappen doe ik met rechts."
quote:Rumille
Serkov: 'Ik had geen maatje S(neijder) moeten nemen.'
De opmaak is hier te vinden.quote:Beschouw
Beschouw ziet liever Maradona in shirt met nummer 10
Ik vind 'm ook niet echt leuk. Z'n shirt past gewoon.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:55 schreef SCH het volgende:
Die winnaar, jezus catjuh. Heb je een zonnesteek ofzo?
Ik wou het niet zeggen maar het begint wel erg doorzichtig te worden idd.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Ach weer een tactische keuze van Catjuh, de concurrentie geen punten en de grootste concurrent een poedel
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Ach weer een tactische keuze van Catjuh, de concurrentie geen punten en de grootste concurrent een poedel
Ik ben mijn poedel al leren katten dood te bijten.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen maar het begint wel erg doorzichtig te worden idd.
quote:Op zondag 8 juni 2008 20:26 schreef SCH het volgende:
Jammer dat The Vulture een mietje is, anders zou ie wel maatregelen nemen tegen die kutkat.
Er is al drie weken geen tussenstand geweest, dus ik heb geen idee wie er concurrenten zijn en wie nietquote:Op zondag 8 juni 2008 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Dan is het inderdaad dom dat iedereen zijn naam fout schrijftquote:Op maandag 9 juni 2008 00:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er is al drie weken geen tussenstand geweest, dus ik heb geen idee wie er concurrenten zijn en wie niet
@ Shumway. Sinds 00:20 08-06 staat er Sverkos. Dus vlak na het posten van de foto.
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:38 schreef Girliegirl het volgende:
[ afbeelding ]
Ferguson: 'Sneijder komt maar tot hier!'
Gewoon tussen de wedstrijden inquote:Op maandag 9 juni 2008 14:45 schreef Rumille het volgende:
Uitslag komt wat laat.
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:34 schreef pinow het volgende:
[ afbeelding ]
Boze Sir Alex haalt Ronaldo weg uit Bernabéu.
Voor een nieuwkomer heb je het al snel door.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:40 schreef Girliegirl het volgende:
[..]
Ben vrij nieuw, weet niet zo goed hoe dat met die plaatjes werkt, excuses!
BTW: gebaseerd op het feit dat jullie zo vaak Seneijder grappen maken
quote:kleinzusje
Naakte waarheid: "Ronaldo keert Engeland de rug toe"
Ferguson bewijst dat Ronaldo niet bij elke aanraking valt.
quote:Beschouw
Ronaldo: "Wat doet die Ferguson hier op het EK?"
De opmaak is hier te vinden.quote:TheVulture
Ferguson: "Mooi he, ons nieuwe shirt met gedrukte torso's, de mijne ligt nog in de kleedkamer"
quote:Op maandag 9 juni 2008 20:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Thuram: 'Bonjour SCH, c'est moi! Tu fais de reconnaitre?'
Gatverdammequote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:03 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Thuram: "Genoeg gekust, het wordt nu tijd dat je de Parmezaanse kaas van mijn knots knabbelt"
quote:- Gordon_Shumway-
-Thuram: 'Bonjour SCH, c'est moi! Tu fais de reconnaitre?'-
quote:-vrolijke-frits-
- Cannavaro houdt de beker stevig vast, Thuram had liever gezien dat hij zijn kleine Sneijder had beetgepakt-
quote:-Joesse-
- Cannavaro: "Is dat een beker of ben je gewoon blij om me te zien?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Isiolo-
- Klein kusje-
Kon ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik kreeg onlangs een poedel omdat dat onderschrift te vaak gebruikt werd, en kijk eens wat er nu wint. Daarnaast had ik gewoon moeten winnen
Jup. Jury's zijn nooit inconsequent.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik kreeg onlangs een poedel omdat dat onderschrift te vaak gebruikt werd, en kijk eens wat er nu wint. Daarnaast had ik gewoon moeten winnen
quote:
quote:Poedel eigenlijk niet terecht, want alle onderschriften waren geniaal. Ligt natuurlijk aan de geweldige foto
Elke jury is anders, en daarbij ik had dit ook een keer kunnen verwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit hier iets bij
Ook leuk genoeg voor een onderschrift, of alleen om naar te kijken?quote:
Lust er nog wel eentje.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
Beschouw, geniet er van jongen!
[ afbeelding ]
Dankje. Frits is een echte vriend.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
In een glas wel dan
[ afbeelding ]
Zo'n kind gun je toch een Fantaquote:Op woensdag 11 juni 2008 07:18 schreef SCH het volgende:
Beschouw, waar heb ik dit (niet) aan verdiend
Ga maar weer stukjes sgreifen, dat kan je ook al niet
quote:Op woensdag 11 juni 2008 07:18 schreef SCH het volgende:
Ga maar weer stukjes sgreifen, dat kan je ook al niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Man met snor morst chocolademelk.-
quote:TheVulture
-Deze neger juicht voor iemand-
quote:Breach
-"Roet Goellit en Zelkjo Petrovic zijn nog steeds dikke vrienden"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-ZoneKill-
-Vermomde Gullit en voormalig lid van Crazy 88, aanvoerder van het Legioen.-
quote:vrolijke-frits
De Kannibaal begint vast aan het toetje
"Je moet niet zitten aan me Nikies!"