Net gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:52 schreef Beschouw het volgende:
Frits is een beste.Daar drinken we op.
[ afbeelding ]
Volgens kleinzusje bloeit er iets tussen ons. Ik voel niks. Jij wel?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:38 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet gaat zweven.
Ook nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens kleinzusje bloeit er iets tussen ons. Ik voel niks. Jij wel?
Weet jij ook eens hoe het voeltquote:
Komt door deze foto de waanzinnige aantrekkingskracht van SCHquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:26 schreef Beschouw het volgende:
ALARM! ALARM! TerroRobbie gesignaleerd in dit topic.
Jatwerkquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:43 schreef OA het volgende:
[ afbeelding ]
Van Basten houdt verrassingswissel Sneijder goed verborgen
Shit, niet goed alles gelezen...quote:
quote:-vrolijke-frits-
-Van Basten strijkt tien punten op in spreekwoorden uitbeeldcompetitie: 'Onder mantel en kleed zit er veel dat men niet weet'-
quote:-RayMania-
-Marco van Basten gaat goed gemutst het schip in tegen Italië.-
quote:-TheVulture-
-Van Basten: "John, ik trek het boetekleed vast aan"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Joesse-
-Moeder Van Basten weigert bedtijd Marco te verschuiven ondanks verlenging bij wedstrijd Nederlands Elftal.-
Het is wel een SCHande. En corruptie. En fraude. En vriendjespolitiek. En witwasserijquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het was een sterke ronde, dat wel. Dus het is geen schande als je niet op het podium staat
Word ik nu uit de Champions League gezet?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is wel een SCHande. En corruptie. En fraude. En vriendjespolitiek. En witwasserij
Daar wordt vanavond een extra vergadering over ingelast. Slurf?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Word ik nu uit de Champions League gezet?
Zo lijkt het alsof ik verder niets kan, bedankt daarvoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:55 schreef RayMania het volgende:
Tweedst! Puike jury, dat kan Alf wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |