quote:Op woensdag 24 december 2008 22:48 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Speler 1 - 0 Axe Effect
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Speler probeert voor de zoveelste keer onder zijn gele kaart uit te komen.
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:42 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
"Vader Guijo-Velasco maakt rentree als scheidsrechter"
Goed bezig!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Topiclijst in de OP is bijgewerkt
Ik zat er een te verzinnen maar ik heb meer bedenktijd nodigquote:Op donderdag 25 december 2008 19:21 schreef Breach het volgende:
Waarom tvp-en mensen zonder een onderschrift te plaatsen?
Het was niet specifiek aan u gerichtquote:Op donderdag 25 december 2008 19:28 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik zat er een te verzinnen maar ik heb meer bedenktijd nodig
Als ik nu iets ga forceren dan krijg ik alleen maar een poedel.
Een goede jury had jou laten winnen en niet de zoveelste slaapverwekkende clicheopmerking over Lucius.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:03 schreef sjimz het volgende:
Goede jury van de vorige foto!
Je bloeddruk SCH, je bloeddruk..quote:Op donderdag 25 december 2008 22:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Een goede jury had jou laten winnen en niet de zoveelste slaapverwekkende clicheopmerking over Lucius.
Je vond die van mij goed?quote:Op donderdag 25 december 2008 22:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Een goede jury had jou laten winnen en niet de zoveelste slaapverwekkende clicheopmerking over Lucius.
Dit helpt juist lieverd.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Je bloeddruk SCH, je bloeddruk..
Ah ons lachebekje.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:07 schreef RayMania het volgende:
SCH heeft weer veel te veel ragout naar binnen gestouwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |