Ik ook, maar toen bleek dat ik niks had ingestuurd, dus toen ben ik maar gaan jureren om anderen ook niet op het podium te zetten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik had mezelf wel op het podium verwacht.
Maar ik ben helegaar geen concurrent, ik doe pas mee vanaf half november.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Joesse het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen bleek dat ik niks had ingestuurd, dus toen ben ik maar gaan jureren om anderen ook niet op het podium te zetten.
Nee ik heb ook geen concurrenten want ik doe de puntentelling en laat mezelf toch wel winnenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar ik ben helegaar geen concurrent, ik doe pas mee vanaf half november.
Vandaar dat iedereen zo lovend is over de uitslag.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:39 schreef Joesse het volgende:
[..]
Nee ik heb ook geen concurrenten want ik doe de puntentelling en laat mezelf toch wel winnen![]()
Heeft het nog zin dan?quote:Maar! laten we weer onderschriften posten
Enkele Havenarbeiders geven vuursignalen af nadat men Zeilboot Kuyt + bemanning binnen denkt te zien varenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:49 schreef Joesse het volgende:
kiezen maar (suggesties van Gordon):
[ afbeelding ]
Alleen de nummer 3 was podiumwaardig-achtigquote:Op woensdag 24 december 2008 06:00 schreef ruud_fr het volgende:
grappig, als ik had kunnen jureren had de winnaar van mij de poedel gekregen
omdat een dergelijke grap al vaker is langsgeweest
Klopt, dan is het ook vaak of podium of poedel. Maar Joesse weet de juiste keuzes te maken.quote:Op woensdag 24 december 2008 06:00 schreef ruud_fr het volgende:
De kerstmis start pas om 24.00quote:Op woensdag 24 december 2008 15:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Kan zijn dat de uitslag pas iets na achten komt. Als 'ie er om 21:00 nog niet is mag de nummer twee of drie het doen.
ja dat gebeurt me vaker, ik loop nog niet lang genoeg mee denk ikquote:Op woensdag 24 december 2008 06:00 schreef ruud_fr het volgende:
volgens jou, de niet-juryquote:Op woensdag 24 december 2008 06:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Alleen de nummer 3 was podiumwaardig-achtig
nicequote:Op woensdag 24 december 2008 06:02 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Collen: "Theo doet weer goede zaken hier"
quote:-sjimz-
-Collen: "Wat komt Das Phantoom toch altijd met een overdreven rookwalm op." -
quote:-TheVulture-
-Kuyt: "we gaan weer de mist in"-
quote:-ruud_fr-
-Collen: "Theo doet weer goede zaken hier"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SCH-
-Geest Jorien van de Herik waait weer eens langs-
Lucius. Nu je het zegt, die heeft volgens mij nooit met Kuyt gespeeld.quote:
Dat maakt niks uit.... eens een dealer....quote:Op woensdag 24 december 2008 21:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Lucius. Nu je het zegt, die heeft volgens mij nooit met Kuyt gespeeld.
Dat dus + een eetlepel of 3 sarcasme.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:16 schreef kleinzusje het volgende:
Sinds die ruudje buiten de grenzen balt, wint hij aan 1 stuk door !
voetbalfoto graagquote:
Had dat er gelijk bij gelinkt danquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Had dat er gelijk bij gelinkt danAlvast voor de volgende ronde dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |