En toen viel het kwartje, ik las het meer als een ietwat infantiel gegiechel (Als in 16 jarige meisjes gegiechel) Een goede (duidelijke) MJ grap had overigens op 1 gestaanquote:
Ik begrijp 'm nu wel, alleen ben ik blijkbaar niet de enige die je Hihii leest als iemand die inwendig gekieteld wordt...quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:42 schreef Bjoro het volgende:
Een poedel en een topictitel en dat terwijl de jury te dom/te jong* is om een grap over Michael Jackson te begrijpen.
* doorhalen wat niet van toepassing is !
Ik ben slim en oud en had de link met Michael ook niet gelegdquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:42 schreef Bjoro het volgende:
Een poedel en een topictitel en dat terwijl de jury te dom/te jong* is om een grap over Michael Jackson te begrijpen.
* doorhalen wat niet van toepassing is !
Hoor ik daar poedel? Daar begin ik een abbo op de krijgenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:32 schreef SCH het volgende:
Dat zeg ik pas als je een onderschrift neerzet. Dan hebben we in ieder geval een poedel.
"voetbalniveai"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 06:34 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Trampolines in veld zorgden niet voor gewenste verhoging van voetbalniveai
Typo moet kunnen tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |