quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:35 schreef Palmboom313 het volgende:
Ruud had moeten winnen maar goed Kut Jury weer.
[ afbeelding ]
Plaatje is hier zo vaak gepost. Dus dat was perfect.
Dat lag ook wel weer erg voor de hand en ik vind dat je de wijsheid van de jury altijd moet waarderenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:35 schreef Palmboom313 het volgende:
Ruud had moeten winnen maar goed Kut Jury weer.
[ afbeelding ]
Plaatje is hier zo vaak gepost. Dus dat was perfect.
Of mis een grap.quote:
Ga maar vast liggen lieverdquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:49 schreef Luco het volgende:
SCH, kom er maar in
helpquote:
als ik 1e was had ik dat ook gezegd jahquote:Op zondag 2 augustus 2009 10:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat lag ook wel weer erg voor de hand en ik vind dat je de wijsheid van de jury altijd moet waarderen
quote:-EnGCatjuh-
-Grensrechter links- én rechtsdragend.-
quote:-skittelman-
-"Kijk, het zit zo: Als de voorstopper doorschuift naar het middenveld zie je dat die nummer 10 via de zijlijn zich terug trekt, als de linksbuiten dan doorkaatst naar de nummer 4 zie je dat die nummer 11 van hun de ruimte in duikt. Als de libero nu een voorzet geeft springt die nummer 11 samen met onze rechtsbuiten de diepte in. Tjah en dan staat die nummer 10 buitenspel, das toch logisch?"-
quote:-Luco-
-Lehmann: Kijk eens om je heen man, waarom zijn al die mensen opgesloten?-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Zeroku-
-Lehman: "Dus als ik die kant opga kom ik een trein tegen die ik niet kan missen?"-
Heb je niets beters?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:55 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar weer eens iets actueels doen, barst u maar los!
Alle foto's die door "iedereen" zijn neergeplempt zijn actueel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef Luco het volgende:
Och crisis, iedereen begint maar weer foto's neer te plempen? Wees maar eens creatief met een wat recentere, minder voor de hand liggende foto
VVV snapte ik nog wel... Och, kies maar wat jullie doen, maar als het zo gaat met de foto's van de winnaar kan je net zo goed al je regels op de schop nemenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:40 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Alle foto's die door "iedereen" zijn neergeplempt zijn actueel.
Ik bedoel dus beide foto's.
quote:EngCatjuh
"Romero mag grabbelen!"
quote:Ruud
Verbeek's gewichthef-opdracht verkeerd begrepen
quote:SCH
"We hebben Koeman bij de ballen jongens"
De opmaak is hier te vinden.quote:Bjoro
Hihiiiiiiiiiiiiiiiii
Dat was een van zijn kenmerkende geluiden: hiiihiii.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:53 schreef Ruud het volgende:
[..]
Dat haal ik er niet uit
Had wel een MJ grap verwacht.
Dat doe ik ook wel eens, na een grapjequote:Op maandag 3 augustus 2009 18:54 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dat was een van zijn kenmerkende geluiden: hiiihiii.
Mag je gerust toevoegen aan je jury-rapporten dan.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:58 schreef Ruud het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel eens, na een grapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |