quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:40 schreef Ruud het volgende:
Bukkake nog steeds populair in Japan
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:43 schreef SCH het volgende:
Tsunami in Japan
Briljant idd. Een van de beste onderschriften van de laatste maanden. Jury wist misschien niet wie dat was.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Vond je Vera Pauw niet behoorlijk briljant eigenlijk?
Dat wist de jury wel. Alleen de jury vond 3 andere onderschriften beter.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Briljant idd. Een van de beste onderschriften van de laatste maanden. Jury wist misschien niet wie dat was.
Daarom zou ik bijna medelijden met je krijgen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:19 schreef Bjoro het volgende:
WTF ...ik had gewoon een poedel....wat een kut-jury zeg !
Ja, vraagje, doe ik tussendoor nog een tussenstand? Ik kan bijvoorbeeld in de loop van volgende week nog eentje doen, maar ik kan het nu ook verder in het ongewisse laten tot de eindstand.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef Beschouw het volgende:
Joesse heeft weer puik werk afgeleverd![]()
Nog 21 jury's en dan weten we de eindstand. Gaat het nog spannend worden?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:48 schreef Ruud het volgende:
Ik vind het allemaal prima, Joesse. Zolang ik maar nummer 1 blijf![]()
quote:
Ja, ruim een weekje terug alquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Off-topic:
Ben je trouwens al in NL ?
En, beetje rare vraagKennen ze Feijenoord in den vreemden ? Als je elders Ajax noemt gaan er namelijk deuren voor je open die voor velen gesloten blijven
![]()
Feyenoord is toch geen Engelsquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ja, ruim een weekje terug al![]()
Ze kennen Feyenoord zeker, vooral in Hong Kong en China shirtjes gezien (zelfs in een discotheek). In China weinig over gepraat, ze spreken in het zuiden amper Engels.
Maar het eerste waar ze over beginnen is meestal Van Nistelrooy. Daarna komen Gullit, Cruijff en Van Persie.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ruud: "Niehow, Joe no walket alone, hand in hand kameladen, Sja chung kamjung led muur to getthall, Lee, Towels, poltie sambal ok ? Yes, spicie club. Bombing not now but durlng dictatule then ....
Whele is intelnetcafe, thx. ( buiging)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |