BJORO 2quote:Op maandag 8 juni 2009 21:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
En je hoort Willem zeggen:"Nee jij ziet er lekker uit gozert hé!"
lol , stond net op het punt om de jury te doen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:21 schreef Waaghals het volgende:
zo ben net thuis, zal ff gaan kijken
quote:-Bjoro-
-En op de radio zie ik er nog beter uit !-
quote:-Beschouw-
-Opgeluchte Derksen: ''Alles beter dan Kraay jr.''-
quote:-Ruud-
-Derksen: "Ik voel me kloten"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-De_Slagert-
-Johan: Persoonlijk ben ik niet zo bijster onder de indruk van de zak inhoud van deze broek.-
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:27 schreef Waaghals het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:13 schreef Joesse het volgende:
Tussenstand t/m vorige jury (deelnames / punten)
Held !quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:13 schreef Joesse het volgende:
Tussenstand t/m vorige jury (deelnames / punten)
Eh, ik zit gewoon in Holland hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:34 schreef SCH het volgende:
Bedankt voor de tussenstand Joesse. Iemand die meedoet vanaf lugubere stationnetjes in oostwestvietnam staat op 1
quote:Beschouw
Miss Holland wacht met smart op Sneijder
quote:Cuba-scf
Gooische Vrouwen op bezoek bij WKE.
quote:EnGCatjuh
Moeder Verhoeven: "En wie nu nog 'ooh pizza' roept naar mijn zoon, verkoop ik persoonlijk een nekschot."
De opmaak is hier te vinden.quote:Bjoro
Alberto Stegeman moet zich steeds beter vermommen om Undercover in Nederland te kunnen
Krijg bijna medelijden met je.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:37 schreef SCH het volgende:
Hmz, ik had die van mij in alle eenvoud toch wel een podiumplaatsje toegedacht. Net naast, dat is de story of my life
Ik schaamde me er eigenlijk een beetje voor dat ik daar ook aan moest denken bij het zien van de foto, maar jij zegt het gewoon.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:40 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
Bukkake nog steeds populair in Japan
Vandaar ook de PIquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:44 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik schaamde me er eigenlijk een beetje voor dat ik daar ook aan moest denken bij het zien van de foto, maar jij zegt het gewoon.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
Ik moest het opzoeken, bukkake. Klinkt wel lekkah
Het gaat natuurlijk over de manier van noodles bereiden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
Ik moest het opzoeken, bukkake. Klinkt wel lekkah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |