quote:-Luco-
-Hoyzer geeft voetballeh gele kaart voor kritiek op de leiding-
quote:-Stickvis-
-De keeper trekt het niet meer-
quote:-Xummon-
-Is dit soms de kaart die je in je gedachten hebt-
De opmaak is hier te vinden.quote:-ASroma-
-Streng maarrrrrrr Rechtvaardig! -
opzich ben ik het wel met je eens. er waren veel leuke onderschriften vond ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:27 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Uitleg:
3e plaats: leuke terechtwijzing irritante deelnemer !
2e plaats: scherp op de foto gelet !
1e plaats: de grappigste (in mijn ogen!)
poedel: snap hem gewoon niet, sorry !
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:27 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Uitleg:
3e plaats: leuke terechtwijzing irritante deelnemer !
2e plaats: scherp op de foto gelet !
1e plaats: de grappigste (in mijn ogen!)
poedel: snap hem gewoon niet, sorry !
die van jou was wel scherp iddquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:31 schreef Stickvis het volgende:
[..]
Nicee ook een keer in de prijzen
Jah zelfs de media had al genoeg poedel grappen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:43 schreef Stickvis het volgende:
nu krijg je al die makkelijke uitbrander en ajax blusspul grappen
Zo voorspelbaar ... hahahaquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:46 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Fons Spooren nog steeds niet welkom bij PSV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het idee dat de jury niet weet wie robert hoyzer isquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:34 schreef Beschouw het volgende:
Hebben we zo lang moeten wachten, bakt de jury er alweer niks van.
had er dan een leuke/goede grap over gemaakt...en trouwens weet heus wel van Hoyzer z'n gokincident(en)quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:18 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik heb het idee dat de jury niet weet wie robert hoyzer isdas nog wel de grootste grap
![]()
wat een farce weer
als je wel weet van Hoyzer en zijn verleden waarom kies je dan grappen die bij elke willekeurige foto met scheidsrechter kunnen worden gebruikt????? het gaat me echt te pet te boven hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had er dan een leuke/goede grap over gemaakt...en trouwens weet heus wel van Hoyzer z'n gokincident(en)
Het enige bijzondere aan Hoyzer is toch dat gokken? Jij doet net of het zomaar een scheids is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had er dan een leuke/goede grap over gemaakt...en trouwens weet heus wel van Hoyzer z'n gokincident(en)
Ho, ho, het afzeiken op de jury is het bestaansrecht van deze reeks! Alleen het gezeik van voetballeh hoort daar niet bij.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:58 schreef Prosac het volgende:
Hierbij wil ik direct het gezeik op jurering de kiem in smoren. Als het je niet bevalt, doe je maar gewoon niet mee.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:32 schreef Prosac het volgende:
Dat zeg ik
Dat maakt hem gewoon een jarige kut.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Bjoro is gewoon kut, maar hij is jarig dus dan is ie minder kut
Toch raar dat juist jij je er dan zo thuis voelt.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:37 schreef SCH het volgende:
Hoe dan ook, het blijft een kut. Net als dat dit altijd een kutcompetitie blijft.
Waarom? Ik kom ook uit een kut hoor. Net als jij.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch raar dat juist jij je er dan zo thuis voelt.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:42 schreef voetballeh het volgende:
Makkelijker is idd. om te zeggen: "bevalt het je niet, ga dan maar weg!"
maar is dat nou ook de beste oplossing...
nou weet je opzich is humor gewoon subjectief, dus je zult het nooit eens worden. Maar de beweegredenen van bjoro waren wel heel slechtquote:Op woensdag 2 september 2009 11:42 schreef voetballeh het volgende:
wat ik raar vind is dat slowchat hier mag maar kritiek op de slechte jurering niet.
dat moet worden doodgezwegen...ipv. inhoudelijk te reageren op mijn voorstel de jurering te laten doen door een onafhankelijk iemand....wellicht een mod...van buiten VBL.
Makkelijker is idd. om te zeggen: "bevalt het je niet, ga dan maar weg!"
maar is dat nou ook de beste oplossing...
Inderdaad. Ook al doe ik niet meer mee, het blijft wel leuk om te lezenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:44 schreef Smeich het volgende:
Ik merk dat er in al die tijd helemaal niets veranderd is hier![]()
De poedelkoning is terugquote:Op woensdag 2 september 2009 12:55 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Olivier De Cock warm onthaald.
ja, alleen waren de poedels van sezten nog grappig. Dus is die kloon een mislukt aftreksel dan ?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat voetballeh zijn kloon was.
jij mag niet meedoen, je hebt gewonnen.. dus jurerenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef Xummon het volgende:
[ afbeelding ]
Brandend verlangen naar nieuwe landstitel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is doof kennelijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:25 schreef SCH het volgende:
ssssssssssssssjjjjjjjjjjuuuuuuuuurieeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat voetballeh zijn kloon was.
Voel je vrij om voor de 59e keer deze ronde eens een keer extra de jury te doenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:25 schreef SCH het volgende:
ssssssssssssssjjjjjjjjjjuuuuuuuuurieeeeeeeeeeeeeeee
iedereen zal zitten te wachten op 1 van de bende van 4 he die de boel hier runt.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:32 schreef Bjoro het volgende:
jeeeetje....ik laat er een keer 1 winnen....die komt meteen niet meer jureren !
grijp je kans lieverdquote:Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef voetballeh het volgende:
[..]
iedereen zal zitten te wachten op 1 van de bende van 4 he die de boel hier runt.
quote:-Bjoro -
-Toegangsverbod Politie bij eetcafé de Verlenging, brandweer wel welkom-
quote:-Beschouw-
-Fons Spooren nog steeds niet welkom bij PSV-
quote:-Isiolo -
-Danko Lassenvic bezorgt Psv pluim en krijgt lintje van de politie-
De opmaak is hier te vinden.quote:-voetballeh-
-Rob Geus werd hier niet vrolijk van...-
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:53 schreef voetballeh het volgende:
moet ik het nog verder uitleggen of........
hahahah die is grappig!!!quote:Op donderdag 3 september 2009 12:27 schreef voetballeh het volgende:
[ afbeelding ]
AARRGGHH coach het touwtje van m'n tampon is weg!
- ik haal hem er wel even uit...
ik dacht juist dat dat de grap wasquote:Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef Runselpink het volgende:
de stippletjes moeten na de van...
ik ookquote:Op donderdag 3 september 2009 16:19 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik dacht juist dat dat de grap was
Ga jij hier anders even vertellen hoe het moetquote:Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef Runselpink het volgende:
de stippletjes moeten na de van...
Gegarandeerde podiumplek!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Oranje-dames zo trots als een Pauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |