quote:-Luco-
-Hoyzer geeft voetballeh gele kaart voor kritiek op de leiding-
quote:-Stickvis-
-De keeper trekt het niet meer-
quote:-Xummon-
-Is dit soms de kaart die je in je gedachten hebt-
De opmaak is hier te vinden.quote:-ASroma-
-Streng maarrrrrrr Rechtvaardig! -
opzich ben ik het wel met je eens. er waren veel leuke onderschriften vond ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:27 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Uitleg:
3e plaats: leuke terechtwijzing irritante deelnemer !
2e plaats: scherp op de foto gelet !
1e plaats: de grappigste (in mijn ogen!)
poedel: snap hem gewoon niet, sorry !
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:27 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Uitleg:
3e plaats: leuke terechtwijzing irritante deelnemer !
2e plaats: scherp op de foto gelet !
1e plaats: de grappigste (in mijn ogen!)
poedel: snap hem gewoon niet, sorry !
die van jou was wel scherp iddquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:31 schreef Stickvis het volgende:
[..]
Nicee ook een keer in de prijzen
Jah zelfs de media had al genoeg poedel grappen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:43 schreef Stickvis het volgende:
nu krijg je al die makkelijke uitbrander en ajax blusspul grappen
Zo voorspelbaar ... hahahaquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:46 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Fons Spooren nog steeds niet welkom bij PSV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het idee dat de jury niet weet wie robert hoyzer isquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:34 schreef Beschouw het volgende:
Hebben we zo lang moeten wachten, bakt de jury er alweer niks van.
had er dan een leuke/goede grap over gemaakt...en trouwens weet heus wel van Hoyzer z'n gokincident(en)quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:18 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik heb het idee dat de jury niet weet wie robert hoyzer isdas nog wel de grootste grap
![]()
wat een farce weer
als je wel weet van Hoyzer en zijn verleden waarom kies je dan grappen die bij elke willekeurige foto met scheidsrechter kunnen worden gebruikt????? het gaat me echt te pet te boven hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had er dan een leuke/goede grap over gemaakt...en trouwens weet heus wel van Hoyzer z'n gokincident(en)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |