Jah zelfs de media had al genoeg poedel grappen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:43 schreef Stickvis het volgende:
nu krijg je al die makkelijke uitbrander en ajax blusspul grappen
Zo voorspelbaar ... hahahaquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:46 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Fons Spooren nog steeds niet welkom bij PSV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het idee dat de jury niet weet wie robert hoyzer isquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:34 schreef Beschouw het volgende:
Hebben we zo lang moeten wachten, bakt de jury er alweer niks van.
had er dan een leuke/goede grap over gemaakt...en trouwens weet heus wel van Hoyzer z'n gokincident(en)quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:18 schreef ASroma het volgende:
[..]
ik heb het idee dat de jury niet weet wie robert hoyzer isdas nog wel de grootste grap
![]()
wat een farce weer
als je wel weet van Hoyzer en zijn verleden waarom kies je dan grappen die bij elke willekeurige foto met scheidsrechter kunnen worden gebruikt????? het gaat me echt te pet te boven hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had er dan een leuke/goede grap over gemaakt...en trouwens weet heus wel van Hoyzer z'n gokincident(en)
Het enige bijzondere aan Hoyzer is toch dat gokken? Jij doet net of het zomaar een scheids is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
had er dan een leuke/goede grap over gemaakt...en trouwens weet heus wel van Hoyzer z'n gokincident(en)
Ho, ho, het afzeiken op de jury is het bestaansrecht van deze reeks! Alleen het gezeik van voetballeh hoort daar niet bij.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:58 schreef Prosac het volgende:
Hierbij wil ik direct het gezeik op jurering de kiem in smoren. Als het je niet bevalt, doe je maar gewoon niet mee.
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:32 schreef Prosac het volgende:
Dat zeg ik
Dat maakt hem gewoon een jarige kut.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Bjoro is gewoon kut, maar hij is jarig dus dan is ie minder kut
Toch raar dat juist jij je er dan zo thuis voelt.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:37 schreef SCH het volgende:
Hoe dan ook, het blijft een kut. Net als dat dit altijd een kutcompetitie blijft.
Waarom? Ik kom ook uit een kut hoor. Net als jij.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch raar dat juist jij je er dan zo thuis voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |