De poedelkoning is terugquote:Op woensdag 2 september 2009 12:55 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Olivier De Cock warm onthaald.
ja, alleen waren de poedels van sezten nog grappig. Dus is die kloon een mislukt aftreksel dan ?quote:Op woensdag 2 september 2009 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat voetballeh zijn kloon was.
jij mag niet meedoen, je hebt gewonnen.. dus jurerenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:03 schreef Xummon het volgende:
[ afbeelding ]
Brandend verlangen naar nieuwe landstitel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is doof kennelijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:25 schreef SCH het volgende:
ssssssssssssssjjjjjjjjjjuuuuuuuuurieeeeeeeeeeeeeeee
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat voetballeh zijn kloon was.
Voel je vrij om voor de 59e keer deze ronde eens een keer extra de jury te doenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:25 schreef SCH het volgende:
ssssssssssssssjjjjjjjjjjuuuuuuuuurieeeeeeeeeeeeeeee
iedereen zal zitten te wachten op 1 van de bende van 4 he die de boel hier runt.quote:Op donderdag 3 september 2009 01:32 schreef Bjoro het volgende:
jeeeetje....ik laat er een keer 1 winnen....die komt meteen niet meer jureren !
grijp je kans lieverdquote:Op donderdag 3 september 2009 09:29 schreef voetballeh het volgende:
[..]
iedereen zal zitten te wachten op 1 van de bende van 4 he die de boel hier runt.
quote:-Bjoro -
-Toegangsverbod Politie bij eetcafé de Verlenging, brandweer wel welkom-
quote:-Beschouw-
-Fons Spooren nog steeds niet welkom bij PSV-
quote:-Isiolo -
-Danko Lassenvic bezorgt Psv pluim en krijgt lintje van de politie-
De opmaak is hier te vinden.quote:-voetballeh-
-Rob Geus werd hier niet vrolijk van...-
quote:Op donderdag 3 september 2009 10:53 schreef voetballeh het volgende:
moet ik het nog verder uitleggen of........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |