quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:08 schreef SCH het volgende:
En voetballeh mag blijven, het is wel gemakkelijk om niet over de poedel te hoeven nadenken.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:50 schreef voetballeh het volgende:
[..]
hoezo? ik ben toch gewoon deelnemer?
wat geeft jou het recht mij deelname te ontzeggen?
waar staat de regel dat als de almachtige Isolo je niet mag dat hij je dan maar negeert?
Klopt het dan dus wat ik al dacht?
paar vriendjes die onderling elkaar punten geven?
Waar slaat dit op? Dit is een openbaar forum, elk topic mag iemand in reageren die wat bij te dragen heeft.
Dat selectief punten bijhouden van je is de grootste klucht sinds Bush junior president was. Waar begint het en waar houdt het op? Mij deelname ontzeggen en onder tafel wat extra punten in je grafiekje bijschrijven voor je vriendjes? Paar poedelprijzen voor je beste maatjes maar even makkelijk 'vergeten' bij te schrijven?
Je maakt jezelf belachelijk man, pretendeert objectief score bij te houden maar je bent zo subjectief als wat. Ontkracht nogal je mooie grafiekje. zielig hoor.
Overgens heb ik m'n 48uur's ban gewoon uitgezeten hoor. Dit forum wordt niet door jou gerund, netzomin als dit topic. Dus ik snap niet waarom je zo de pik op me hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:39 schreef d_b01 het volgende:
Isiolo gewoon door gaan,je doet het goed![]()
mooie OP trouwens![]()
Mee eensquote:enne voetballeh, wat mij betreft (niet dat ik je kan verwijderen oid) mag je best mee blijven doen als je tenminste normale onderschriften plaatst enz
quote:Cara
Feyenoorders wijzen dankbaar de held aan die heeft gezorgd voor een fraude-vrije competitie.
quote:Isiolo
" En we zwaaien met zijn allen naar Denny "
quote:Ruud
Eredivisie Live brengt voetbal in de huiskamer
De opmaak is hier te vinden.quote:d_b01
kijk, een vliegende ster!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |