Het is dat je het zegt.quote:
Het ging vroeger snellerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie jagen die delen er wel doorheen zeg.
Volgens mij is 't nog maar een maandje geleden dat we bijna twee weken voor één deel nodig hadden. Er was geen zak aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:24 schreef Breathtaking het volgende:
Jullie jagen die delen er wel doorheen zeg.
Iedereen op vakantie inderdaad. Nu gaat het tenminste weer met een redelijk tempotje. Dit topic is toch het topic met de meeste delen in STA?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Volgens mij is 't nog maar een maandje geleden dat we bijna twee weken voor één deel nodig hadden. Er was geen zak aan.
Nijmegen heeft er geloof ik twee of drie meerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:29 schreef Luco het volgende:
[..]
Iedereen op vakantie inderdaad. Nu gaat het tenminste weer met een redelijk tempotje. Dit topic is toch het topic met de meeste delen in STA?
Tijd om ze in te halen!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nijmegen heeft er geloof ik twee of drie meer
Haha, ik vind het nu al grappig.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:47 schreef JH87 het volgende:
Het zou je perfect staan! Incl. baard, schipperstrui, anker op je onderarm getatoeerd, een pijp en zo'n grote hond.
Een paar topics geleden staan nog wel foto's van G. waar-ie een koelkast in duikt als een heuse schipper.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:48 schreef Fappie het volgende:
[..]
Haha, ik vind het nu al grappig.
ik ben trouwens veel te iel voor n echte schipper. Bovendien ben ik verdomd elitair.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:47 schreef JH87 het volgende:
Het zou je perfect staan! Incl. baard, schipperstrui, anker op je onderarm getatoeerd, een pijp en zo'n grote hond.
Wordt je Cruise schip kapitein. Kan je mooi met je elitaire passagiers babbelenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
ik ben trouwens veel te iel voor n echte schipper. Bovendien ben ik verdomd elitair.
Midden is Jim Henson (Kermit, Rowlf, Swedish Chef, Ernie, Waldorf), rechts is Frank Oz (Fozzie, Yoda, Miss Piggy, Animal)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:30 schreef Luco het volgende:
En weer een Muppet Intermezzo:
[ afbeelding ]
Je zal die linker maar zijn
Film?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:51 schreef nietzman het volgende:
Jop je film heeft ondertiteling..
Weinig leuke dingen qua muziek helaasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:46 schreef Gizmo112 het volgende:
Jammer van het weer vanavond, maar Noorderzon word weer waanzinnig
Slecht, en jij ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:25 schreef Mark_Boelen het volgende:
Hey medefokkers!
Indd je hebt al lang niets meer van mij vernomen, en daar is maar één reden voor: geen internet, veel werken en studeren. Binnekort heb ik weer internet en ben ik weer van de partij!
Hoe is het verder met jullie ?
Grtz
Met mij prima, afstudeerstage gefikst, lekker op vakantie geweest en nu nog even 2 hard werken om de spaarrekening te vullenquote:
Je wordt net een vis toch? Enkele bloedsomloop enzo?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:41 schreef 2cv het volgende:
Ze gaan m'n halve hart er uit slopen en er een pacemaker in zetten.
Dat is heftig!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:41 schreef 2cv het volgende:
Ze gaan m'n halve hart er uit slopen en er een pacemaker in zetten.
Hipquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 00:43 schreef 2cv het volgende:
Jupz, zoiets, maar dan met electronische ontsteking
Jamin?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee waar nog schepsnoep wordt verkocht? [Op de Etos na]
Mja maar die zijn vaak wel weer duurder,quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:17 schreef maok het volgende:
Bij zo'n ouderwets snoepwinkeltje zoals in de folkingerstraat of A-straat?
Oké, merci!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jamin Paddepoel heeft erg veel keus. Jumbo Euroborg heeft ook schepsnoep
vrij zijn op vrijdagquote:
Lalalalaquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:54 schreef Grulez het volgende:
Nee verloren. Je bent gewoon een nietzman wannabe
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:54 schreef Grulez het volgende:
Nee verloren. Je bent gewoon een nietzman wannabe
Da's altijd het fijnst he.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:19 schreef nietzman het volgende:
Iets moet stuk. Bij voorkeur iets duur en moois.
Ahhh, die baasding van je weer? Die ook ervoor zorgde dat dat andere logo goedkoop en kut werd?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:20 schreef nietzman het volgende:
Sommige mensen moeten gewoon een DTPer inhuren als ze zelf wel menen te moeten denken hoe je een logo maakt.
Vermoord ze dood.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:53 schreef nietzman het volgende:
De opdrachtgevers ditmaal! Typmiepend gepeupel zou sowieso geen beslissingen mogen nemen over dat soort zaken.
iddquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:53 schreef nietzman het volgende:
De opdrachtgevers ditmaal! Typmiepend gepeupel zou sowieso geen beslissingen mogen nemen over dat soort zaken.
Snoep.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jamin Paddepoel heeft erg veel keus. Jumbo Euroborg heeft ook schepsnoep
Zoals mn 3 jarige neefje altijd zegt: Oh nee!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:46 schreef JH87 het volgende:
GEEN SALDO!
Bij m'n allerlieffavorietste kassameisje. Nu wil ze me nooit meer.
Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:46 schreef JH87 het volgende:
GEEN SALDO!
Je had natuurlijk kunnen vragen of zij het voor wou schieten, dan betaal jij het later in natura terug.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:46 schreef JH87 het volgende:
GEEN SALDO!
Geen idee, ik durf niet te kijken. Maandag komt natuurlijk de stufi, maar ik denk toch dat ik gisteren wel zorgtoeslag en huurtoeslag heb gehad. Daar zou ik toch wel een bonnetje van 5,40 van kunnen betalen.quote:
Zou jij niet ongeveer je Vitesse seizoenskaart terug krijgen van de belasting?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
Geen idee, ik durf niet te kijken. Maandag komt natuurlijk de stufi, maar ik denk toch dat ik gisteren wel zorgtoeslag en huurtoeslag heb gehad. Daar zou ik toch wel een bonnetje van 5,40 van kunnen betalen.
Die kan ik betalen van m'n gedeeltelijke kwijtschelding gemeentelijke belastingen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zou jij niet ongeveer je Vitesse seizoenskaart terug krijgen van de belasting?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:24 schreef JH87 het volgende:
[..]
Die kan ik betalen van m'n gedeeltelijke kwijtschelding gemeentelijke belastingen.
()
Als jeje rekeningnummer even mailt, zet ik het er met alle liefde op. Moet je meteen ff zeggen wie dat kassameisje is, dan bied ik meteen mn verontschuldigingen aan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:13 schreef JH87 het volgende:
En laat dit een schuldgevoel opleveren bij G! Ik krijg nog tien euro van je. En Nietz, van je huisgenote ook.
Nou ja, dat telt eigenlijk niet, het is een vergelijkbaar bedrag, maar ik heb die kaart allang betaald van geld wat ik met werken verdiend heb en die kwijtschelding heb ik nog lang niet.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als jeje rekeningnummer even mailt, zet ik het er met alle liefde op. Moet je meteen ff zeggen wie dat kassameisje is, dan bied ik meteen mn verontschuldigingen aan.
Aha,quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:24 schreef JH87 het volgende:
[..]
Die kan ik betalen van m'n gedeeltelijke kwijtschelding gemeentelijke belastingen.
()
Dat lijkt mij nou ook wel een leuk evenement.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:02 schreef Marco001 het volgende:
morgen Delfsail![]()
Gezellig bij mijn opa en oma op het dak van de flat bootjes kijken..
Ik zat uit wanhoop zelfs al op ircquote:
Ik heb het wel moeten doenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:07 schreef MaxMark het volgende:
Wel even allemaal je wachtwoord veranderen he![]()
Had je ook een knullig wachtwoord zoals Danny dan?quote:
Uiteraard nietquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Had je ook een knullig wachtwoord zoals Danny dan?
Tot ik mijn botnetje weer aanzet natuurlijkquote:
Wie wat waar?quote:
Na sluitingstijd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:57 schreef 2cv het volgende:
Is er ook iemand op het Noorderzonfestival geweest ?
Doe es niet zo gemeen tegen Nietz!quote:
Af en toe moet die jongen ook een keertje kunnen incasseren, hij deelt ook vaak genoeg uit.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:13 schreef JH87 het volgende:
[..]
Af en toe moet die jongen ook een keertje kunnen incasseren, hij deelt ook vaak genoeg uit.
Wordt-ie groot van.
Muil toe meneer Joppiesaus.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:05 schreef JH87 het volgende:
Hihihihihihihihi lekker voor je.
28 augustus bommen berend, hoelang zit je nou al wel niet in Groningenquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat het vrijdag Gronings Ontzet is
Zou je denken?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is de Geuzennaamquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
28 augustus bommen berend, hoelang zit je nou al wel niet in Groningen
Hahaha noobje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
Vanavond 22.30 Port o'Brien! Dat wordt echt geniaal, leuke band is dat. De Nietzman en ondergetekende gaan ook een kijkje nemen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
Zo, ik ben weer in Groningenliep net door 't plantsoen en zag allemaal tentjes van Noorderzon staan. Zijn jullie al gaan kijken en zo ja, is het de moeite waard?
Tof zeg! Ik ben gister het meer rondgekanood, lijkt me heerlijk om daar een huisje te hebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:59 schreef tralalala het volgende:
Ik zo in Groningen een patatje speciaal bestellen, krijg ik ketchup in plaats van curry.![]()
![]()
Huisje aan het Paterswoldsemeer...leuke stad Groningen.
En om 20:00 ROOS ook leuk!quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Vanavond 22.30 Port o'Brien! Dat wordt echt geniaal, leuke band is dat. De Nietzman en ondergetekende gaan ook een kijkje nemen.
Oh ja Nietz, bij dezen dus een herinnering van je concertagenda.
Jaja gaan we doen meester Joppiesaus!quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Vanavond 22.30 Port o'Brien! Dat wordt echt geniaal, leuke band is dat. De Nietzman en ondergetekende gaan ook een kijkje nemen.
Vanavond heb ik al plannen. De rest van de week nog iets de moeite waard?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Morgen Black Lipsquote:Op maandag 24 augustus 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vanavond heb ik al plannen. De rest van de week nog iets de moeite waard?
Ik dacht dat je meester Joppiesaus vanavond zou daten?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vanavond heb ik al plannen. De rest van de week nog iets de moeite waard?
Whut?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je meester Joppiesaus vanavond zou daten?.
quote:Dit is mijn favoriete attractie in Plopsaland
Echt, ffs, waarom trekken ze de muts van die kabouter niet helemaal over z'n harses heen... En dan over 15-20 jaar krijg je van die Kabouter Plop remixes, want dat is jeugdsentiment... Alfred Jodokus Kwak is ook alweer verpest door een of andere klapmongool.quote:Dit is mijn favoriet
Mijn jeugd is al verpestquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:06 schreef nietzman het volgende:
Ja, opkrassen met die meuk Luco! Verpest je eigen jeugd!
Jopquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:18 schreef JH87 het volgende:
Dat lijkt me duidelijk, gezien dat onderschrift.
Dat is waar.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn ook zoveel feestdagen in een jaar
22 uur ofzo? Komen mogelijk nog wat mensen mee.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:03 schreef nietzman het volgende:
Hoe laat Joooop?
Oh, ikwil. Kostdat?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof zeg! Ik ben gister het meer rondgekanood,
Omdat die lutsers dat niet vrijwillig doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:15 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen mag weer een nieuw wachtwoord voor FOK! invullen
En ik snap deze tekst van Danny niet.quote:We raden iedereen aan zo snel mogelijk uit te loggen en na verificatie dat inloggen inderdaad niet meer mogelijk is de passmailer te gebruiken. We begrijpen dat dit een lastige procedure is, maar in dit geval kiezen we voor volledige veiligheid.
Ook hallo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof zeg! Ik ben gister het meer rondgekanood, lijkt me heerlijk om daar een huisje te hebben..
Tientje voor 2 uur. En we kregen een gratis ijsje omdat we moesten wachten tot er kano's terugkwamen terwijl we hadden gereserveerd.quote:
Dankje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:11 schreef Bob. het volgende:
Prachtig zonnetje hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:
quote:Nu moet ik gaan kiezen tussen 2 opties.
1, Een operatie waarbij ze het heupknopje gaan weghalen en dan kan zijn lijfje zelf daar weer een soort 'nep' heupgewricht van bindweefsel gaan vormen, het herstel is dan redelijk snel.
2, Het zo laten, dan herstelt hij ook wel weer maar dan duurt het herstel langer.
Stond in een ander topic, dus dat kan kloppen!quote:
Dan was zijn onderkaak waarschijnlijk aan puin geweest. Een kat veert door op zijn poten als hij van grote hoogte landt en als de val te groot is veert hij te ver door waardoor de onderkaak op de grond klapt. Bij een val van geringe hoogte heeft het beestje te weinig tijd om zich al vallend zo te draaien dat hij als eerste met zijn pootjes de grond raakt, maar dan is de klap ook minder hard waardoor er minder kans is op heftige schade zoals gewrichten uit de kom.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:52 schreef maok het volgende:
Weet ik niet, hij kwam zondag avond binnen strompelen, de dierenarts denkt dat hij misschien is aangereden, maar misschien is hij ook wel uit een boom gevallen ofzo.
Dat wordt nog leuk als de gewone verkoudheid weer opduikt!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:39 schreef JH87 het volgende:
Kreeg net in de kantine weer een behoorlijke kuch-aanval, waarop er meteen ontsmettende doekjes in m'n handen werden geduwd. Iedereen begint wel panisch te worden zeg.
Dat heb ik volgens mij ook hoor, maar wij zijn met een club naar een festival geweest vorige week en vijf van de acht hebben griep gekregen. Ik loop dus al bijna een week met zo'n hele smerige hoest en heb wel iets onder de leden, maar iedereen denkt nu ineens dat ik de mexicaanse griep heb ofzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat wordt nog leuk als de gewone verkoudheid weer opduikt!
Joa ik heb hetzelfde. Zou het dan toch...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:45 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij ook hoor, maar wij zijn met een club naar een festival geweest vorige week en vijf van de acht hebben griep gekregen. Ik loop dus al bijna een week met zo'n hele smerige hoest en heb wel iets onder de leden, maar iedereen denkt nu ineens dat ik de mexicaanse griep heb ofzo.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Joa ik heb hetzelfde. Zou het dan toch...
Zou maar zo kunnen, die hoest blijft wel erg lang inderdaad.quote:De ziekte kan verschillend verlopen: van heel mild tot heel ernstig. De meest voorkomende symptomen van griep zijn: koorts, koude rillingen, hoofdpijn, spierpijn, moeheid en een droge hoest. De hoest kan lang aanhouden, de overige klachten verdwijnen meestal na 2 tot 7 dagen.
koorts: checkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:48 schreef JH87 het volgende:
[..]
[..]
Zou maar zo kunnen, die hoest blijft wel erg lang inderdaad.
Beterschap!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
koorts: check
koude rillingen: check
hoofdpijn: check
spierpijn: check
moeheid: check
droge hoest: check
Ik wil je wel masseren en koffie met je drinken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:14 schreef Bob. het volgende:
Ugh, powernaps zijn bull, ik ben anog steeds moe.
Hee MM!quote:
24/7 kun je uitgaan als je wilt. Dat maakt het zo mooi.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 03:44 schreef Breathtaking het volgende:
Zo leuk hoe Groningen zelfs in de dinsdagnacht nog zo bruisend is.
En dan is het nu nog niks vergeleken met 8/10 jaar geleden...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
24/7 kun je uitgaan als je wilt. Dat maakt het zo mooi.
Ook mooi is het, als ik 'sochtends om half 7 naar het station fiets om naar mijn werk te gaan. Abnormaal hoeveel mensen je dan tegen komt, dronken.
Volgens mij zie je dat alleen in Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |