Zoals mn 3 jarige neefje altijd zegt: Oh nee!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:46 schreef JH87 het volgende:
GEEN SALDO!
Bij m'n allerlieffavorietste kassameisje. Nu wil ze me nooit meer.
Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:46 schreef JH87 het volgende:
GEEN SALDO!
Je had natuurlijk kunnen vragen of zij het voor wou schieten, dan betaal jij het later in natura terug.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:46 schreef JH87 het volgende:
GEEN SALDO!
Geen idee, ik durf niet te kijken. Maandag komt natuurlijk de stufi, maar ik denk toch dat ik gisteren wel zorgtoeslag en huurtoeslag heb gehad. Daar zou ik toch wel een bonnetje van 5,40 van kunnen betalen.quote:
Zou jij niet ongeveer je Vitesse seizoenskaart terug krijgen van de belasting?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
Geen idee, ik durf niet te kijken. Maandag komt natuurlijk de stufi, maar ik denk toch dat ik gisteren wel zorgtoeslag en huurtoeslag heb gehad. Daar zou ik toch wel een bonnetje van 5,40 van kunnen betalen.
Die kan ik betalen van m'n gedeeltelijke kwijtschelding gemeentelijke belastingen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zou jij niet ongeveer je Vitesse seizoenskaart terug krijgen van de belasting?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:24 schreef JH87 het volgende:
[..]
Die kan ik betalen van m'n gedeeltelijke kwijtschelding gemeentelijke belastingen.
()
Als jeje rekeningnummer even mailt, zet ik het er met alle liefde op. Moet je meteen ff zeggen wie dat kassameisje is, dan bied ik meteen mn verontschuldigingen aan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:13 schreef JH87 het volgende:
En laat dit een schuldgevoel opleveren bij G! Ik krijg nog tien euro van je. En Nietz, van je huisgenote ook.
Nou ja, dat telt eigenlijk niet, het is een vergelijkbaar bedrag, maar ik heb die kaart allang betaald van geld wat ik met werken verdiend heb en die kwijtschelding heb ik nog lang niet.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als jeje rekeningnummer even mailt, zet ik het er met alle liefde op. Moet je meteen ff zeggen wie dat kassameisje is, dan bied ik meteen mn verontschuldigingen aan.
Aha,quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:24 schreef JH87 het volgende:
[..]
Die kan ik betalen van m'n gedeeltelijke kwijtschelding gemeentelijke belastingen.
()
Dat lijkt mij nou ook wel een leuk evenement.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:02 schreef Marco001 het volgende:
morgen Delfsail![]()
Gezellig bij mijn opa en oma op het dak van de flat bootjes kijken..
Ik zat uit wanhoop zelfs al op ircquote:
Ik heb het wel moeten doenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:07 schreef MaxMark het volgende:
Wel even allemaal je wachtwoord veranderen he![]()
Had je ook een knullig wachtwoord zoals Danny dan?quote:
Uiteraard nietquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Had je ook een knullig wachtwoord zoals Danny dan?
Tot ik mijn botnetje weer aanzet natuurlijkquote:
Wie wat waar?quote:
Na sluitingstijd.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:57 schreef 2cv het volgende:
Is er ook iemand op het Noorderzonfestival geweest ?
Doe es niet zo gemeen tegen Nietz!quote:
Af en toe moet die jongen ook een keertje kunnen incasseren, hij deelt ook vaak genoeg uit.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:13 schreef JH87 het volgende:
[..]
Af en toe moet die jongen ook een keertje kunnen incasseren, hij deelt ook vaak genoeg uit.
Wordt-ie groot van.
Muil toe meneer Joppiesaus.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:05 schreef JH87 het volgende:
Hihihihihihihihi lekker voor je.
28 augustus bommen berend, hoelang zit je nou al wel niet in Groningenquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dat het vrijdag Gronings Ontzet is
Zou je denken?quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is de Geuzennaamquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:54 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
28 augustus bommen berend, hoelang zit je nou al wel niet in Groningen
Hahaha noobje.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
Vanavond 22.30 Port o'Brien! Dat wordt echt geniaal, leuke band is dat. De Nietzman en ondergetekende gaan ook een kijkje nemen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:58 schreef Breathtaking het volgende:
Zo, ik ben weer in Groningenliep net door 't plantsoen en zag allemaal tentjes van Noorderzon staan. Zijn jullie al gaan kijken en zo ja, is het de moeite waard?
Tof zeg! Ik ben gister het meer rondgekanood, lijkt me heerlijk om daar een huisje te hebben.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:59 schreef tralalala het volgende:
Ik zo in Groningen een patatje speciaal bestellen, krijg ik ketchup in plaats van curry.![]()
![]()
Huisje aan het Paterswoldsemeer...leuke stad Groningen.
En om 20:00 ROOS ook leuk!quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Vanavond 22.30 Port o'Brien! Dat wordt echt geniaal, leuke band is dat. De Nietzman en ondergetekende gaan ook een kijkje nemen.
Oh ja Nietz, bij dezen dus een herinnering van je concertagenda.
Jaja gaan we doen meester Joppiesaus!quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Vanavond 22.30 Port o'Brien! Dat wordt echt geniaal, leuke band is dat. De Nietzman en ondergetekende gaan ook een kijkje nemen.
Vanavond heb ik al plannen. De rest van de week nog iets de moeite waard?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:02 schreef JH87 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |