quote:-skittelman-
- Noem je dat schoon? Ik wil dat ze glimmen!-
quote:-EnGCatjuh -
-"Als je Lev hebt, sta je nu op!"-
quote:-Rumille-
-'Hmm, met die luizen in je haar val je inderdaad net zo makkelijk als Luis.'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Cara-
-"LAAT DIE ONZICHTBARE BAL NOU LOS!"-
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:09 schreef SCH het volgende:
Rare jury's de laatste dagen. Wordt tijd dat beschouw weer terugkomt om jullie toe te spreken.
Omdat tvp zo saai isquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:11 schreef d_b01 het volgende:
[..]
![]()
omdat jij niet in de top 3 staat?![]()
![]()
ik ga,lever morgen als ik tijd heb wel een onderschrift
HO ho ho ho hoquote:
Ik wist niet of jij ook die bedoeling had? Maar ik ben geen dief hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
HO ho ho ho ho
Dat is een beetje gejat
Moet ik hem nou weer terugzetten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vond die van SCH leuker.
Ligt aan de juryquote:
Nu word ik zelf weer geplagieerd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:14 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
"Bij voetbal gaat het om de innerlijke kwaliteiten"
De rest klaagt over het niveau maar komt tenslotte ook niet tot een briljant onderschrift ofzoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:16 schreef ASroma het volgende:
te weinig deelnamesen terecht alleen dat groepje dat continu elkaar op het podium zette blijft over
![]()
!
Hey hoi lekker ding, alles goed?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:16 schreef ASroma het volgende:
te weinig deelnamesen terecht alleen dat groepje dat continu elkaar op het podium zette blijft over
![]()
!
qft?quote:
quote:Mwanatabu
Nieuwe insteek campagne voor hogere deelname onderschrift-competitie
quote:kleinzusje
2 kleuren in een pottie
quote:EnGCatjuh
AZ-vrouwen hopen op Klapper in Zweden.
De opmaak is hier te vinden.quote:Placenta
En vanavond gaan we weer gezellig kutjebonken.
Ik vond die grap dus wel leuk. Ik zat nog te twijfelen om jou op 3 zetten, maar vond Mwanatabu nog iets leuker.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:09 schreef SCH het volgende:
Wat flauw zeg. Ik had dat onderschrift van kleinzusje helemaal niet gezien en bovendien was die duo penotti grap niet echt lesbisch en niet echt leuk, maar je hebt dus pech als iemand eerder een slecht onderschrift plaatst en meteen een thema kaapt. Waardeloos.
Doe die foto maarquote:
Ik wist dat dat onderschift gejat ging worden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:41 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
Guus: "Dokter, er zit een pluisje onder mijn arm."
Huhquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:43 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik wist dat dat onderschift gejat ging worden.
Ik snap wat hij bedoeld, want ik heb die ook een keer eerder gehoord ergens, kan alleen niet plaatsen waar dat was. Ik ga niet uit van opzet hoorquote:
tjonge...lekker origineel ben ik zegquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:26 schreef Ruud het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zie nu dat het je eigen grap was in deel 4.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:26 schreef Ruud het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zie nu dat het je eigen grap was in deel 4.
quote:SCH
"Hoeveel bolletjes heb jij wel niet geslikt"
quote:BB-King
"Goes, het was een zwaar bevochten overwinning!"
quote:Cara
"Nou Gús, als ik dit zo voel wordt het op dat WK nog een zware bevalling!"
De opmaak is hier te vinden.quote:Thelonious
"Mijn twee horloges tonen aan dat je je door de omvang van je buik in twee tijdzones bevindt, Guus."
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:02 schreef SCH het volgende:
Goede jury, en niet alleen omdat ik in de top 3 sta.
langste onderschrift ooit??quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[ afbeelding ]
Makaay: Niet omkijken, volgens mij staat Arie Ribbens achter ons!
De Cler: He, waar?
Landzaat: Hij zegt toch niet omkijken, lul!
Hofland: Oh god, nu ziet ie ons ook...
nee, bij lange na niet de langste.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:28 schreef d_b01 het volgende:
[..]
langste onderschrift ooit??![]()
![]()
ik moest wel lachen
quote:EnGCatjuh
-"Ik heb het!"-
quote:-Thelonious-
-Feyenoorders stoten hoofd aan bekende glazen plafond dat hen van de top weerhoudt-
quote:-Ruud-
-Feyenoord heeft toch genoeg reserves op de bank.-
quote:-voetballeh-
De Cler: Hey Danny, kijk ik doe Al Bundy na.....
Landzaat: Ik hoor niks ik hoor niks lalalalalalalalala
No time for losers.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:16 schreef SCH het volgende:
Nummer 2
Kutjury, is ook mannenwerk natuurlijk
Geband zijn en toch winnen. Het is maar weinigen gegeven. Ruud laat via PM weten de jury enorm te bedanken al vond hij zelf het onderschrift van SCH ook beterquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:30 schreef Snakey het volgende:
Ruud, addblocker aanraden, 48 uur.
Ik ben wel benieuwd naar de tussenstand.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:54 schreef Isiolo het volgende:
Engcatjuh kan rustig 2 maanden met vakantie, die gast is al niet meer in te halen in de score.
Elke dag staat hij wel op t podium
Mooi, heb de komende anderhalve week zo goed als geen tijd mee te doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:54 schreef Isiolo het volgende:
Engcatjuh kan rustig 2 maanden met vakantie, die gast is al niet meer in te halen in de score.
Elke dag staat hij wel op t podium
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:51 schreef kleinzusje het volgende:
Oh VBL schatjes, die jatpost was een geintje.
Rumille en SCH![]()
Hij was wel leukquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:51 schreef kleinzusje het volgende:
Oh VBL schatjes, die jatpost was een geintje.
Rumille en SCH![]()
Opgedroogd. De laatste was van gisteravond 23.00.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:49 schreef Rumille het volgende:
SCH, hoe zit het met de PM-stroom tussen jou en Ruud?
quote:SCH, ik vind het heel jammer dat je niet op mijn geile voorstel ingaat, zo weet ik nooit zeker of ik jongens echt leuk vind
Ik had het over Ruud, niet je kloon.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Opgedroogd. De laatste was van gisteravond 23.00.
[..]
Oh shit, ik haal ook alles door elkaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:11 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik had het over Ruud, niet je kloon.
Een gedicht van ongeveer 30 zinnen met o.a het doodmaken van de buitenlandse medemens naar ik begreep? Maar goed. Wat is het plan met de uitslag?quote:
quote:
Wat Cara zegt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Een gedicht van ongeveer 30 zinnen met o.a het doodmaken van de buitenlandse medemens naar ik begreep? Maar goed. Wat is het plan met de uitslag?
kan ruud wel pm-en??? heb hem een tijdje geleden een pm gestuurd namelijk, en anders moet de nummer 2 het doen, zie de regelsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Een gedicht van ongeveer 30 zinnen met o.a het doodmaken van de buitenlandse medemens naar ik begreep? Maar goed. Wat is het plan met de uitslag?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Wat Cara zegt.
En later nog een belediging naar iedereen behalve naar SCH.
quote:-Rumille-
-Als ik zo met m'n armen poseer ben ik net zo snel als Usain!'-
quote:-Mwanatabu-
-Ey brada, zit er ook een tuintje in jouw hart?-
quote:-Bjoro-
-Hee Swa, opzouten met je blanke voorgevel !-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Voetballeh-
-poedelwaardig, geloof me-
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Wat Cara zegt.
En later nog een belediging naar iedereen behalve naar SCH.
moet ook getrained worden enzo, ja !quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:36 schreef SCH het volgende:
Kutjury. Ook al omdat Bjoor vaak zo sloom is. Dus zal ik maar een foto zoeken? Iets met wat voetballers op een bankje?![]()
Geloof me, je staat nog niet in de top 5quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:58 schreef d_b01 het volgende:
[..]
hoe zit het met de tussenstand en alle beste onderschriften???? wel nieuwschierig na
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Er zitten altijd weer nadelen aan je behaalde diplomaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:47 schreef Rumille het volgende:
Mocht ik onverhoopt winnen of moeten jureren, ik heb van de 19e tot de 27e introductie van de UT, dus ik ben er hoogstwaarschijnlijk niet. Hooguit af en toe een deelname.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:47 schreef Rumille het volgende:
Mocht ik onverhoopt winnen of moeten jureren, ik heb van de 19e tot de 27e introductie van de UT, dus ik ben er hoogstwaarschijnlijk niet. Hooguit af en toe een deelname.
quote:
He is backquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:49 schreef Beschouw het volgende:
Hello guys, I'm back.![]()
Wat een ongelooflijk land dat Canada. Alles is groot daar: de bergen, de bossen, de wegen, de auto's, de mensen en de hamburgers. Heb me prima vermaakt. Een beetje rondgereden met de camper en erg veel gezien. Prachtige natuur vooral en veel beesten.
Heb jullie toch wel een beetje gemist. Volgende keer neem ik een laptop mee, maar probleem is: die heb ik nog niet. Ga er maar voor sparen in de tussenliggende periode.
Zo nodig za ik je bijstaan. Ik heb nog berenspray over.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:01 schreef SCH het volgende:
BeschouwWelkom terug man. We hebben je hier ook gemist - er is een paleisbestorming door de jeugd geprobeerd maar ik heb samen met kleinzusje de aanval afgeslagen en het fort bewaakt
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:49 schreef Beschouw het volgende:
Hello guys, I'm back.![]()
Wat een ongelooflijk land dat Canada. Alles is groot daar: de bergen, de bossen, de wegen, de auto's, de mensen en de hamburgers. Heb me prima vermaakt. Een beetje rondgereden met de camper en erg veel gezien. Prachtige natuur vooral en veel beesten.
Heb jullie toch wel een beetje gemist. Volgende keer neem ik een laptop mee, maar probleem is: die heb ik nog niet. Ga er maar voor sparen in de tussenliggende periode.
Bezet? Door wie?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:34 schreef Ruud het volgende:
Sorry voor het niet jureren (PC was bezet en moest vroeg voetballen).
Thanks Isiolo
Door m'n vader, hij was een nieuwe frituurpan aan het uitzoekenquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:43 schreef Ruud het volgende:
[..]
Door m'n vader, hij was een nieuwe frituurpan aan het uitzoeken![]()
Ik zei nog: "Maar pa, ik moet even jureren voor de voetbalfoto-onderschriftcompetitie".
Zegt ie: "Dat spelletje met die relnicht die iedereen altijd wil 'bekeren' tot het homoseksualisme? Ik wil niet meer dat je daar nog aan mee doet".
Meedoen heeft geen zin meer, ik heb je definitief uit de score gehaald.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:02 schreef voetballeh het volgende:
-doe normaal-
Klasse, zo'n vader wil ik ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:43 schreef Ruud het volgende:
[..]
Door m'n vader, hij was een nieuwe frituurpan aan het uitzoeken![]()
Ik zei nog: "Maar pa, ik moet even jureren voor de voetbalfoto-onderschriftcompetitie".
Zegt ie: "Dat spelletje met die relnicht die iedereen altijd wil 'bekeren' tot het homoseksualisme? Ik wil niet meer dat je daar nog aan mee doet".
Negers heb ik nauwelijks gezien in het deel van Canada waar we waren. Wel ongelooflijk veel Koreanen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:41 schreef Mwanatabu het volgende:
BeschouwKijk es wat je aan je trekhaak had hangen toen je hier terugkwam: een neger!
quote:-Beschouw-
-Pedofiele zwemtrainer nu in voetbalwereld actief-
-Alves probeert middels handjeklap opnieuw een transfer af te dwingen-
quote:-Han-Pekel-
-Sneijder gaat voor Middlesbrough-
De opmaak is hier te vinden.quote:-voetballeh-
-Moest van Sjimz-
tuurlijk, meer dan terecht...alleen deze reden levert vaak leukere reacties op !quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:39 schreef Beschouw het volgende:
Leuk, die podiumplaats die je me geeft. Hij was toch wel een beetje verdiend?
je post een onderschrift, zonder eerst de jury af te zeiken......echt zo'n last van de warmte ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:27 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Beschouw: "Sorry, it was really hoge nood you know"
Moet dit jouw Gronings voorstellenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:26 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe proef FIFA voor onderwatervoetbal zorgt voor onvrede onder supporters Bal op 't dak:
"Moet'n wie dan goddom'n ons clubhuus onder wotter zet'n?
Ik snap niet dat niemand nog heeft gezien dat Sneijder op het veld staat en zich in leven probeert te houden door via een rietje te ademen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef SCH het volgende:
Wat een leuke competitie is dit toch. Met zo'n waterfoto kan je het van tevoren eigenlijk al invullen: Waterman, Watereus. Heerlijk die vaste vertrouwde dingen
vergeet de grap "volle kuip" nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef SCH het volgende:
Wat een leuke competitie is dit toch. Met zo'n waterfoto kan je het van tevoren eigenlijk al invullen: Waterman, Watereus. Heerlijk die vaste vertrouwde dingen
Die grap is zo onverwacht, vandaar dat die gaat winnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:51 schreef Isiolo het volgende:
[..]
vergeet de grap "volle kuip" niet
Ik weet niet. Doe jij t anders maar Beschouw. Als "welkom terug" kadootje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:38 schreef Beschouw het volgende:
Weet Han-Pekel wel hoe hij jury moet doen?
quote:-Luco-
-Nieuwe proef FIFA voor onderwatervoetbal zorgt voor onvrede onder supporters Bal op 't dak:
"Moet'n wie dan goddom'n ons clubhuus onder wotter zet'n?-
quote:-Borizzz-
-El Hamdaoui: Ik heb geen zin om naar het gezeik van mijn trainer te luisteren-
-Feyenoord neemt drastische maatregelen om in een volle Kuip te kunnen spelen.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Bjoro-
-Speaker: "En op ons bijveld kunt u zodadelijk kijken naar een wedstrijd tussen IJsselmeervogels en Zandvoortmeeuwen"-
quote:-Cara-
-"Geen zorgen jochie, we krijgen die bal er snel weer uit."-
quote:-SCH-
-"Heb ik de blauwe band, krijg ik toch meteen een yuko tegen"
-
quote:-Isiolo-
-Diop ligt tegen zijn wil in langer vast aan Portsmouth-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Xummon-
-Nieuw vreemdelingenbeleid Wilders van start-
Zit je iets dwars?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:44 schreef voetballeh het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen die de onderschriftcomp. zielig vindt handen voor z'n lul.
quote:
Iedereen mag "gewoon" mee doen. Maar er zijn bepaalde regels waar je je aan hebt te houden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:31 schreef voetballeh het volgende:
[..]
nou......weet niet, mischien. als ik de TT zie dan staat er dat er geklaagd wordt dat er teweinig deelnemers zijn.
Nu probeer ik al een tijd deel te nemen maar het gevoel bekruipt me dat er een kleine kliek hier is die het liever een soort van prive clubje houdt.
bijdragen van me worden wegge-edit en ik kreeg zelfs een ban van 48 uur..... alleen omdat men iets in de bijdrage niet aanstond?
Dat staat me mischien wel een beetje tegen....maar goed, kan alleen maar proberen gewoon mee te doen toch?
Nee hoor, het is nooit leuk geweest. Het is altijd al een kliekje geweest, vriendjespolitiek, fraude, misbruik, misstanden enz.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:19 schreef Waaghals het volgende:
Ach vroeger was het leuker
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het is nooit leuk geweest. Het is altijd al een kliekje geweest, vriendjespolitiek, fraude, misbruik, misstanden enz.
En daarom is het zo leuk![]()
Isiolo vroeg of ik voor hem wilde posten, vriend.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:37 schreef SCH het volgende:
Jury van vorige ronde moet nog, doe ik wel even dan.
Ja, maar je post een nieuwe foto zie ik, niet de uitslag???quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:48 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Isiolo vroeg of ik voor hem wilde posten, vriend.
quote:-Bjoro-
-Arjen Robben sneller terug na blessure dan verwacht-
-Nationaal elftal Egypte schaft leeftijdsgrens af.-
- Degradatiespook nu al gesignaleerd-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Xummon-
-Ken je de mop van de mummie die ging voetballen? Ingewikkeld he-
quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:48 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Isiolo vroeg of ik voor hem wilde posten, vriend.
Ik vermoedde dat al, ik heb hem maar even niet de poedel gegeven om gezeik te voorkomen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:12 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik je vriend niet, zeker jij niet.
En je kan wel posten, maar racistische eikeltjes die hier lopen te trollen negeer ik in de stand. En dat zou de jury ook moeten doen.
Zaterdag kon ik niet op forum komen, en zondag was ik niet thuis.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:00 schreef Thelonious het volgende:
We kunnen verder.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:12 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik je vriend niet, zeker jij niet.
En je kan wel posten, maar racistische eikeltjes die hier lopen te trollen negeer ik in de stand. En dat zou de jury ook moeten doen.
ja, winnaar is terecht.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:13 schreef SCH het volgende:[..]
Ik vermoedde dat al, ik heb hem maar even niet de poedel gegeven om gezeik te voorkomen.
Tevreden met de jurering?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:20 schreef voetballeh het volgende:[..]
lekker objectief ben jij.
het verbaast me totaal niet dat er hier zo weinig deelnemers zijn.
kliekjes die elkaar de kont kussen en punten geven en achterkamertjes politiek...bah bah.
nou veel plezier, clubje van 4 of 5 met elkaar punten geven en lachen om elkaar's onderschriften.
Reageer eens een beetje vriendelijker.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:33 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Ja klopt, we hebben daar veel plezier in dus kom het nou niet verstieren.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Ok, zal ik de jurering anders tot morgen uitstellen? Wellicht zijn er dan wat meer inzendingen. Wellicht van voetballeh? Je bent toch online, no?
Doe het maar vandaag. Vier is genoeg.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Ok, zal ik de jurering anders tot morgen uitstellen? Wellicht zijn er dan wat meer inzendingen. Wellicht van voetballeh? Je bent toch online, no?
Gewoon doen, en nieuwe foto.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef Mwanatabu het volgende:
quote:Thelonious
"Da's oneerlijk coach! Hij heeft John McEnroe."
quote:Cara
"Sorry coach, ze werkt aan haar love game!"
quote:Isiolo
Nieuwe top aankoop Anderlecht heeft kans van slagen
De opmaak is hier te vinden.quote:voetballeh
Justine: "Maar Jelle, dacht dat je zei da Kim ook naar de training van Anderlecht kwam zien?"
- "Mischien is ze in de kleedkamer... laten we daar checken...heheheheh"
Er is eerder zoiets geweest waarbij iemand onthield dat ik m de poedel gaf en echt 15 topics verderop nog aan het mauwen wasquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:50 schreef Cara het volgende:
Kan voetballeh niet gewoon ophouden met zeiken?
Ik ben nieuw en doe mee voor de lol, bovenaanstaan kan je toch niet middenin zo'n competitie, maar kennelijk wordt het allemaal zoals alles eigenlijk weer veel te serieus genomen.
Jij bent het niet eens met de jurering in het algemeen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:58 schreef Waaghals het volgende:
Tijd om een Alternatieve Voetbalfoto-onderschriftcompetitie
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:03 schreef Isiolo het volgende:
top jury, zeker na al die zware concurrentie van Rumille, Engcatjuh, Sch en Beschouw![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:50 schreef voetballeh het volgende:
[ afbeelding ]
"Jonges ik las die post daar vlak boven me, daar, en ben het helemaal met die persoon eens!
el topico futbole onderschriftico eres muy malo. Nunca positivo, siempre negativo!… "
http://www.vi.nl/Interactief/Foto-en-zn-verhaal-overzicht.htmquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:44 schreef voetballeh het volgende:
[..]
da's dus de kliek waar ik het over heb.
dat ik weer de 'poedel' krijg verbaast me niks.
kzou ook wel een andere voetbalonderschrift comp. willen zien waaraan die bovengenoemde lui niet mee mogen doen.
tzou er veel eerlijker aan toe gaan.
Wie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:55 schreef Beschouw het volgende:
Voetballeh is een echte aanwinst. Brengt lekker leven in de brouwerij. Van mij mag hij blijven (zieken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |