Mooi, heb de komende anderhalve week zo goed als geen tijd mee te doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:54 schreef Isiolo het volgende:
Engcatjuh kan rustig 2 maanden met vakantie, die gast is al niet meer in te halen in de score.
Elke dag staat hij wel op t podium
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:51 schreef kleinzusje het volgende:
Oh VBL schatjes, die jatpost was een geintje.
Rumille en SCH![]()
Hij was wel leukquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:51 schreef kleinzusje het volgende:
Oh VBL schatjes, die jatpost was een geintje.
Rumille en SCH![]()
Opgedroogd. De laatste was van gisteravond 23.00.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:49 schreef Rumille het volgende:
SCH, hoe zit het met de PM-stroom tussen jou en Ruud?
quote:SCH, ik vind het heel jammer dat je niet op mijn geile voorstel ingaat, zo weet ik nooit zeker of ik jongens echt leuk vind
Ik had het over Ruud, niet je kloon.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Opgedroogd. De laatste was van gisteravond 23.00.
[..]
Oh shit, ik haal ook alles door elkaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:11 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik had het over Ruud, niet je kloon.
Een gedicht van ongeveer 30 zinnen met o.a het doodmaken van de buitenlandse medemens naar ik begreep? Maar goed. Wat is het plan met de uitslag?quote:
quote:
Wat Cara zegt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Een gedicht van ongeveer 30 zinnen met o.a het doodmaken van de buitenlandse medemens naar ik begreep? Maar goed. Wat is het plan met de uitslag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |