quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Ok, zal ik de jurering anders tot morgen uitstellen? Wellicht zijn er dan wat meer inzendingen. Wellicht van voetballeh? Je bent toch online, no?
Doe het maar vandaag. Vier is genoeg.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Ok, zal ik de jurering anders tot morgen uitstellen? Wellicht zijn er dan wat meer inzendingen. Wellicht van voetballeh? Je bent toch online, no?
Gewoon doen, en nieuwe foto.quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef Mwanatabu het volgende:
quote:Thelonious
"Da's oneerlijk coach! Hij heeft John McEnroe."
quote:Cara
"Sorry coach, ze werkt aan haar love game!"
quote:Isiolo
Nieuwe top aankoop Anderlecht heeft kans van slagen
De opmaak is hier te vinden.quote:voetballeh
Justine: "Maar Jelle, dacht dat je zei da Kim ook naar de training van Anderlecht kwam zien?"
- "Mischien is ze in de kleedkamer... laten we daar checken...heheheheh"
Er is eerder zoiets geweest waarbij iemand onthield dat ik m de poedel gaf en echt 15 topics verderop nog aan het mauwen wasquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:50 schreef Cara het volgende:
Kan voetballeh niet gewoon ophouden met zeiken?
Ik ben nieuw en doe mee voor de lol, bovenaanstaan kan je toch niet middenin zo'n competitie, maar kennelijk wordt het allemaal zoals alles eigenlijk weer veel te serieus genomen.
Jij bent het niet eens met de jurering in het algemeen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:58 schreef Waaghals het volgende:
Tijd om een Alternatieve Voetbalfoto-onderschriftcompetitie
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:03 schreef Isiolo het volgende:
top jury, zeker na al die zware concurrentie van Rumille, Engcatjuh, Sch en Beschouw![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:50 schreef voetballeh het volgende:
[ afbeelding ]
"Jonges ik las die post daar vlak boven me, daar, en ben het helemaal met die persoon eens!
el topico futbole onderschriftico eres muy malo. Nunca positivo, siempre negativo!… "
http://www.vi.nl/Interactief/Foto-en-zn-verhaal-overzicht.htmquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:44 schreef voetballeh het volgende:
[..]
da's dus de kliek waar ik het over heb.
dat ik weer de 'poedel' krijg verbaast me niks.
kzou ook wel een andere voetbalonderschrift comp. willen zien waaraan die bovengenoemde lui niet mee mogen doen.
tzou er veel eerlijker aan toe gaan.
Wie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:55 schreef Beschouw het volgende:
Voetballeh is een echte aanwinst. Brengt lekker leven in de brouwerij. Van mij mag hij blijven (zieken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |