Isiolo vroeg of ik voor hem wilde posten, vriend.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:37 schreef SCH het volgende:
Jury van vorige ronde moet nog, doe ik wel even dan.
Ja, maar je post een nieuwe foto zie ik, niet de uitslag???quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:48 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Isiolo vroeg of ik voor hem wilde posten, vriend.
quote:-Bjoro-
-Arjen Robben sneller terug na blessure dan verwacht-
quote:-Thelonious-
-Nationaal elftal Egypte schaft leeftijdsgrens af.-
quote:-Mwanatabu-
- Degradatiespook nu al gesignaleerd-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Xummon-
-Ken je de mop van de mummie die ging voetballen? Ingewikkeld he-
quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:48 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Isiolo vroeg of ik voor hem wilde posten, vriend.
Ik vermoedde dat al, ik heb hem maar even niet de poedel gegeven om gezeik te voorkomen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:12 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik je vriend niet, zeker jij niet.
En je kan wel posten, maar racistische eikeltjes die hier lopen te trollen negeer ik in de stand. En dat zou de jury ook moeten doen.
Zaterdag kon ik niet op forum komen, en zondag was ik niet thuis.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:00 schreef Thelonious het volgende:
We kunnen verder.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:12 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik je vriend niet, zeker jij niet.
En je kan wel posten, maar racistische eikeltjes die hier lopen te trollen negeer ik in de stand. En dat zou de jury ook moeten doen.
ja, winnaar is terecht.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:13 schreef SCH het volgende:[..]
Ik vermoedde dat al, ik heb hem maar even niet de poedel gegeven om gezeik te voorkomen.
Tevreden met de jurering?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:20 schreef voetballeh het volgende:[..]
lekker objectief ben jij.
het verbaast me totaal niet dat er hier zo weinig deelnemers zijn.
kliekjes die elkaar de kont kussen en punten geven en achterkamertjes politiek...bah bah.
nou veel plezier, clubje van 4 of 5 met elkaar punten geven en lachen om elkaar's onderschriften.
Reageer eens een beetje vriendelijker.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:33 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Ja klopt, we hebben daar veel plezier in dus kom het nou niet verstieren.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Ok, zal ik de jurering anders tot morgen uitstellen? Wellicht zijn er dan wat meer inzendingen. Wellicht van voetballeh? Je bent toch online, no?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |