vergeet de grap "volle kuip" nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef SCH het volgende:
Wat een leuke competitie is dit toch. Met zo'n waterfoto kan je het van tevoren eigenlijk al invullen: Waterman, Watereus. Heerlijk die vaste vertrouwde dingen
Die grap is zo onverwacht, vandaar dat die gaat winnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:51 schreef Isiolo het volgende:
[..]
vergeet de grap "volle kuip" niet
Ik weet niet. Doe jij t anders maar Beschouw. Als "welkom terug" kadootje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:38 schreef Beschouw het volgende:
Weet Han-Pekel wel hoe hij jury moet doen?
quote:-Luco-
-Nieuwe proef FIFA voor onderwatervoetbal zorgt voor onvrede onder supporters Bal op 't dak:
"Moet'n wie dan goddom'n ons clubhuus onder wotter zet'n?-
quote:-Borizzz-
-El Hamdaoui: Ik heb geen zin om naar het gezeik van mijn trainer te luisteren-
quote:-Thelonious-
-Feyenoord neemt drastische maatregelen om in een volle Kuip te kunnen spelen.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Bjoro-
-Speaker: "En op ons bijveld kunt u zodadelijk kijken naar een wedstrijd tussen IJsselmeervogels en Zandvoortmeeuwen"-
quote:-Cara-
-"Geen zorgen jochie, we krijgen die bal er snel weer uit."-
quote:-SCH-
-"Heb ik de blauwe band, krijg ik toch meteen een yuko tegen"
-
quote:-Isiolo-
-Diop ligt tegen zijn wil in langer vast aan Portsmouth-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Xummon-
-Nieuw vreemdelingenbeleid Wilders van start-
Zit je iets dwars?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:44 schreef voetballeh het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen die de onderschriftcomp. zielig vindt handen voor z'n lul.
quote:
Iedereen mag "gewoon" mee doen. Maar er zijn bepaalde regels waar je je aan hebt te houden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:31 schreef voetballeh het volgende:
[..]
nou......weet niet, mischien. als ik de TT zie dan staat er dat er geklaagd wordt dat er teweinig deelnemers zijn.
Nu probeer ik al een tijd deel te nemen maar het gevoel bekruipt me dat er een kleine kliek hier is die het liever een soort van prive clubje houdt.
bijdragen van me worden wegge-edit en ik kreeg zelfs een ban van 48 uur..... alleen omdat men iets in de bijdrage niet aanstond?
Dat staat me mischien wel een beetje tegen....maar goed, kan alleen maar proberen gewoon mee te doen toch?
Nee hoor, het is nooit leuk geweest. Het is altijd al een kliekje geweest, vriendjespolitiek, fraude, misbruik, misstanden enz.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:19 schreef Waaghals het volgende:
Ach vroeger was het leuker
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, het is nooit leuk geweest. Het is altijd al een kliekje geweest, vriendjespolitiek, fraude, misbruik, misstanden enz.
En daarom is het zo leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |