quote:-skittelman-
- Noem je dat schoon? Ik wil dat ze glimmen!-
quote:-EnGCatjuh -
-"Als je Lev hebt, sta je nu op!"-
quote:-Rumille-
-'Hmm, met die luizen in je haar val je inderdaad net zo makkelijk als Luis.'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Cara-
-"LAAT DIE ONZICHTBARE BAL NOU LOS!"-
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:09 schreef SCH het volgende:
Rare jury's de laatste dagen. Wordt tijd dat beschouw weer terugkomt om jullie toe te spreken.
Omdat tvp zo saai isquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:11 schreef d_b01 het volgende:
[..]
![]()
omdat jij niet in de top 3 staat?![]()
![]()
ik ga,lever morgen als ik tijd heb wel een onderschrift
HO ho ho ho hoquote:
Ik wist niet of jij ook die bedoeling had? Maar ik ben geen dief hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
HO ho ho ho ho
Dat is een beetje gejat
Moet ik hem nou weer terugzetten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vond die van SCH leuker.
Ligt aan de juryquote:
Nu word ik zelf weer geplagieerd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:14 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
"Bij voetbal gaat het om de innerlijke kwaliteiten"
De rest klaagt over het niveau maar komt tenslotte ook niet tot een briljant onderschrift ofzoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:16 schreef ASroma het volgende:
te weinig deelnamesen terecht alleen dat groepje dat continu elkaar op het podium zette blijft over
![]()
!
Hey hoi lekker ding, alles goed?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:16 schreef ASroma het volgende:
te weinig deelnamesen terecht alleen dat groepje dat continu elkaar op het podium zette blijft over
![]()
!
qft?quote:
quote:Mwanatabu
Nieuwe insteek campagne voor hogere deelname onderschrift-competitie
quote:kleinzusje
2 kleuren in een pottie
quote:EnGCatjuh
AZ-vrouwen hopen op Klapper in Zweden.
De opmaak is hier te vinden.quote:Placenta
En vanavond gaan we weer gezellig kutjebonken.
Ik vond die grap dus wel leuk. Ik zat nog te twijfelen om jou op 3 zetten, maar vond Mwanatabu nog iets leuker.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:09 schreef SCH het volgende:
Wat flauw zeg. Ik had dat onderschrift van kleinzusje helemaal niet gezien en bovendien was die duo penotti grap niet echt lesbisch en niet echt leuk, maar je hebt dus pech als iemand eerder een slecht onderschrift plaatst en meteen een thema kaapt. Waardeloos.
Doe die foto maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |