kan ruud wel pm-en??? heb hem een tijdje geleden een pm gestuurd namelijk, en anders moet de nummer 2 het doen, zie de regelsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Een gedicht van ongeveer 30 zinnen met o.a het doodmaken van de buitenlandse medemens naar ik begreep? Maar goed. Wat is het plan met de uitslag?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Wat Cara zegt.
En later nog een belediging naar iedereen behalve naar SCH.
quote:-Rumille-
-Als ik zo met m'n armen poseer ben ik net zo snel als Usain!'-
quote:-Mwanatabu-
-Ey brada, zit er ook een tuintje in jouw hart?-
quote:-Bjoro-
-Hee Swa, opzouten met je blanke voorgevel !-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Voetballeh-
-poedelwaardig, geloof me-
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Wat Cara zegt.
En later nog een belediging naar iedereen behalve naar SCH.
moet ook getrained worden enzo, ja !quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:36 schreef SCH het volgende:
Kutjury. Ook al omdat Bjoor vaak zo sloom is. Dus zal ik maar een foto zoeken? Iets met wat voetballers op een bankje?![]()
Geloof me, je staat nog niet in de top 5quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:58 schreef d_b01 het volgende:
[..]
hoe zit het met de tussenstand en alle beste onderschriften???? wel nieuwschierig na
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:24 schreef Cara het volgende:
[..]
Een gedicht van ongeveer 30 zinnen met o.a het doodmaken van de buitenlandse medemens naar ik begreep? Maar goed. Wat is het plan met de uitslag?
Er zitten altijd weer nadelen aan je behaalde diplomaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:47 schreef Rumille het volgende:
Mocht ik onverhoopt winnen of moeten jureren, ik heb van de 19e tot de 27e introductie van de UT, dus ik ben er hoogstwaarschijnlijk niet. Hooguit af en toe een deelname.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:47 schreef Rumille het volgende:
Mocht ik onverhoopt winnen of moeten jureren, ik heb van de 19e tot de 27e introductie van de UT, dus ik ben er hoogstwaarschijnlijk niet. Hooguit af en toe een deelname.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |