je post een onderschrift, zonder eerst de jury af te zeiken......echt zo'n last van de warmte ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:27 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Beschouw: "Sorry, it was really hoge nood you know"
Moet dit jouw Gronings voorstellenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:26 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe proef FIFA voor onderwatervoetbal zorgt voor onvrede onder supporters Bal op 't dak:
"Moet'n wie dan goddom'n ons clubhuus onder wotter zet'n?
Ik snap niet dat niemand nog heeft gezien dat Sneijder op het veld staat en zich in leven probeert te houden door via een rietje te ademen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef SCH het volgende:
Wat een leuke competitie is dit toch. Met zo'n waterfoto kan je het van tevoren eigenlijk al invullen: Waterman, Watereus. Heerlijk die vaste vertrouwde dingen
vergeet de grap "volle kuip" nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef SCH het volgende:
Wat een leuke competitie is dit toch. Met zo'n waterfoto kan je het van tevoren eigenlijk al invullen: Waterman, Watereus. Heerlijk die vaste vertrouwde dingen
Die grap is zo onverwacht, vandaar dat die gaat winnen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:51 schreef Isiolo het volgende:
[..]
vergeet de grap "volle kuip" niet
Ik weet niet. Doe jij t anders maar Beschouw. Als "welkom terug" kadootje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:38 schreef Beschouw het volgende:
Weet Han-Pekel wel hoe hij jury moet doen?
quote:-Luco-
-Nieuwe proef FIFA voor onderwatervoetbal zorgt voor onvrede onder supporters Bal op 't dak:
"Moet'n wie dan goddom'n ons clubhuus onder wotter zet'n?-
quote:-Borizzz-
-El Hamdaoui: Ik heb geen zin om naar het gezeik van mijn trainer te luisteren-
quote:-Thelonious-
-Feyenoord neemt drastische maatregelen om in een volle Kuip te kunnen spelen.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Bjoro-
-Speaker: "En op ons bijveld kunt u zodadelijk kijken naar een wedstrijd tussen IJsselmeervogels en Zandvoortmeeuwen"-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |