quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:54 schreef nietzman het volgende:
Jop ik zit op je wifi netwerk!
Ik vrees dat ze slechts de voordelen zien van inkrimping van het personeelsbestandquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helpt het als je uit gaat leggen wat er gebeurt als je niet evacueert ? Eventueel kan je het verhaal wat oppeppen door verhalen te vertellen over electrocutie en imagoschade.
* 2cv haat managers en directeuren die vanuit hun luxe kantoor op een totaal andere locatie alleen maar kunnen zeiken over wat het allemaal wel niet kost)
7.quote:
Grmbl...quote:
Op welk platformquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:19 schreef nietzman het volgende:
Lekker bootjes en huisje bouwen in Anno 1404..
Of huisjes aan het bouwen, het is wel een erg leuk spelletjequote:
Jij was toch door? Wat is er gebeurd dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:37 schreef Albert86 het volgende:
Zo Lowlandsforlife op 3fm en ik ben er niet bij
Waarom niet?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:37 schreef Albert86 het volgende:
Zo Lowlandsforlife op 3fm en ik ben er niet bij
Ik had ook een mail gekregen dat ik idd door was en naar de studio moest komen vandaag, maar was wat tussen gekomen waardoor ik niet kan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij was toch door? Wat is er gebeurd dan?
We hoorden de uitzending inderdaad toen ik aan het schilderen was bij Teigan en Mik. We hoorden ook alleen maar vrouwen daar.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:19 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik had ook een mail gekregen dat ik idd door was en naar de studio moest komen vandaag, maar was wat tussen gekomen waardoor ik niet kan.
Maar goed. Heel heel erg vind ik het ook weer niet. Aangezien ik dit jaar sowieso al niet kan en strx ben ik gewoon zo rijk dat ik het geld wel kan missen. En ik denk dat ik ook wel eens naar andere festivals wil dan alleen Lowlands. Siget lijkt me nog eens vet om heen te gaan en dat is geloof ik vaak tegelijk met Lowlands of er net voor.
Bovendien zag ik al op de 3fm webcam vrij veel deelnemers behoorlijk uitgedost en verkleed enzo. En waar ik ook niet echt interesse in had was het heen en weer reizen. Ook als je door gaat vandaag, zul je eerst weer naar huis moeten om je spullen te pakken en vervolgens zondags weer terug te komen. Dan pas hebben ze de camping tot hun beschikking
Best gezellig daar.quote:
quote:
Je hebt zeven man wakker gebeld om 6u vanmorgen. De vergeldingsactie was niet relaxed.quote:Op zondag 19 juli 2009 06:48 schreef Grulez het volgende:
Nietz is bijna aangerand door een geestelijk gehandicapte, maar voor de rest was het mooi
Hier ook!quote:
7 manquote:Op zondag 19 juli 2009 12:58 schreef JH87 het volgende:
[..]
Je hebt zeven man wakker gebeld om 6u vanmorgen. De vergeldingsactie was niet relaxed.
Wat ik hier kom doen?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:50 schreef nietzman het volgende:
Kommie doen Astrid?
m ?quote:Op zondag 19 juli 2009 19:02 schreef Soulshaker het volgende:
ja wat kom je hier doen..... wat een brutaliteit nietz, zo heb ik je niet opgevoed!![]()
hoi Nietzman
maar idd taaaart!wie is bob? ik wil m ook feliciteren
![]()
Bob. is een meisje.quote:Op zondag 19 juli 2009 19:02 schreef Soulshaker het volgende:
ja wat kom je hier doen..... wat een brutaliteit nietz, zo heb ik je niet opgevoed!![]()
hoi Nietzman
maar idd taaaart!wie is bob? ik wil m ook feliciteren
![]()
quote:
Ja, wat zijn je intenties enzo.quote:Op zondag 19 juli 2009 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat ik hier kom doen?
Bob. feliciteren.quote:
Niks fishysss aan!quote:Op zondag 19 juli 2009 20:07 schreef nietzman het volgende:
Sounds fishy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |