Geen commentaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
CSM: Cobra4 would you accept the mission: Kill Gordon? It's in the worlds best interest.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:51 schreef LadyBlack het volgende:
Had ook gekund ja, maar dat nummer ken ik niet
Ik neem even contact op met Stanislav Bernikov, die schijnt ook mannen te hebben die heel goed voor Gordon zullen zorgen.quote:
Inkoopfoutje zeker, nu moeten ze ze kwijtquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:53 schreef Soempie het volgende:
Nem
Oke, ik ging net een rekenmachine kopen. Krijg ik er een gum van 10 cm bij 5 cm bij. Alsof iemand zo'n ding ooit gaat gebruiken.
Zeker zo'n ouderwetse rekenmachine waarbij de som moet uitgummen van het display?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:53 schreef Soempie het volgende:
Nem
Oke, ik ging net een rekenmachine kopen. Krijg ik er een gum van 10 cm bij 5 cm bij. Alsof iemand zo'n ding ooit gaat gebruiken.
Afgelopen zondag gezien op Parkpop...en het viel me eigenlijk een beetje tegen. Speelde een half uurtje. Het was aardig maar ik had meer verwacht. Wel relax dat het klassiekers waren en niet van de laatste albums.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo mn paklijstje tevoorschijn halen, en in de stad de laatste dingetjes voor Werchter inslaan
Heb gisteren trouwens Ed Kowalczyk in de Oosterpoort gezien, wat is die man goed!!!!![]()
![]()
Ik ging erheen met het idee: dan heb ik die ook eens gezien, hopen dat ie wat bekende nummers doet.... speelt ie alle grote hits van Live (ook Lightning Crashes en I Wanna Dance With You), helemaal in zn eentje met acoustische gitaar. Echt tof
Ik heb al een tour van de Toppers geboekt in het voormalig Joegoslavië bij de supportersverenigingen van Dinamo Zagreb, Rode Ster Belgrado etc. Daar zijn ze gek op relnichten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik neem even contact op met Stanislav Bernikov, die schijnt ook mannen te hebben die heel goed voor Gordon zullen zorgen.
Ik? Veel te veel denk ikquote:
Hij had er gisteravond zichtbaar lol in, en hij heeft echt heel goed gezongenquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Afgelopen zondag gezien op Parkpop...en het viel me eigenlijk een beetje tegen. Speelde een half uurtje. Het was aardig maar ik had meer verwacht. Wel relax dat het klassiekers waren en niet van de laatste albums.
Vorig jaar op Beatstad(met de band) was wel steengoed.
Ik heb ze ook op die tour geboekt net als Frans Bauer, Kane, Ali B en zijn maatjes.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind blof lekker net zo waardeloos als de toppers, of misschien zelfs wel waardelozer.
disclaimer: ik ben absoluut géén fan van de toppers
Blof is mooiquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik vind blof lekker net zo waardeloos als de toppers, of misschien zelfs wel waardelozer.
disclaimer: ik ben absoluut géén fan van de toppers
Voor de kampeerspulletjes kan ik er ook wel gaan kijken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik? Veel te veel denk ik
Heb een vliegengordijn gezien dat van kant lijkten heel leuke blikjes (goh, daar heb ik nou nog niet genoeg van
), en handige kampeerspulletjes... waarschijnlijk spreek ik mezelf in de winkel wel streng toe, maar kijken mag
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:09 schreef TradeMarkie het volgende:
@LB:
Ik hoop wel dat je vriend niet zo onsamenhangend gaat brabbelen dan, want z'n stem is best ok, maar de zeurteksten vind ik 3x niks
En nu ga ik weer hard werken
Waarom ze die vorige drummer vervangen hebben snap ik ook niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb de laatste jaren minder met Blof, maar dat komt vooral door die irritante drummer van ze. Het album Helder heb ik hier in de kast staan, en dat vind ik wel echt een heerlijke cd
Zingt jouw vriend ook?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Blof is mooi![]()
![]()
Ik zou willen dat mijn vriend net zo'n mooie stem had als Pascal
Ja, wij zingen allebeiquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zingt jouw vriend ook?
Zo ja, wat voor stem?
Dat denk ik absoluut. Daarom ben ik ook een fan van kleine zalenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hij had er gisteravond zichtbaar lol in, en hij heeft echt heel goed gezongenEn ik vind het fantastisch als iemand met alleen een acoustische gitaar zulke nummers kan spelen, en dat het dan toch swingt
![]()
Interactie met het publiek was ook goed, de sfeer zat er lekker inMaar misschien dat dat in de kleine zaal van de Oosterpoort ook beter overkomt dan op Parkpop he.
Zou ik ook wel willen....quote:
Wat houdt je tegen? Manueel therapeut bellen, afspraak maken en kraken maarquote:
Hoeft niet. De verzorger kan het ook. Zal het hem weer eens vragen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Manueel therapeut bellen, afspraak maken en kraken maar
Welke verzorger? Zou wel uitkijken hoor, kraken is gevaarlijk als je er niet specifieke diploma's voor hebtquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoeft niet. De verzorger kan het ook. Zal het hem weer eens vragen.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:51 schreef MaJo het volgende:
nu een dilemma, heb over 2 weken die belangrijke hertentamens en door Werchter mis ik een paar dagen om te leren. Zou vandaag nog even kunnen blokken maar eigenlijk geen zin![]()
Alweer? Een paar dagen geleden toch ook al?quote:oh en ik ga zo gekraakt worden
Placebo heb ik echt al weken opstaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:51 schreef MaJo het volgende:oh my ik heb zo'n zin in Werchter, word er gewoon zenuwachtig van
![]()
zit nu placebo in te luisteren, wat is dat een vette band! Kende alleen Every you Every me maar de rest is ook tofheeft best veel van R.E.M. vind ik
nu een dilemma, heb over 2 weken die belangrijke hertentamens en door Werchter mis ik een paar dagen om te leren. Zou vandaag nog even kunnen blokken maar eigenlijk geen zin![]()
oh en ik ga zo gekraakt worden
Bij de MMA training loopt altijd een verzorger. Aziatische man die zo'n beetje alles kan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke verzorger? Zou wel uitkijken hoor, kraken is gevaarlijk als je er niet specifieke diploma's voor hebt
Natuurlijk is de rest het ermee eensquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:02 schreef MaJo het volgende:
Trouwens LB, weet je al hoe laat jullie morgen weggaan? Als je wil kunnen wij wel wat plek voor je vrijhouden als je dat tof vindt? Wij zijn er immers vroegtenminste als nem en de rest het er mee eens is
Same here!! Superveel zinquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:51 schreef MaJo het volgende:
oh my ik heb zo'n zin in Werchter, word er gewoon zenuwachtig van
![]()
zit nu placebo in te luisteren, wat is dat een vette band! Kende alleen Every you Every me maar de rest is ook tofheeft best veel van R.E.M. vind ik
oh en ik ga zo gekraakt worden
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:02 schreef MaJo het volgende:
Trouwens LB, weet je al hoe laat jullie morgen weggaan? Als je wil kunnen wij wel wat plek voor je vrijhouden als je dat tof vindt? Wij zijn er immers vroegtenminste als nem en de rest het er mee eens is
Mja had ik ook al bedacht inderdaad... Ga zo ook naar mijn vader dus dan zit ik een tijdje in de bus en kan ik mooi studerenquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Placebo heb ik echt al weken opstaan
Ik zou proberen nog wel wat te leren. Hoe meer je meepikt, hoe beter het is
Ik ga nu de stad nog even in om wat dingen te kopen voor Werchter. Morgen vroeg op
Wel op een goed luchtbed of een stretcher slapen hoor ivm je rug.quote:
Ik ga met deze tent, mn moeder heeft hem voor me in de oude boodschappentrolley van mijn oma gestoptquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja had ik ook al bedacht inderdaad... Ga zo ook naar mijn vader dus dan zit ik een tijdje in de bus en kan ik mooi studeren
nog placebo tips? Heb immers niet meer zo heel veel tijd om in te luisterenheb trouwens vrijwel alle bands nu op mijn iPod
en zo maar eens op zoek naar mijn tent
Ik zit zo vast dat het met 1x kraken niet opgelost isquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Alweer? Een paar dagen geleden toch ook al?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit zo vast dat het met 1x kraken niet opgelost is![]()
hij wil me nog een paar keer zien voor hij op vakantie gaat
PM je nummer even naar me, dan stuur ik ook mijn nummer. Wel zo handigquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Graaghad stiekem al met Nem gepm't of ie even wou smsen welke camping jullie gaan staan
Maar plek vrijhouden is ook nice
![]()
Ok dan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit zo vast dat het met 1x kraken niet opgelost is![]()
hij wil me nog een paar keer zien voor hij op vakantie gaat
Tenzij jij kunt kraken natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Laat je jouw eigen Jude Law zitten voor een manueel therapeut?
Ik zal vragen of die ouwe man het me wil leren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tenzij jij kunt kraken natuurlijk
wat is MMA trouwens?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom ze die vorige drummer vervangen hebben snap ik ook niet.
Nee, ik kan niet zingen. Dat is het probleem.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, wij zingen allebeiVriendje tenor en ik sopraan.
Jij ook dan?
Ik kan ook niet zingen. Dat is voor mij geen probleem. Voor anderen vaak welquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet zingen. Dat is het probleem.
En die glasverzekering wordt zo duur.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zingen. Dat is voor mij geen probleem. Voor anderen vaak wel
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En die glasverzekering wordt zo duur.
Succesquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:55 schreef MaJo het volgende:
Pffff het zweet loopt gewoon langs mijn hoofdschaam me nu al kapot voor de kraker
dat gezegd hebbende, daar ga ik nu heen
Dat kan niet want je weet niet hoe ik eruit zie en hoe mijn stem klinkt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:15 schreef Etcetera het volgende:
Balen redSucces met werken
Ik ga Anno spelen
Je kunt voor de zekerheid via knooppunt Eemnes.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:30 schreef iamredleader het volgende:
Dat ongeluk op de A2... wow
Even heel egoistisch: ik hoop dat ik er geen last van heb vanmiddag als ik naar huis wil
eigenlijk het hele album "Without You I'm Nothing" en "Black Market Music" ook welquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja had ik ook al bedacht inderdaad... Ga zo ook naar mijn vader dus dan zit ik een tijdje in de bus en kan ik mooi studeren
nog placebo tips? Heb immers niet meer zo heel veel tijd om in te luisterenheb trouwens vrijwel alle bands nu op mijn iPod
en zo maar eens op zoek naar mijn tent
Waarom precies? Want die zit wel in onze scope.quote:
Op dit moment is er alleen wat vertraging her en der, dus ik denk dat ik over een uurtje gewoon naar huis kanquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je kunt voor de zekerheid via knooppunt Eemnes.
Mental note madequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Grote camping redelijk dicht bij het terrein en met lekkere broodjes dichtbij![]()
En voor de mietjes ook douches
Een 'niets aan de hand'-spits dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Op dit moment is er alleen wat vertraging her en der, dus ik denk dat ik over een uurtje gewoon naar huis kan
... Euhquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan niet want je weet niet hoe ik eruit zie en hoe mijn stem klinkt.
Dat soort teksten vraagt om problemenquote:
Ik ben op festivals meestal ook wel aardig vroeg wakker ja, heb op Lowlands dan ook vrijwel nooit problemen gehad met douchen. Maar ik maak er niet z'n punt van als ik een dag niet kan douchen... of twee......quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Als je zoals ik een ochtendmens bent kun je op tijden douchen dat er zo goed als geen rij staat
Ik ga namelijk vast niet in een rij staan voor douches op een festival
En? al uitgekraakt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:55 schreef MaJo het volgende:
Pffff het zweet loopt gewoon langs mijn hoofdschaam me nu al kapot voor de kraker
dat gezegd hebbende, daar ga ik nu heen
Oeh, een koud biertje, dat klinkt goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:17 schreef Cobra4 het volgende:Zo, ik ben weer thuis. Tijd voor een biertje.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oeh, een koud biertje, dat klinkt goed
Are you talkin' to me?quote:
Ja, maar viel tegenquote:
Helaas maar één keer uitgeprobeerd, maar het is je geld wel waard.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:37 schreef iamredleader het volgende:
Hm, een lekkere wrap voor vanavond, dat klinkt goed![]()
Laat er nou toevallig een Taco Mundo om de hoek zitten van waar ik woon![]()
En het scheelt gelijk in de afwas![]()
Helemaal grappig: de eigenaar is een voormalig collega van me van New York Pizza - eigen bedrijfje begonnen (franchise dus), inmiddels een tweede vestiging in Haarlem, en hij doet het fantastisch. Ik gun hem ook de businessquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Helaas maar één keer uitgeprobeerd, maar het is je geld wel waard.
Als het maar beter voelt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja, maar viel tegenzat nogal vast dus lukte niet helemaal
maar wel een kleine krak af en toe
Wat is dat nu weer?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:15 schreef Etcetera het volgende:
Balen redSucces met werken
Ik ga Anno spelen
ik gok Anno 1602,1501 of 1703 take your pick. computerspelquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer?
Ik ben net level 77 geworden.Heb alleen 80 goud te weinig om te leren vliegen in koud weer. Sirda is ook niet online om het me te lenen. En ik heb geen zin om in te loggen op Wiebel om bij hem goud vandaan te halen.
[/geekmodus]
Ik heb hem hier al een week in m'n lijst staan. Word helemaal vrolijk van dat nummer.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb hem hier al een week in m'n lijst staan. Word helemaal vrolijk van dat nummer.
Ja die babydoekjes heb ik ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mental note made
Alhoewel ik net ook babydoekjes heb gekocht voor als de rij bij de douches me te lang duurt
Heb een geinig tasje bij de Xenos gekocht met daarin een slaapmasker, nekkussen, oordopjes en een onbreekbaar () spiegeltje
en verder nog zonnebrand, nog meer oordopjes en desinfectiegel.
![]()
Ohja, en ook een rozenguirlande voor om mn fietsstuur
Op LL kun je ook op geweldige tijden douchen. Gewoon zorgen dat je niet tussen 9 en 12 wil douchenquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Als je zoals ik een ochtendmens bent kun je op tijden douchen dat er zo goed als geen rij staat
Ik ga namelijk vast niet in een rij staan voor douches op een festival
Sorry, het NK Koffers Inpakken is al geweest.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil veel te veel kleren meenemen, echt belachelijk
4 broeken, 3 rokjes en 2 jurkjes is best wel veel te veel voor 4 dagen![]()
![]()
Kijk zo leer ik elke dag, dankzij de SC, weer wat nieuws.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit is overigens een soloproject, Peter Fox is afkomstig van de Duitse reggaeband Seeed.
Geweldig nummer, geweldige zanger.
Het leuke is dat die zanger een Franse voor- en achternaam heeft, in Duitsland opgegroeid is en een Engels klinkende bijnaam heeft.
Ik las Koko Flanel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:23 schreef LadyBlack het volgende:
Zoiets is ook in de film Coco avant ChanelDe acteur die Arthur Capel speelt, heeft een native engels accent, spreekt vloeiend Frans, maar heeft een Italiaanse naam
![]()
![]()
Ik ga zo zeker nog even kijken of ik een poncho heb liggen. Het wordt heel goed weer maar er wordt wel gewaarschuwd voor onweersbuien. En anders werkt een vuilniszak ook inderdaadquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Are you talkin' to me?
Regenponcho.... wel een goed idee, maar ze waren bij de Xenos 8 euro en dat vond ik te duur... ik hoop maar dat er op Werchter iemand zo slim is om die dingen te verkopen voor een prikkieEn anders voldoet een vuilniszak ook
quote:
Vanaf vrijdag onweer.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga zo zeker nog even kijken of ik een poncho heb liggen. Het wordt heel goed weer maar er wordt wel gewaarschuwd voor onweersbuien. En anders werkt een vuilniszak ook inderdaad
Broeken?quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil veel te veel kleren meenemen, echt belachelijk
4 broeken, 3 rokjes en 2 jurkjes is best wel veel te veel voor 4 dagen![]()
![]()
Frank Deboosere zegt: niet onder bomen schuilen, zo min mogelijk elektrische apparatuur gebruiken.quote:
Ik hoop voor jullie dat het bij een kans op blijft..quote:
Dat moet 'ie aan de duitsers vertellen: http://www.telegraaf.nl/b(...)blikseminslag__.htmlquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Frank Deboosere zegt: niet onder bomen schuilen, zo min mogelijk elektrische apparatuur gebruiken.
Anders ik welquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat het bij een kans op blijft..
Die witte huid heb ik, alhoewel ie niet heel snel verbrandt, maar ik ben wel een koukleum, dus 's avonds wil ik een broek en sokken aan kunnen trekkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Broeken?
Als je een hele witte huid hebt is het opzich geen gek idee een broek mee te nemen want ALS je verbrandt, dan wil je daar ECHT geen zon meer op.
Iets heel duns met lange mouwen is ook geen gek idee overigens.
Ik ook. En voor mezelf hoop ik wel op fikse onweersbuien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat het bij een kans op blijft..
Nee precies.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
Oh well, als het in mn tas past ga ik ook niet moeilijk doen![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die witte huid heb ik, alhoewel ie niet heel snel verbrandt, maar ik ben wel een koukleum, dus 's avonds wil ik een broek en sokken aan kunnen trekkenDus neem ik 1 lange mee, en de rest is kort
But still....
Oh well, als het in mn tas past ga ik ook niet moeilijk doen![]()
De weersvoorspelling is een hoop regen de komende weken..dus je hebt genoeg kansen om te lezenquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:46 schreef Soempie het volgende:
Oh men, ik heb hier allemaal boeken liggen die ik graag wil lezen, maar ik moet suffe sommen maken.
Nog een weekje.
Anno 1404, is een spel waarbij je dorpjes bouwt en dat uitbouwt naar steden. Je moet je dorpelingen tevreden houden, zorgen dat ze toegang hebben tot belangrijke dingen zoals een kerk, marktplaats etc. Erg leuk, zit je zo meerdere uren bijquote:
Gewoon beetje grindenquote:Ik ben net level 77 geworden.Heb alleen 80 goud te weinig om te leren vliegen in koud weer. Sirda is ook niet online om het me te lenen. En ik heb geen zin om in te loggen op Wiebel om bij hem goud vandaan te halen.
[/geekmodus]
Het is 1701quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik gok Anno 1602,1501 of 1703 take your pick. computerspel
Ik vind 'm raarquote:
Fuuuuck zo nerderig doen wij niet eens met tenten op CZquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, LB...wat is jullie tentconfiguratie? Want als we willen proberen plekjes op te houden dan moeten we wel weten hoeveel.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga met deze tent, mn moeder heeft hem voor me in de oude boodschappentrolley van mijn oma gestoptmaar dan kan ik m tenminste wel probleemloos meekrijgen
Prima te doen met zn drieën
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Anno 1404, is een spel waarbij je dorpjes bouwt en dat uitbouwt naar steden. Je moet je dorpelingen tevreden houden, zorgen dat ze toegang hebben tot belangrijke dingen zoals een kerk, marktplaats etc. Erg leuk, zit je zo meerdere uren bij
Heb 1602 grijsgespeeld maar vond de latere eigenlijk stukken minderquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:09 schreef Etcetera het volgende:
Het is 1701en nee, ik speel de nieuwste, 1404
Ohjaquote:
Oh, verrek, dat spel hebben we hier ook geloof ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ik ging even googelen, en toen vond ik dit plaatje:
[ afbeelding ]
Dat spel wil ik HEBBEN!!!!![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:17 schreef MaJo het volgende:
En ik zit te twijfelen of ik mijn studieboek meeneem![]()
Wel gemotiveerd toch?quote:
Ja, heel gemotiveerd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel gemotiveerd toch?ga het wel doen denk ik, anders ga ik mezelf voor mijn kop slaan als ik toch even had kunnen studeren
en alle beetjes helpen, al is het maar een paar minuten in de trein
Merciquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:36 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga er vantussen.
Iedereen die naar Werchter gaat; Heel veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als het boek niet in de weg zit, zou ik het zeker doenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel gemotiveerd toch?ga het wel doen denk ik, anders ga ik mezelf voor mijn kop slaan als ik toch even had kunnen studeren
en alle beetjes helpen, al is het maar een paar minuten in de trein
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja
nou, dat moet denk ik wel lukken
Die ogen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:08 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de kattenliefhebbers:
http://fishki.net/comment.php?id=53738
wtfquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:15 schreef Soempie het volgende:
Voor een vak moesten er 4 onderzoeksvoorstellen worden geschreven in tweetallen. De eerste drie voorstellen heb ik bedacht en de laatste degene met wie ik samenwerk. De eerste drie waren goed en net krijgen we de laatste terug: net voldoende.
Volgend jaar zoek ik iemand anders om mee samen te werken.Bij de opdrachten van een ander vak liet ze het ook behoorlijk afweten en moest ik ook vanalles voorkauwen.
En bij die laatste opdracht stuurde ze me voor het inleveren ook nog een berichtje: ja, we hebben het al zo druk en de andere opdrachten waren al goed, ik denk dat we bij deze opdracht wel wat minder kunnen doen.
Flikker toch op.
Ja, ik kreeg dus net een smsje: dat ze de beoordeling binnen had en dat het goed was.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:09 schreef Etcetera het volgende:
Fuuuuck zo nerderig doen wij niet eens met tenten op CZEen tentconfig
Moet ik onthouden
Mwoah, dan had ik er wat eerder mee moeten komen. Nu is er toch niks meer aan te doen.quote:
met wat? de link stond er nog nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
PS, nu mèt diploma!(oh en ignore the ugly face. Keek tegen de zon in
)
I knowquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
met wat? de link stond er nog niet
Gefeliciteerd
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En met mn hippe examencadeautje van mijn hippe naamgenootje (die m natuurlijk al lang geleden van mij al n keer gekregen had)
Nogmaals congrats dan maarquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
)
het is ARTIS DE PARTISquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een ijsbeer voor moet stellen. Het lijkt ook wel een beetje op een kakatoe uit vooraanzicht
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
)
Feli againquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
)
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:08 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de kattenliefhebbers:
http://fishki.net/comment.php?id=53738
Bizar veel complimenten gehad over mijn jurkquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Gefeliciteerd!!!
Mooi jurkje ook![]()
![]()
Maar heb je dan niet heel erg last van mensen die je zeg maar niet in de ogen kijken...![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bizar veel complimenten gehad over mijn jurkMijn oma heeft hem gemaakt voor vandaag
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]waaaauuuwww
Want begrijp me niet verkeerd, ik vind hem prachtigIk zou het alleen zelf niet aan durven trekken
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Gefeliciteerd!!!
Mooi jurkje ook![]()
![]()
Maar heb je dan niet heel erg last van mensen die je zeg maar niet in de ogen kijken...![]()
![]()
Zucht, moet ik dan maar weer het woord voeren voor alle mannen in de tent?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bizar veel complimenten gehad over mijn jurkMijn oma heeft hem gemaakt voor vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Zucht, moet ik dan maar weer het woord voeren voor alle mannen in de tent?Ik ben geen man, maar dacht wel iets in die richtingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij het was schunniger
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Met mijn 'bouw' wordt een decolleté al vrij snel heftigquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]waaaauuuwww
Want begrijp me niet verkeerd, ik vind hem prachtigIk zou het alleen zelf niet aan durven trekken
Ogen? Ik heb geen ogen gezienquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Gefeliciteerd!!!
Mooi jurkje ook![]()
![]()
![]()
If you got it, flaunt itquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben geen man, maar dacht wel iets in die richtingZij het was schunniger
Jij bent natuurlijk heel wat gewend uit de nerd scenequote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Van je baas?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk heel wat gewend uit de nerd scene
Uit die categorie trouwens, ik heb trouwens gisteren een t-shirt gehad van mn baas:
klik
wat dacht jij? TIETUHquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er veel raar opkijken als je ineens op het CZ terrein begint te zingen over bier en tieten. Je krijgt eerder meeval zeg maarquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk heel wat gewend uit de nerd scene
mehehequote:Uit die categorie trouwens, ik heb trouwens gisteren een t-shirt gehad van mn baas:
klik
met ook wel het dringend verzoek niet op het werk te dragen
Ik had hier toch verteld dat ik in barcelona met die vriend over de boulevard liep en toen er een groepje hollandse boeren aankwam wij op het engels overschakelden? Niet veel later begonnen ze mijn kant op de brullen: "Wij willen tieten zien, wij willen tieten zien", dat werk. Dus ik vol overtuiging in het engels "Do you wanna see tits? did your mommy teach you that? That is not a good behaviour!" Nog nooit was de uitdrukking 'met een mond vol tanden staan' zo toepasselijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er veel raar opkijken als je ineens op het CZ terrein begint te zingen over bier en tieten. Je krijgt eerder meeval zeg maar
Dat is nog niks vergeleken met mijn foto van de diplomauitreiking, en nee, die ga ik niet inscannenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
)
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
)
Ik dacht in eerste instantie dat hij weer was vreemdgegaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Alleen de kop lezen en dan je conclusie trekken
Huwelijk van Xander de Buisonjé uitgesteld
Me tooquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat hij weer was vreemdgegaan
Het kan me niets boeien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat hij weer was vreemdgegaan
Eeeeeww! Birgit is nét bevallen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het kan me niets boeien.
Xander slaapt vandaag met Wendy, morgen met Jessica, overmorgen met Birgit. Who cares?
quote:
Sorryquote:
quote:
Dan heeft ze een tijdje geen sex gehad dus wil ze wel graag.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan heeft ze een tijdje geen sex gehad dus wil ze wel graag.
Ja he? Ik vind het net Owen Wilson op speedquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Op ned.3 nu een docu over die grizlyman, wat een weirdo
En met het verstand van een broodtrommelquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ja he? Ik vind het net Owen Wilson op speed
Was Owen Wilson ook maar door beren opgevreten. Owen Wilsonquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ja he? Ik vind het net Owen Wilson op speed
Als ik z'n neus bekijk, dan hebben ze het in ieder geval wel geprobeerdquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was Owen Wilson ook maar door beren opgevreten. Owen Wilson
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik z'n neus bekijk, dan hebben ze het in ieder geval wel geprobeerd
Merci - en de anderen ook (quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:46 schreef iamredleader het volgende:
Bedtijd, maar de droger is nog niet klaar
Veel plezier, Werchter-gangers
En PS nogmaals gefeliciteerd(en een kusje van Jair)
Echt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben mijn tas aan het pakken...wat een chaos
Ik ben nog steeds heftig aan het nadenken of ik mijn slaapzak wel mee ga nemen.
Jij ook en de rest van de Werchtergangers ook.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt?Ik heb m zeker weten wel bij me
![]()
Mijn tasje staat al klaarnaast de trolley met tent en matje
![]()
Morgen om half 8 de treindus ik ga afzwaaien
Fijn weekend alvast allemaal ,en tot later
Ik ga ze missenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij ook en de rest van de Werchtergangers ook.
Hij zit nu in mijn tas maar en volgens mij past alles net dus dan neem ik hem mee.quote:
Dan kom je niet eens zoveel later dan ons aanquote:Mijn tasje staat al klaarnaast de trolley met tent en matje
![]()
Morgen om half 8 de treindus ik ga afzwaaien
Fijn weekend alvast allemaal ,en tot later
Het zal een stil weekendje worden idd. Naar welk concert ga jij PS?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ga ze missenGelukkig heb ik ook concert morgen
Waarvan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ga ze missenGelukkig heb ik ook concert morgen
Jason Mrazquote:
Hij heeft twee verschillende videoclips van 'Make It Mine' gemaakt. Eentje met een Amerikaanse setting, de andere is meer Europees (o.a. Keulen, Amsterdam).quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jason Mraz![]()
![]()
Westerpark
Trad ik zelf paar keer met L.o.L. op twee weken terug
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 oefent op zijn vuvuzela
Nee, toch maar niet. Tijd voor blaasinstrumenten die mooier klinken dan die Zulutoeters:
Die ga ik waarschijnlijk missen door de Killersquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jason Mraz![]()
![]()
Westerpark
Trad ik zelf paar keer met L.o.L. op twee weken terug
bwoah, ik doe met je meequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ga ik waarschijnlijk missen door de Killers![]()
Veel plezier in ieder geval![]()
Ik ga proberen te
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ga ik waarschijnlijk missen door de Killers![]()
Veel plezier in ieder geval![]()
Ik ga proberen te
wederom eenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:52 schreef Whiteguy het volgende:
Dan taai ik ook maar af.
Ondanks het mooie weer toch maar weer werken morgen
Shit, Emiliana Torrini gemist.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:57 schreef Soempie het volgende:
Werchtergangers, als jullie dit nog lezen, have fun!
@LB: Die poncho zou best wel eens dezelfde kunnen zijn als die ik ook heb. Het lijkt er op dat ie in een draagtas zit, maar dat is gewoon een slimmigheidje. Als het niet regent kan je het ding gebruiken als kussen of als kleed en als het wel regent kan je hem aantrekken en heb je een met fleece gevoerde ponchoquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Are you talkin' to me?
Regenponcho.... wel een goed idee, maar ze waren bij de Xenos 8 euro en dat vond ik te duur... ik hoop maar dat er op Werchter iemand zo slim is om die dingen te verkopen voor een prikkieEn anders voldoet een vuilniszak ook
quote:At the height of the arms race, the Western World and Russians realised that, if they continued, they would someday end up destroying the world. So they sat down and decided to settle the whole dispute with a dogfight.
The negotiators agreed that each country would take five years to develop the best fighting dog they could. The dog that won the fight would earn its country the right to rule the world. The losing side would have to lay down its arms.
The Russians found the biggest, meanest Dobermen and Rottweilers in the world. They bred them together and then crossed their offspring with the meanest Siberian Wolves. They selected only the biggest, strongest puppy from each litter, killed all the other puppies and fed the lone dog all of the milk. They used steroids and trainers in their quest for the perfect killing machine, until, after the five years were up, they had a dog that needed iron prison bars on his cage. Only the trainers could handle this beast.
When the day of the big fight arrived, the British showed up with a strange animal: It was a nine-foot-long Dachshund. Everyone felt sorry for us. No one else thought this weird animal stood a chance against the growling beast in the Russian camp. The bookies predicted the Russians would win in less than a minute.
The cages were opened. The Dachshund waddled toward the centre of the ring. The Russian dog leapt from his cage and charged the giant sausage-dog. As he got to within an inch of the Brits dog, the Dachshund opened its jaws and swallowed the Russian beast in one bite. There was nothing left but a small bit of fur from the killer dog's tail.
The Russians approached the British trainers, shaking their heads in disbelief. "We do not understand. Our top scientists and breeders worked for five years with the meanest, biggest Doberman and Rottweiler's. They developed a killing machine."
"Really?" the Brits replied. "We had our top plastic surgeons working solidly for five years to make an alligator look like a Dachshund...."
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had hier toch verteld dat ik in barcelona met die vriend over de boulevard liep en toen er een groepje hollandse boeren aankwam wij op het engels overschakelden? Niet veel later begonnen ze mijn kant op de brullen: "Wij willen tieten zien, wij willen tieten zien", dat werk. Dus ik vol overtuiging in het engels "Do you wanna see tits? did your mommy teach you that? That is not a good behaviour!" Nog nooit was de uitdrukking 'met een mond vol tanden staan' zo toepasselijk![]()
Dat zou lekker zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:37 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag hopelijk wat rustiger op werk, grote deal is inmiddels geheel rond en de kleine lopende zaakjes kunnen gewoon worden opgepakt. Misschien kan ik zelfs een beetje eerder weg...
Morningquote:Op donderdag 2 juli 2009 06:51 schreef Cobra4 het volgende:
RIP![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)erleden__.html?p=1,1
Top Idee. Zou ook voor leuke verpleegsters, politieagentes en schooljuffen moeten gelden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:21 schreef Cobra4 het volgende:![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)igheid__.html?p=13,1
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:31 schreef TradeMarkie het volgende:
27 graden binnentemperatuur nu, ik denk dat we rond 28 a 29 uit gaan komen vandaag
Mijn ijsblokjes zijn op......quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:54 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb een loopneus door die airco
Het is ook nooit goed, boehoehoehoe
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:54 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb een loopneus door die airco
Het is ook nooit goed, boehoehoehoe
En dan mag je je stage gaan regelen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zul je zien dat je ook nog verkouden gaat worden
\o/ eindelijk gesprek met m'n slb'er geregeld. Heb het idee dat er nu wel schot in het zaakje komt allemaal (heb nu nog zon 5 vakken openstaan waarvan 2 niet al te moeilijk zijn)
Ik wil ook wel een even hard gaan zingen..... dat helpt misschien ook wel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:03 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen korte broeken.![]()
![]()
En ik heb met dit weer ook echt geen zin om de stad in te gaan voor een korte broek.
* regendansje doet
Samenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een even hard gaan zingen..... dat helpt misschien ook wel.
Dat moet nog blijkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan mag je je stage gaan regelen?
Knip een oude spijkerbroek afquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:03 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen korte broeken.![]()
![]()
En ik heb met dit weer ook echt geen zin om de stad in te gaan voor een korte broek.
* regendansje doet
Zonde en te lelijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Knip een oude spijkerbroek af(en om de cheapness look tegen te gaan: zoom erin naaien)
Ik zing hard mee met Layla van Eric Clapton!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Samen
lalaaaaaaaaaaaaaalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaa
Oh ja dat wordt vaak lastigquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zonde en te lelijk.![]()
daarbij wil ik een beetje een losse korte broek en dat gaat met m'n spijkerbroeken niet lukken.
Vanavond maar even de stad in om te kijken of ze wat hebben.
Jamaar, jij hebt een goed figuur.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ja dat wordt vaak lastigIk heb al heel wat spijkerbroeken een tweede leven gegeven op die manier
Maar de laatste jaren doe ik het ook eigenlijk nooit meer
Hebben we het allebei over mij? *blubberbuikquote:
Ik heb net een oude broek afgeknipt (geen spijkerbroek). Maar ik weet het niet, ik heb een hekel aan mjn benenquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:07 schreef Etcetera het volgende:
Knip een oude spijkerbroek af(en om de cheapness look tegen te gaan: zoom erin naaien)
Kom op dames niet zo negatief over jullie zelf. Het gaat immers om het innerlijk! dat is zo'n braakopmerkingquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hebben we het allebei over mij? *blubberbuik*plofkuiten
Oh ja, ik heb bedacht dat da wat ik dacht dat m'n zwakke punt was wat betreft werk, eigenlijk een positief iets is. Ik dacht altijd dat omdat ik van veel programma's een beetje weet, dat niet handig is. Maar juist omdat ik van veel programma's een beetje weet, ben ik breed inzetbaar. Wat ik niet weet pik ik nog wel op
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:17 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, ik heb bedacht dat da wat ik dacht dat m'n zwakke punt was wat betreft werk, eigenlijk een positief iets is. Ik dacht altijd dat omdat ik van veel programma's een beetje weet, dat niet handig is. Maar juist omdat ik van veel programma's een beetje weet, ben ik breed inzetbaar. Wat ik niet weet pik ik nog wel op
Ach we zullen aan onszelf vooral de negatieve dingen zienquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kom op dames niet zo negatief over jullie zelf. Het gaat immers om het innerlijk! dat is zo'n braakopmerking
Ik ben een dijk van een multitaskerquote:Multitasker noemen ze dat toch?
PC met kniebroek?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb net een oude broek afgeknipt (geen spijkerbroek). Maar ik weet het niet, ik heb een hekel aan mjn benen
Maar, een jurkje danwel rokje is niet echt handig bij een buitenconcert waar we vooraf gaan pcknicken
Was je weer aan het zingen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:12 schreef mr_anonimous het volgende:
* Dierenbescherming aan de deur. Of ik die kat niet zo wil mishandelen.....
Ik denk dat iedereen dat idd wel een beetje heeft. Ik heb ook puntjes waar ik niet zo blij mee ben.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach we zullen aan onszelf vooral de negatieve dingen zien
Dan komt het helemaal goed met je hoor!quote:Ik ben een dijk van een multitasker
Jep. Nu de zedenpolitie ook al..... Ik hoorde dat iemand Layla aan het verkrachten was....quote:
De i werkt niet perfectquote:
quote:
Appeltaart met slagroomquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:29 schreef TradeMarkie het volgende:
en rond 3 uur lust ik wel een stuk taart![]()
Dat kan ie vast wel waarderen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan feliciteer ik ook even mee![]()
[ afbeelding ]
En tis toch een rokje gewordenquote:
Pics?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En tis toch een rokje geworden
Ja want anders geloven we het niet.quote:
Ik draag precies hetzelfde als wel ergens op de barcelona vakantiefoto'squote:
Niet door het raam gevallen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik draag precies hetzelfde als wel ergens op de barcelona vakantiefoto's
Ik heb nog wel de gerequeste foto van het schoolfeest
Ons eigen thema was plastic meisjes
Het ziet er nogal gevaarlijk uit zo balancerend op dat randje met hoge hakken aan en een raam achter je.quote:
Je bent circus of je bent het nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het ziet er nogal gevaarlijk uit zo balancerend op dat randje met hoge hakken aan en een raam achter je.
Ik een mafketel maar dat had je al gemerkt denk ik.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je bent circus of je bent het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |