Ja, ik kreeg dus net een smsje: dat ze de beoordeling binnen had en dat het goed was.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:09 schreef Etcetera het volgende:
Fuuuuck zo nerderig doen wij niet eens met tenten op CZEen tentconfig
Moet ik onthouden
Mwoah, dan had ik er wat eerder mee moeten komen. Nu is er toch niks meer aan te doen.quote:
met wat? de link stond er nog nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
PS, nu mèt diploma!(oh en ignore the ugly face. Keek tegen de zon in
)
I knowquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
met wat? de link stond er nog niet
Gefeliciteerd
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En met mn hippe examencadeautje van mijn hippe naamgenootje (die m natuurlijk al lang geleden van mij al n keer gekregen had)
Nogmaals congrats dan maarquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
)
het is ARTIS DE PARTISquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een ijsbeer voor moet stellen. Het lijkt ook wel een beetje op een kakatoe uit vooraanzicht
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
)
Feli againquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
)
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:08 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de kattenliefhebbers:
http://fishki.net/comment.php?id=53738
Bizar veel complimenten gehad over mijn jurkquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Gefeliciteerd!!!
Mooi jurkje ook![]()
![]()
Maar heb je dan niet heel erg last van mensen die je zeg maar niet in de ogen kijken...![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bizar veel complimenten gehad over mijn jurkMijn oma heeft hem gemaakt voor vandaag
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]waaaauuuwww
Want begrijp me niet verkeerd, ik vind hem prachtigIk zou het alleen zelf niet aan durven trekken
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Gefeliciteerd!!!
Mooi jurkje ook![]()
![]()
Maar heb je dan niet heel erg last van mensen die je zeg maar niet in de ogen kijken...![]()
![]()
Zucht, moet ik dan maar weer het woord voeren voor alle mannen in de tent?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Bizar veel complimenten gehad over mijn jurkMijn oma heeft hem gemaakt voor vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[..]
Zucht, moet ik dan maar weer het woord voeren voor alle mannen in de tent?Ik ben geen man, maar dacht wel iets in die richtingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij het was schunniger
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Met mijn 'bouw' wordt een decolleté al vrij snel heftigquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]waaaauuuwww
Want begrijp me niet verkeerd, ik vind hem prachtigIk zou het alleen zelf niet aan durven trekken
Ogen? Ik heb geen ogen gezienquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Gefeliciteerd!!!
Mooi jurkje ook![]()
![]()
![]()
If you got it, flaunt itquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben geen man, maar dacht wel iets in die richtingZij het was schunniger
Jij bent natuurlijk heel wat gewend uit de nerd scenequote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Van je baas?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk heel wat gewend uit de nerd scene
Uit die categorie trouwens, ik heb trouwens gisteren een t-shirt gehad van mn baas:
klik
wat dacht jij? TIETUHquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er veel raar opkijken als je ineens op het CZ terrein begint te zingen over bier en tieten. Je krijgt eerder meeval zeg maarquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk heel wat gewend uit de nerd scene
mehehequote:Uit die categorie trouwens, ik heb trouwens gisteren een t-shirt gehad van mn baas:
klik
met ook wel het dringend verzoek niet op het werk te dragen
Ik had hier toch verteld dat ik in barcelona met die vriend over de boulevard liep en toen er een groepje hollandse boeren aankwam wij op het engels overschakelden? Niet veel later begonnen ze mijn kant op de brullen: "Wij willen tieten zien, wij willen tieten zien", dat werk. Dus ik vol overtuiging in het engels "Do you wanna see tits? did your mommy teach you that? That is not a good behaviour!" Nog nooit was de uitdrukking 'met een mond vol tanden staan' zo toepasselijkquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er veel raar opkijken als je ineens op het CZ terrein begint te zingen over bier en tieten. Je krijgt eerder meeval zeg maar
Dat is nog niks vergeleken met mijn foto van de diplomauitreiking, en nee, die ga ik niet inscannenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
)
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
)
Ik dacht in eerste instantie dat hij weer was vreemdgegaanquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Alleen de kop lezen en dan je conclusie trekken
Huwelijk van Xander de Buisonjé uitgesteld
Me tooquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat hij weer was vreemdgegaan
Het kan me niets boeien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat hij weer was vreemdgegaan
Eeeeeww! Birgit is nét bevallen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het kan me niets boeien.
Xander slaapt vandaag met Wendy, morgen met Jessica, overmorgen met Birgit. Who cares?
quote:
Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |