Dan heeft ze een tijdje geen sex gehad dus wil ze wel graag.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan heeft ze een tijdje geen sex gehad dus wil ze wel graag.
Ja he? Ik vind het net Owen Wilson op speedquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
Op ned.3 nu een docu over die grizlyman, wat een weirdo
En met het verstand van een broodtrommelquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ja he? Ik vind het net Owen Wilson op speed
Was Owen Wilson ook maar door beren opgevreten. Owen Wilsonquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Ja he? Ik vind het net Owen Wilson op speed
Als ik z'n neus bekijk, dan hebben ze het in ieder geval wel geprobeerdquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was Owen Wilson ook maar door beren opgevreten. Owen Wilson
quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik z'n neus bekijk, dan hebben ze het in ieder geval wel geprobeerd
Merci - en de anderen ook (quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:46 schreef iamredleader het volgende:
Bedtijd, maar de droger is nog niet klaar
Veel plezier, Werchter-gangers
En PS nogmaals gefeliciteerd(en een kusje van Jair)
Echt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben mijn tas aan het pakken...wat een chaos
Ik ben nog steeds heftig aan het nadenken of ik mijn slaapzak wel mee ga nemen.
Jij ook en de rest van de Werchtergangers ook.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt?Ik heb m zeker weten wel bij me
![]()
Mijn tasje staat al klaarnaast de trolley met tent en matje
![]()
Morgen om half 8 de treindus ik ga afzwaaien
Fijn weekend alvast allemaal ,en tot later
Ik ga ze missenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij ook en de rest van de Werchtergangers ook.
Hij zit nu in mijn tas maar en volgens mij past alles net dus dan neem ik hem mee.quote:
Dan kom je niet eens zoveel later dan ons aanquote:Mijn tasje staat al klaarnaast de trolley met tent en matje
![]()
Morgen om half 8 de treindus ik ga afzwaaien
Fijn weekend alvast allemaal ,en tot later
Het zal een stil weekendje worden idd. Naar welk concert ga jij PS?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ga ze missenGelukkig heb ik ook concert morgen
Waarvan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ga ze missenGelukkig heb ik ook concert morgen
Jason Mrazquote:
Hij heeft twee verschillende videoclips van 'Make It Mine' gemaakt. Eentje met een Amerikaanse setting, de andere is meer Europees (o.a. Keulen, Amsterdam).quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jason Mraz![]()
![]()
Westerpark
Trad ik zelf paar keer met L.o.L. op twee weken terug
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 oefent op zijn vuvuzela
Nee, toch maar niet. Tijd voor blaasinstrumenten die mooier klinken dan die Zulutoeters:
Die ga ik waarschijnlijk missen door de Killersquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jason Mraz![]()
![]()
Westerpark
Trad ik zelf paar keer met L.o.L. op twee weken terug
bwoah, ik doe met je meequote:Op woensdag 1 juli 2009 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ga ik waarschijnlijk missen door de Killers![]()
Veel plezier in ieder geval![]()
Ik ga proberen te
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ga ik waarschijnlijk missen door de Killers![]()
Veel plezier in ieder geval![]()
Ik ga proberen te
wederom eenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:52 schreef Whiteguy het volgende:
Dan taai ik ook maar af.
Ondanks het mooie weer toch maar weer werken morgen
Shit, Emiliana Torrini gemist.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:57 schreef Soempie het volgende:
Werchtergangers, als jullie dit nog lezen, have fun!
@LB: Die poncho zou best wel eens dezelfde kunnen zijn als die ik ook heb. Het lijkt er op dat ie in een draagtas zit, maar dat is gewoon een slimmigheidje. Als het niet regent kan je het ding gebruiken als kussen of als kleed en als het wel regent kan je hem aantrekken en heb je een met fleece gevoerde ponchoquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Are you talkin' to me?
Regenponcho.... wel een goed idee, maar ze waren bij de Xenos 8 euro en dat vond ik te duur... ik hoop maar dat er op Werchter iemand zo slim is om die dingen te verkopen voor een prikkieEn anders voldoet een vuilniszak ook
quote:At the height of the arms race, the Western World and Russians realised that, if they continued, they would someday end up destroying the world. So they sat down and decided to settle the whole dispute with a dogfight.
The negotiators agreed that each country would take five years to develop the best fighting dog they could. The dog that won the fight would earn its country the right to rule the world. The losing side would have to lay down its arms.
The Russians found the biggest, meanest Dobermen and Rottweilers in the world. They bred them together and then crossed their offspring with the meanest Siberian Wolves. They selected only the biggest, strongest puppy from each litter, killed all the other puppies and fed the lone dog all of the milk. They used steroids and trainers in their quest for the perfect killing machine, until, after the five years were up, they had a dog that needed iron prison bars on his cage. Only the trainers could handle this beast.
When the day of the big fight arrived, the British showed up with a strange animal: It was a nine-foot-long Dachshund. Everyone felt sorry for us. No one else thought this weird animal stood a chance against the growling beast in the Russian camp. The bookies predicted the Russians would win in less than a minute.
The cages were opened. The Dachshund waddled toward the centre of the ring. The Russian dog leapt from his cage and charged the giant sausage-dog. As he got to within an inch of the Brits dog, the Dachshund opened its jaws and swallowed the Russian beast in one bite. There was nothing left but a small bit of fur from the killer dog's tail.
The Russians approached the British trainers, shaking their heads in disbelief. "We do not understand. Our top scientists and breeders worked for five years with the meanest, biggest Doberman and Rottweiler's. They developed a killing machine."
"Really?" the Brits replied. "We had our top plastic surgeons working solidly for five years to make an alligator look like a Dachshund...."
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik had hier toch verteld dat ik in barcelona met die vriend over de boulevard liep en toen er een groepje hollandse boeren aankwam wij op het engels overschakelden? Niet veel later begonnen ze mijn kant op de brullen: "Wij willen tieten zien, wij willen tieten zien", dat werk. Dus ik vol overtuiging in het engels "Do you wanna see tits? did your mommy teach you that? That is not a good behaviour!" Nog nooit was de uitdrukking 'met een mond vol tanden staan' zo toepasselijk![]()
Dat zou lekker zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:37 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag hopelijk wat rustiger op werk, grote deal is inmiddels geheel rond en de kleine lopende zaakjes kunnen gewoon worden opgepakt. Misschien kan ik zelfs een beetje eerder weg...
Morningquote:Op donderdag 2 juli 2009 06:51 schreef Cobra4 het volgende:
RIP![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)erleden__.html?p=1,1
Top Idee. Zou ook voor leuke verpleegsters, politieagentes en schooljuffen moeten gelden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:21 schreef Cobra4 het volgende:![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)igheid__.html?p=13,1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |