Ik zal vragen of die ouwe man het me wil leren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tenzij jij kunt kraken natuurlijk
wat is MMA trouwens?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom ze die vorige drummer vervangen hebben snap ik ook niet.
Nee, ik kan niet zingen. Dat is het probleem.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, wij zingen allebeiVriendje tenor en ik sopraan.
Jij ook dan?
Ik kan ook niet zingen. Dat is voor mij geen probleem. Voor anderen vaak welquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, ik kan niet zingen. Dat is het probleem.
En die glasverzekering wordt zo duur.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zingen. Dat is voor mij geen probleem. Voor anderen vaak wel
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En die glasverzekering wordt zo duur.
Succesquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:55 schreef MaJo het volgende:
Pffff het zweet loopt gewoon langs mijn hoofdschaam me nu al kapot voor de kraker
dat gezegd hebbende, daar ga ik nu heen
Dat kan niet want je weet niet hoe ik eruit zie en hoe mijn stem klinkt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:15 schreef Etcetera het volgende:
Balen redSucces met werken
Ik ga Anno spelen
Je kunt voor de zekerheid via knooppunt Eemnes.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:30 schreef iamredleader het volgende:
Dat ongeluk op de A2... wow
Even heel egoistisch: ik hoop dat ik er geen last van heb vanmiddag als ik naar huis wil
eigenlijk het hele album "Without You I'm Nothing" en "Black Market Music" ook welquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja had ik ook al bedacht inderdaad... Ga zo ook naar mijn vader dus dan zit ik een tijdje in de bus en kan ik mooi studeren
nog placebo tips? Heb immers niet meer zo heel veel tijd om in te luisterenheb trouwens vrijwel alle bands nu op mijn iPod
en zo maar eens op zoek naar mijn tent
Waarom precies? Want die zit wel in onze scope.quote:
Op dit moment is er alleen wat vertraging her en der, dus ik denk dat ik over een uurtje gewoon naar huis kanquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je kunt voor de zekerheid via knooppunt Eemnes.
Mental note madequote:Op woensdag 1 juli 2009 15:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Grote camping redelijk dicht bij het terrein en met lekkere broodjes dichtbij![]()
En voor de mietjes ook douches
Een 'niets aan de hand'-spits dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Op dit moment is er alleen wat vertraging her en der, dus ik denk dat ik over een uurtje gewoon naar huis kan
... Euhquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat kan niet want je weet niet hoe ik eruit zie en hoe mijn stem klinkt.
Dat soort teksten vraagt om problemenquote:
Ik ben op festivals meestal ook wel aardig vroeg wakker ja, heb op Lowlands dan ook vrijwel nooit problemen gehad met douchen. Maar ik maak er niet z'n punt van als ik een dag niet kan douchen... of twee......quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Als je zoals ik een ochtendmens bent kun je op tijden douchen dat er zo goed als geen rij staat
Ik ga namelijk vast niet in een rij staan voor douches op een festival
En? al uitgekraakt?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:55 schreef MaJo het volgende:
Pffff het zweet loopt gewoon langs mijn hoofdschaam me nu al kapot voor de kraker
dat gezegd hebbende, daar ga ik nu heen
Oeh, een koud biertje, dat klinkt goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:17 schreef Cobra4 het volgende:Zo, ik ben weer thuis. Tijd voor een biertje.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oeh, een koud biertje, dat klinkt goed
Are you talkin' to me?quote:
Ja, maar viel tegenquote:
Helaas maar één keer uitgeprobeerd, maar het is je geld wel waard.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:37 schreef iamredleader het volgende:
Hm, een lekkere wrap voor vanavond, dat klinkt goed![]()
Laat er nou toevallig een Taco Mundo om de hoek zitten van waar ik woon![]()
En het scheelt gelijk in de afwas![]()
Helemaal grappig: de eigenaar is een voormalig collega van me van New York Pizza - eigen bedrijfje begonnen (franchise dus), inmiddels een tweede vestiging in Haarlem, en hij doet het fantastisch. Ik gun hem ook de businessquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Helaas maar één keer uitgeprobeerd, maar het is je geld wel waard.
Als het maar beter voelt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja, maar viel tegenzat nogal vast dus lukte niet helemaal
maar wel een kleine krak af en toe
Wat is dat nu weer?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:15 schreef Etcetera het volgende:
Balen redSucces met werken
Ik ga Anno spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |