Op de bovenste foto staat een YPR in de les uitvoering.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is het een YPX. En verder weet ik het ook niet
Kolere
Die track is iig verrot. Even aan de bak met een verbindingspin en moker en dat komt wel goed.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:37 schreef Etcetera het volgende:
Ah, YPRMag ook
En ik weet ook niet wat er stuk ging, maar ik geloof dat hij draaide op een plaat die ze als toegangsweg voor dat veld gebruiken en dat het toen misging.
Maar goed dat je mijn advies hebt aangenomen; niet in die auto gaan zitten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:39 schreef Etcetera het volgende:
Toen de tank over de auto walste, dat was gaafAlsof hij over een autootje van papier reed: *plat*
Trustequote:Op woensdag 24 juni 2009 00:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ok. nu ga ik maar weer maffen. morgen om 06:30 weer op. Lange Dagen in Deutschland.
ze doen het eromquote:Op woensdag 24 juni 2009 07:08 schreef iamredleader het volgende:
En nu ga ik Jair z'n poepluier verschonen, hij heeft er zeker een kwartier op lopen broeden, en ineens..... pffrrrrrttttttssssshhhhh. En een grote glimlach
http://www.dumpert.nl/med(...)ven_controleren.htmlquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:39 schreef Etcetera het volgende:
Toen de tank over de auto walste, dat was gaafAlsof hij over een autootje van papier reed: *plat*
Af en toe werken en regelmatig zuiptrainingen volgen dus... ?quote:
Neuh, ik ben niet zo'n drinker hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ven_controleren.html
[..]
Af en toe werken en regelmatig zuiptrainingen volgen dus... ?
Dat deed de onze nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)ven_controleren.html
Gaat weer de goede kant op.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
'middag
je bent alweer helemaal in je ritme zie ik?
Ja, er is toch iemand die het moet doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga nog maar een paar uurtjes werken denk ik
quote:
* MadMaster is ook zo iemand...quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, er is toch iemand die het moet doen.
Ik heb mn toegangsbewijs van hermitage st-Petersburg nog liggen hier, is die ook geldig in A-dam?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh, ik ben niet zo'n drinker hoor
Maar voor mensen die toch al van plan waren naar de Hermitage te gaan, ik sta er maandag in het café
quote:
Geef die gast toch een nekschotquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:18 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)in_plat__.html?p=1,2
Die laatste regel.
Nogmaals gefeliciteerd MaJoquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef MaJo het volgende:![]()
ik ben vrolijktentamen gehaald, leuk huisje in amsterdam en de poes is echt
en ik heb vandaag loon gehad plus vakantiegeld en dat was nogal een smak
![]()
Thanksquote:
Na zo'n succes als dit tentamen komt dat helemaal goed.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanksnu nog mijn herkansingen statistiek halen
Dat wordt binnenkort dan weer afzien...quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik normaal ook. Ik mag alleen deze week nog even afkicken van 3 weken vakantie. Ik heb afgelopen maandag gewertkt. Gisteren en vandaag vrij. Morgen weer werken, en dan lang weekeind!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef MaJo het volgende:
![]()
ik ben vrolijktentamen gehaald, leuk huisje in amsterdam en de poes is echt
en ik heb vandaag loon gehad plus vakantiegeld en dat was nogal een smak
![]()
Eindelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:51 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zo een afspraak met de manueel therapeut, hopelijk gaat hij me kraken![]()
dan is mijn dag pas echt goed
De Pijpquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt binnenkort dan weer afzien...
[..]
Feli!!!![]()
Huis in Amsterdam? Welk deel (zal het adres maar niet vragen...)?
En nu niet meteen je inmkomen verbrassen...
Ik hoop dat die site ten onder gaat aan een DDoS. Dan kom ik een feestje organiseren in (vul maar in).quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geef die gast toch een nekschotHij wil verbiedenverbiedenverbieden en dat wil toch niet. Prutser.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die site ten onder gaat aan een DDoS. Dan kom ik een feestje organiseren in (vul maar in).
De site www.anti-piracy.nl is BTW nog steeds stuk.![]()
Ik maak er uit op dat hij kan lezen, en dat dan ook gedaan heeft toen ze het zelf getypt hadquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat je samenwoont met MaJo?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken amsterdam ook goed hoor
in de pijp
Dat kan natuurlijk ook nog...quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:18 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik maak er uit op dat hij kan lezen, en dat dan ook gedaan heeft toen ze het zelf getypt had
[..]
Ik ben nog steeds vrijgezel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat je samenwoont met MaJo?
De zaterdag er na ook (4 juli)quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:19 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb mn toegangsbewijs van hermitage st-Petersburg nog liggen hier, is die ook geldig in A-dam?
Was wel van plan er een keertje naar toe te gaan, maar maandag zal hem niet worden denk ik.
Ga binnenkort wel naar de Hermitage, mijn schoonvader heeft meegewerkt aan de renovatie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De zaterdag er na ook (4 juli)![]()
Ennehm, Majo, als je in Amsterdam bentvanavond optreden is Bos en Lommer, op het Wachterliedplantsoen
Dubbel, zowel met mijn naamgenoten als iets in de trapeze
![]()
(geldt ook voor andere Amsterdammers hier)
Dat is coolquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga binnenkort wel naar de Hermitage, mijn schoonvader heeft meegewerkt aan de renovatie.
ja we zitten nu in de laaste week van het festival en we hebben al meerdere keren daarop opgetreden, in Noord, Westerpark en nu dus in bos&Lommer, echt in een tentquote:Ga vanavond niet redden denk ik.
Is dat een speciaal optreden of zo maar voor de lol?
Lots Of Lots?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is coolLijkt me ook heel leuk daar te werken
[..]
ja we zitten nu in de laaste week van het festival en we hebben al meerdere keren daarop opgetreden, in Noord, Westerpark en nu dus in bos&Lommer, echt in een tent
Zou eerst vrijdag zijn maar dan is de begrafenis,,,
Vlammenwerper er op zetten!!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:06 schreef Etcetera het volgende:
Hij is ook al weer op![]()
Bij de creme brulee zit een zakje, maar ik kan het ook onder de grill doen blijkbaar. Maar er staat 'zonder grill: zakje op de creme brulee leggen en laten carameliseren'.
Doet dat spul dat automatisch dan* confused
Ja zover was ik alquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan maar de grill en de inhoud van het zakje vooraf er wel uithalen, neem ik aan...
Jij teruglezenquote:
Wel tof om dingen te breken zonder dat je het door hebtquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:20 schreef Etcetera het volgende:
Lekker MaJo
Je begint me een beetje aan m'n zus te herinneren: die heeft ook altijd wat![]()
Bedoel ik niet verkeerd trouwens
Het kan zijn dat ik ooit m'n pink heb gebroken
Oh, ik begrijp het.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij teruglezen
ik hoopte gekraakt te worden en dat is gebeurd
Nouquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel tof om dingen te breken zonder dat je het door hebt![]()
Ja dat snap ikquote:en ja ik voel me wel een beetje aangesproken![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lots Of Lots?
Zie net dat het al om 19.30 uuur begint, dan zit ik nog aan de warm hap, denk ik...
Plunder de drankkast van je ouders en ga opzoek naar iets brandbaars! Vanaf een procentje of 40, even verwarmen in een lepel en het wil wel fikkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:06 schreef Etcetera het volgende:
Hij is ook al weer op![]()
Bij de creme brulee zit een zakje, maar ik kan het ook onder de grill doen blijkbaar. Maar er staat 'zonder grill: zakje op de creme brulee leggen en laten carameliseren'.
Doet dat spul dat automatisch dan* confused
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Plunder de drankkast van je ouders en ga opzoek naar iets brandbaars! Vanaf een procentje of 40, even verwarmen in een lepel en het wil wel fikken
Jaloersquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:44 schreef MaJo het volgende:
Ik zit in het zonnetje in de tuin een sigaretje te roken, de poes kroelt langs mijn benen en binnen hoor ik het bad vollopen. Life is good
Ik moet nu ook verder met mijn paper helaas, dus ga lekker in bad met mijn studieboek erbijquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaloers
Ik zit binnen, achter de laptop, heb 2x gewerkt dus nergens zin meer in, maar moet toch die scriptie afmaken, en buiten is het vet mooi weer![]()
Overigens heb ik wél mijn H&M bestelling binnenfijne zomerbroek en rokje, en een shirt wat helaas een heel lelijke kleur heeft en bovendien te groot is... dus die gaat mooi terug
Kan ook in de winkel hier toch?
Bijna goed, daarna kan ik lekker relaxen op Rock Werchterquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:50 schreef MaJo het volgende:
En nog even bikkelen meis, vrijdag heb je het afdaarna kan je lekker weken niets gaan doen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt het punt verdiend en een nonimatie voor de AKQ Goedele Liekens Award.
Susi +1
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Touché! Ik moest af en toe even imdb'en.
en aangezien jij de enige genomineerde bent denk ik win je die award wel.![]()
Jaaaa Werchter, daar heb ik ook zin inquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bijna goed, daarna kan ik lekker relaxen op Rock Werchter![]()
![]()
Dat is dan ook echt de grote motivatie(ohja, en het collegegeld
)
Na Werchter helaas gewoon weer werken... maar dan hoef ik tenminste niks als ik thuiskom
Ow, ik dacht dat je een meer definitieve stap naar Amsterdam gezet had...quote:
Via de website van circus Elleboog kwam ik op deze pagina terecht: http://www.elleboog.nl/nl(...)lommer/buurten24juniquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]dat doe je beter dan ik
Waar vind je dat? Ik denk niet dat we beginnen, trouwens
Zelfs met filmpje!!quote:Acts van de tienerclubs en de circusstudio van Circus Elleboog. Onder andere zijn een act van Lotte en Winona en de act Lots of Lots te zien. Lots of Lots is een bijzondere dans- en circusact met Lotte, Lotte en Lotte!
Wat doen posts van mij hierzo? Ik heb nog geen alcohol op...... of wel?quote:
Nee hoor, ik quote je alleen maarquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat doen posts van mij hierzo? Ik heb nog geen alcohol op...... of wel?
Was het maar waar... Ik pas op het huisje van een vriendin van mijn zus en ik vind het echt superquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je een meer definitieve stap naar Amsterdam gezet had...
Oeps we zitten in onbekend gebied........Snel weg hier.....quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik quote je alleen maar![]()
![]()
Maar volgens mij is dit de SC, dat is weer mijn fout
Nee joh, kom gezellig meekletsenquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oeps we zitten in onbekend gebied........Snel weg hier.....
Ooit...quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was het maar waar... Ik pas op het huisje van een vriendin van mijn zus en ik vind het echt superjammer dat het maar voor een weekje is
Ai zo'n uitnodiging van een dame is onbeleefd om af te slaan natuurlijk. Maar ik moet nu weg om een Freefight match te doen. Ik kom later vanavond wel.quote:
Niet praten onder het eten hequote:Op woensdag 24 juni 2009 18:12 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee werd dit topic op de rem gezet...
Hier staan ze net in de vaatwasserquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier staan ze alweer bijna in de kast
Lijkt me leukquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:22 schreef MaJo het volgende:
Jaaaa Werchter, daar heb ik ook zin in![]()
we gaan wel even meeten toch?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De pannen staan hier nog niet eens op het vuur...
quote:
Leuke titel...quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:25 schreef Soempie het volgende:
Etcie, MaJo, LB en alle andere seriefanaten: vanavond op NL2 een nieuwe serie.![]()
Mad Men
quote:
Ik was al op de hoogtequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:25 schreef Soempie het volgende:
Etcie, MaJo, LB en alle andere seriefanaten: vanavond op NL2 een nieuwe serie.![]()
Mad Men
Mag niet kijkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:25 schreef Soempie het volgende:
Mad Men
Opnemen/downloadenquote:
Welkom in de SCquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik had beloofd even langs te komen als ik terug was. Hoi
Heb je straf?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik had beloofd even langs te komen als ik terug was. Hoi
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:25 schreef Soempie het volgende:
Mad Men
Een reclamebedrijf in de jaren '60quote:
Ik hoop niet dat over iets interessants want ik heb nog een enorme to watch stapel hier liggen.....quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat over iets interessants want ik heb nog een enorme to watch stapel hier liggen.....
En? Smaakt het?quote:
Binnen trainen? Wij waren lekker in het park gaan trainen. Krijgt wel rare opmerkingen af en toe maar verder is het hartstikke leuk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
terug van de training.
Wanneer gaat het weer regenen en waaien? er waren veel te veel mensen vanavond
Dat is het SC syndroomquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat over iets interessants want ik heb nog een enorme to watch stapel hier liggen.....
Nee op de (inmiddels weer leeggelopen) ijsbaan, dus gewoon buiten. Maar meestal zijn we met een man of 10, nu met 18quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Binnen trainen? Wij waren lekker in het park gaan trainen. Krijgt wel rare opmerkingen af en toe maar verder is het hartstikke leuk.
Misschien moeten we minder fokken en meer kijken...... of vloek ik nu heel erg.....quote:
En wat voor sport?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee op de (inmiddels weer leeggelopen) ijsbaan, dus gewoon buiten. Maar meestal zijn we met een man of 10, nu met 18
voetbalquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien moeten we minder fokken en meer kijken...... of vloek ik nu heel erg.....
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, ik heb mn vriend toestemming gegeven om mij aan mn werk te houden, en dat doet ie netjes
Bekende acteurs?quote:
Geen ideequote:
Ah doe ik ook aan. Maar vanavond beetje freefighten in het park.quote:
doe mij maar een teamsport met een balquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah doe ik ook aan. Maar vanavond beetje freefighten in het park.
jij bent onze seriesearch tochquote:
Bij de chiliquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen ideeMisschien dat ik 'm vanavond los trek, maar kan zijn dat ik 'm morgen losmaak voor bij de chili con carne
Oh crapquote:
Dat lust ik nietquote:
Dan moet je maar even de bloopers van Lost bekijken om je op te vrolijken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik begin me een beetje sip te voelenLees op hyves/msn steeds mensen van m'n klas die afgestudeerd zijn
En ik moet nog een half jaar
En dat is m'n eigen schuld, dat weet ik wel.... Maar het voelt wel beetje kut
Ok, Tequilla dan.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:19 schreef MaJo het volgende:
De manueel therapeut denkt dat ik ooit mijn schouder en sleutelbeen heb gebrokenzou wel verklaren waarom ik daar altijd zo last van heb.
zou gebeurd kunnen zijn toen ik mijn neus ook heb gebroken zonder dat ik dat toen door had
Voetbal is hartstikke leuk. Ik speel zelf alleen vriendschappelijk 7 tegen 7. En ik ben helemaal niet goed ofzo maar elke week weer pak ik fluitend mijn tas in en ga ik weer een avondje voetballen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
doe mij maar een teamsport met een bal
vechten heb ik nog maar 1 keer echt gedaan
Dat is toch hetzelfde als terpentinequote:
Ik speel reserve 6e klasse, dus ook niks bijzonders, maar ik leef ook wel naar de zondag toe in het seizoenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voetbal is hartstikke leuk. Ik speel zelf alleen vriendschappelijk 7 tegen 7. En ik ben helemaal niet goed ofzo maar elke week weer pak ik fluitend mijn tas in en ga ik weer een avondje voetballen.
13 minuten Lots of Lots. Leuk.quote:
Moet je direct na de training doen.....quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga trouwens nu echt eerst douchen, want ik zit hier te geuren
Ik heb nooit kwasten schoongemaakt met Tequilla. Ook nooit terpentine gedronken. Dat weet ik dus niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als terpentine
Join the clubquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik begin me een beetje sip te voelenLees op hyves/msn steeds mensen van m'n klas die afgestudeerd zijn
volgens Balkenende brandt tequilaquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben 20 minuten thuisquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je direct na de training doen.....
Vind je dat al sterk? Ik ben een keer lazarus geweest van Everclear. Dat is pas echt sterk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Slaap zequote:Op woensdag 24 juni 2009 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
En ik ga snurken. Om 0400 gaat mijn wekker.
stoerquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind je dat al sterk? Ik ben een keer lazarus geweest van Everclear. Dat is pas echt sterk.
quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind je dat al sterk? Ik ben een keer lazarus geweest van Everclear. Dat is pas echt sterk.
Nou dat vond ik niet.... Heb later gehoord dat ik me raar gedragen heb enzo. Daar is niks stoers aan.quote:
Ja dat deed ik dus ook op het laatst......ik weet nu nog niet hoe ik thuis ben gekomenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:30 schreef Etcetera het volgende:
Tyfus, dan val ik stijl achteroverIk kan al nauwelijks over Berenburger
Kan een linke mix zijn idd. Een kereltje uit de buurt lag een paar weken geleden op de intensive care omdat ie roophy en whiskey had gemixed.... heel dom.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:33 schreef Etcetera het volgende:
Dat heb ik 1x gezien, dat iemand letterlijk als een blok achterover viel door de drank. Niet zo tofHij had wodka gehad geloof ik, weinig gegeten en was aan de antidepressia.
Ah dat is wel goed dan. Ik weet niet hoe het met die koekenbakker bij mij uit de buurt is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik geloof dat het toen goed is afgelopen, ehbo is er bij gehaald en ze hebben 'm in de voortent van een caravan gelegd waar anderen op 'm konden letten.
"Out of my way, baldie!"quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:46 schreef Soempie het volgende:
wacht, ik kan de foto ook gewoon hier posten natuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
Sven riep net: 'aan de kant, kale!'quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven riep net: 'aan de kant, kale!'
gmta.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:46 schreef Soempie het volgende:
wacht, ik kan de foto ook gewoon hier posten natuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
Zo slecht?quote:
0-2 nu, had ik niet verwachtquote:
eerste goal heb ik niet gezien, maar deze ging wel heel makkelijkquote:
op www.101greatgoals.com staat ie waarschijnlijk al.. kijk daar maar even.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
eerste goal heb ik niet gezien, maar deze ging wel heel makkelijk
geen bijzonder goal, maar hij teltquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
op www.101greatgoals.com staat ie waarschijnlijk al.. kijk daar maar even.
Italie mag volgend jaar wat mij betreft wel weer terug komen jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Boeit niet! Volgend jaar staan ze er gewoon net als Italiė enz. Dit is een bullshittoernooi.
Dat soort wedstrijden staan altijd los. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Italie mag volgend jaar wat mij betreft wel weer terug komen ja
Ben ooit met mijn oog op een rolschaats gevallen en later bleek dat ik mijn neus toen heb gebroken, maar aangezien het oog zo opgezwollen was is dat nooit opgemerkt. Dus zou best kunnen dat ik toen meer heb gebrokenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Al heb ik zelf ook wel met een gebroken enkel of tenen rondgelopen.![]()
Oei dat is niet best. Ik heb gelukkig nooit onontdekte botbreuken gehad. Wel veel botbreuken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ooit met mijn oog op een rolschaats gevallen en later bleek dat ik mijn neus toen heb gebroken, maar aangezien het oog zo opgezwollen was is dat nooit opgemerkt. Dus zou best kunnen dat ik toen meer heb gebroken
Die Amerikanen zijn Reserveduitsers.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:03 schreef Whiteguy het volgende:
spanje: 100 kansen, 0 doelpunten.
USA: 1 kans en 1 blunder achterin bij Spanje: 2 doelpunten.
Wat heb je allemaal gebroken dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oei dat is niet best. Ik heb gelukkig nooit onontdekte botbreuken gehad. Wel veel botbreuken.
al mijn vingers behalve de duimen en mijn polsen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gebroken dan?
Ik moet hier trouwens niet te lang rondhangen want moet eigenlijk echt aan mijn paper werken
Gewoon laten gaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:15 schreef Etcetera het volgende:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
al mijn vingers behalve de duimen en mijn polsen.
Ja dat is belangrijker dan gezellig sc'en.
Martial Arts.quote:
Ah okquote:
Ja heerlijk maar vroeger was ik een ongeleid projectiel en dan krijg je zulke ongelukken.quote:
Ah ook een ADD. Ik ook. Daarom was ik een ongeleid projectiel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:53 schreef MaJo het volgende:
Damn kan me niet toe zetten om die paper te schrijvenMijn concentratie is weer tot een nulpunt gedaald en kan geen ritalin meer innemen want ik heb gedronken
![]()
Haha had al zo'n vermoeden toen je dat zeiquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah ook een ADD. Ik ook. Daarom was ik een ongeleid projectiel.
Schrijf ze MaJoquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha had al zo'n vermoeden toen je dat zei
Nou ik ga een poging wagen, had mezelf tot 12 uur vrijgegeven
Kut dan kijk ik niet..... net zo'n 8 maanden gestopt.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:31 schreef Etcetera het volgende:
Mad Men is wel leuk geloof ikMaar jeutje wat wordt er veel gepaft zeg
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kut dan kijk ik niet..... net zo'n 8 maanden gestopt.....
Oh boy. Misschien idd beter niet kijken.....quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]In bed, tijdens het eten, na het eten, voor de sex, na de sex, tijdens het werk, op de werkplek, bij vergaderingen: overal rookt iedereen
![]()
En het mooie is: de serie wordt aangeprezen met oa. de coca cola reclame die blijkbaar gemaakt gaat worden, terwijl de eerste aflevering deels ging over de reclame voor Lucky Strike
w00000000tquote:Tuesday, Sept. 22
8:00-9:00 PM NCIS (7th Season Premiere, OAD 9/12/03)
9:00-10:00 PM NCIS: LOS ANGELES (Series Debut)
Misschien bevalt Jillz je dan beter, dat smaakt meer richting Dubbelfrisss. Hoe dan ook, je hebt het geprobeerd en je weet nu dat het niets voor je isquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:45 schreef Etcetera het volgende:
C4: Strongbow is afgekeurd hoorSmaakt mij teveel naar bier
En die Jillz ofzo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:45 schreef Etcetera het volgende:
C4: Strongbow is afgekeurd hoorSmaakt mij teveel naar bier
Dat wordt dan test 2quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien bevalt Jillz je dan beter, dat smaakt meer richting Dubbelfrisss. Hoe dan ook, je hebt het geprobeerd en je weet nu dat het niets voor je is
Anders heb ik nog wel smirnoff ice voor je.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat wordt dan test 2Doe ik morgenavond wel
Ik drink meestal gewoon bier maar soms ook wel Mojito's.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:51 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar dat lust ik welIs net limonade
In de kroeg drink ik vaak cola-bessen
Made by bartender. En niet met Bacardi maar met Havana Club. Die vind ik iets beter.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:53 schreef Etcetera het volgende:
Mojito's uit de fles of selfmade? Selfmade vond ik geen succesmaar ben dan ook niet zo'n bacardi fan.
* Etcetera is een zoetbek
Geef mij maar Eddy Wally. Hilbrand Nawijn is een arrogante plofkop.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En vanaf vandaag (eigenlijk gisteren) heb ik weer 'Dans mi amor' van Eddy Wally![]()
![]()
Ongelooflijk stom nummer en echt goed articuleert hij ook niet. In plaats van 'onvoorstelbaar' (wat de echte tekst is) klinkt het meer als 'onverstaanbaar'Voor de rest van het nummer: denk aan Lekker jumpen van Hilbrand Nawijn en je hebt een beetje een idee
Ik denk dat ik pasquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Made by bartender. En niet met Bacardi maar met Havana Club. Die vind ik iets beter.
Da's toch die poef met dat gezicht erin?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hilbrand Nawijn is een arrogante plofkop.
Speedball?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat ik pasOh, cassis-apfelkorn is ook lekker
Ja, en bovendien ook een incompetente minister geweest.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Da's toch die poef met dat gezicht erin?
Wat is ie nu?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, en bovendien ook een incompetente minister geweest.
Nee drankquote:
Een speedball is vodka-red bull.quote:
Ach ja stront blijft altijd drijven....quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij werkt nu in het advocatenwereldje.
Ohquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een speedball is vodka-red bull.Ik nuttig ook nooit die mix van coke en heroine.
Wodka-jus kan je ook een Screwdriver noemen als je interessant wil doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
OhWe zijn aparte antwoorden van offy gewend, vandaar
Ik googelde, en kwam die drugscocktail tegen
vodka-redbull: pas
Er is een tijd geweest dat ik wodka-jus in een paar tellen wegwerkte met een rietjeMaar dat doe ik niet meer
edit:ofyles is onschuldig in dit geval
Ik zeg mogelijk nog vreemdere dingen dus bereid je maar voor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
OhWe zijn aparte antwoorden van offy gewend, vandaar
Ik googelde, en kwam die drugscocktail tegen
Een female powerdrinker! Wow die kom je niet vaak tegen. Meestal zeggen de dames met wie ik ga stappen doe maar een roseetje of een proseccootje.quote:vodka-redbull: pas
Er is een tijd geweest dat ik wodka-jus in een paar tellen wegwerkte met een rietjeMaar dat doe ik niet meer
edit:ofyles is onschuldig in dit geval
Dat van die screwdriver wist ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wodka-jus kan je ook een Screwdriver noemen als je interessant wil doen. Een vliegend hert op zijn tijd (ook wel bekend als Jägerbomb) kan ik ook wel waarderen
Dat kan leuk wordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zeg mogelijk nog vreemdere dingen dus bereid je maar voor.![]()
[..]
Ik lust geen wijnquote:Een female powerdrinker! Wow die kom je niet vaak tegen. Meestal zeggen de dames met wie ik ga stappen doe maar een roseetje of een proseccootje.
Sloe screw against the wall heb je ook nog.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wodka-jus kan je ook een Screwdriver noemen als je interessant wil doen. Een vliegend hert op zijn tijd (ook wel bekend als Jägerbomb) kan ik ook wel waarderen
Bier kan ik me nog voorstellen, maar waarom geen wijn?quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan leuk worden![]()
[..]
Ik lust geen wijnOok geen bier
Doe mij maar een lekker zoet mixje
Hebben die dodo's geen leven?quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:09 schreef MaJo het volgende:
AAAARGHIk geef vrijdag een feestje samen met een vriendin bij ons thuis en had vanmiddag bij de buren een briefje door de deur gedaan om ze erop attent te maken dat we een feestje geven en dat we ons best zullen doen om overlast te voorkomen. Hoor ik net van mijn huisgenootje dat ze een brief door de bus hebben gedaan dat ze er vanuit gaan dat er toch wel weer overlast zal zijn (we geven echt 2x per jaar een feest
) en dat ze willen dat het vanaf 12 uur stil is en dat ze anders onze huisbaas op de hoogte zullen brengen
Stomme verzuurde mensen
Wordt ook echt tijd dat NIMBY's stevig aangepakt worden. Dat zijn van die hypocriete mensen die in alle rust willen leven, maar stiekem toch mee willen dansen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:09 schreef MaJo het volgende:
AAAARGHIk geef vrijdag een feestje samen met een vriendin bij ons thuis en had vanmiddag bij de buren een briefje door de deur gedaan om ze erop attent te maken dat we een feestje geven en dat we ons best zullen doen om overlast te voorkomen. Hoor ik net van mijn huisgenootje dat ze een brief door de bus hebben gedaan dat ze er vanuit gaan dat er toch wel weer overlast zal zijn (we geven echt 2x per jaar een feest
) en dat ze willen dat het vanaf 12 uur stil is en dat ze anders onze huisbaas op de hoogte zullen brengen
Stomme verzuurde mensen
Ik heb nog nooit sloe gin gehad voor zover ik weet, alleen maar London dryquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sloe screw against the wall heb je ook nog.
Blijkbaar nietquote:
Ik hoop het.....anders stuur je me maar terug naar RJPvD.quote:
Ik lust helaas bijna alles.....quote:Ik lust geen wijnOok geen bier
Doe mij maar een lekker zoet mixje
Als ze echt in alle rust willen leven moet je niet tegen het centrum gaan wonen in zulke gehorige huizen. Dat weet je gewoon van tevoren, punt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wordt ook echt tijd dat NIMBY's stevig aangepakt worden. Dat zijn van die hypocriete mensen die in alle rust willen leven, maar stiekem toch mee willen dansen.
Bijna net zo erg als vakbondsleden.
Fijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:09 schreef MaJo het volgende:
Stomme verzuurde mensen
Ik vind wijn zuur. Dan ga ikquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bier kan ik me nog voorstellen, maar waarom geen wijn?
Ik moet overigens nog steeds absint uitproberen.
Nergens voor nodig. Een keer gehad en ik vond het niet lekker en werd er binnen de minuut ziek van.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bier kan ik me nog voorstellen, maar waarom geen wijn?
Ik moet overigens nog steeds absint uitproberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ach ja van die Wildersstemmers.......quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijkbaar nietZe is hoogzwanger dus ik snap het best wel maar die toon is meteen zo vijandig en belerend
Ze doen net alsof wij altijd lawaai maken terwijl ik ook vaak genoeg hun baby hoor huilen maar dan ga ik toch ook niet meteen piepen en klagen?
Moet je lambrusco nemen. lijkt net cassis. Hebben we ooit mijn buurman wijsgemaakt. Die ging lallend de deur uit. Dat kwam volgens hem van dat ene wijntje bij het eten. Mijn broertje en ik wisten wel beter.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind wijn zuur. Dan ga ikkijken
Ik ben echt een zoetbek hoor
Lambrusco of absinth? Lambrusco kost bijna niets en is bij zo goed als elke supermarkt te krijgenquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:16 schreef Etcetera het volgende:
Zal een checken of ze dat hebben in onze stamkroeg
De huisbaas staat aan onze kant dus dat is het probleem niet, alleen zit hij in Amerika en moeten wij nog een jaar met hun samenlevenquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Fijn
Kun je de huisbaas ook al niet vast inlichten dan?
[..]
Ik vind wijn zuur. Dan ga ikkijken
Ik ben echt een zoetbek hoor
Nee juist niet. Van die Groenlinksyuppen die zogenaamd tolerant zijn maar ondertussen super burgerlijk en zich ergeren aan iedere vlieg die langsvliegtquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ja van die Wildersstemmers.......
Oh die zijn nog veel erger idd. Die ook altijd zeggen dat we niet de alllochtonen de schuld moeten geven maar ondertussen nooit een allochtoon gesproken hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee juist niet. Van die Groenlinksyuppen die zogenaamd tolerant zijn maar ondertussen super burgerlijk en zich ergeren aan iedere vlieg die langsvliegt
En veel van die mensen zijn ook krakerstuig. Laten ze dat uitschot flink aanpakken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee juist niet. Van die Groenlinksyuppen die zogenaamd tolerant zijn maar ondertussen super burgerlijk en zich ergeren aan iedere vlieg die langsvliegt
Zullen we een weekje ruilen van woning? Ik denk dat ze het heel lollig vinden om op zaterdag en zondag ochtend van 9 tot 10 lekker hard Guns and Roses te horen en harde klappen en trappen op de bokszak te horen. Of het monotone gedreun van de speedbag.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
De huisbaas staat aan onze kant dus dat is het probleem niet, alleen zit hij in Amerika en moeten wij nog een jaar met hun samenlevenWordt nog leuk trouwens als de eigenaar terug komt met zijn vrouw en 4 kinderen, denk dat ze dan gaan janken dat ze het met ons veel fijner hadden
![]()
Gaarnequote:Op donderdag 25 juni 2009 01:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zullen we een weekje ruilen van woning? Ik denk dat ze het heel lollig vinden om op zaterdag en zondag ochtend van 9 tot 10 lekker hard Guns and Roses te horen en harde klappen en trappen op de bokszak te horen. Of het monotone gedreun van de speedbag.
Waren er maar verzachtende omstandigheden, waarbij je NIMBY's kon trakteren op Uzi-salvo's.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaarne
Het ironische is dat ik net deze week in een ander huis zitMaar vrijdag dan ben ik er dus wel
Eigenlijk heb ik niks meer te doen, maar ik heb gewoon nog geen zin om te gaan slapen. Ben daar op een of andere manier te wakker voor, terwijl de wekker toch echt om 8 uur ging en ik niet veel meer dan 6 uur slaap gehad kan hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:34 schreef Etcetera het volgende:
Herkenbaar TimIk zit that 70s show af te kijken en te irc'en
Precies. Morgen hoef ik niet voor 19:30 het huis uit en ik zie het bijna nog gebeuren ook dat ik niet voor die tijd weg ga. Tenminste, als ik voldoende brood in huis heb. Then again, ik kan ook de resterende pannenkoeken nuttigen eventueel aangevuld met crackersquote:
Er staan soms wel wat leuke posts tussen, zoals Mensen die openbare toiletten niet doorspoelenquote:
quote:Today, my girlfriend decided to bribe me to be good since we were going out to dinner with her parents by giving me blowjob. The good news: it was one of the best she had ever given. The bad news: I came on her black dress. She responded by hitting in me in the nuts. Hard. FML
Ik vind het vooral grappigquote:
Die ene van die zoon die denkt een wii te krijgen maar het is een vhs ofzoquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die ene van die zoon die denkt een wii te krijgen maar het is een vhs ofzoWant het leven is kut en hij moet er maar wennen
Heb gisteren je optreden gezien via het filmpje op de website van Elleboog.quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat was weer ouderwetsch gezelligLekker opgetreden, lekker blijven hangen, braaf om twaalf uur weggegaan, vervolgens twee uur met een jongen blijven kletsen voor mijn huis
En ik moet morgen voor het eerst in weken weer redelijk vroeg op
Dat is dan ook de allereerste versie. Nu duurt-ie nog maar een minuut of zevenquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb gisteren je optreden gezien via het filmpje op de website van Elleboog.
Jullie zijn lang bezig met je act...
Da's bijna de helft korter dan wat ik gezien heb...quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is dan ook de allereerste versie. Nu duurt-ie nog maar een minuut of zeven
Ja, dat heb ik vaker gehoordquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's bijna de helft korter dan wat ik gezien heb...
En niet zo vaak je haren uit je gezicht halen...
Is een staart in je haar geen optie?
Mogguh c4quote:
Mogguh, plaats rust...quote:
Zoals je waarschijnlijk gemerkt hebt, ben ik de laatste tijd hier niet zo veel geweest, dus die nieuwe versie heb ik dus gemist. Maar ik heb nu een beeld van wat jullie als act opvoeren, kon me er eigenlijk niet zo veel bij voorstellen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik vaker gehoordNormaal draag ik ook een staart
Die versie die je gezien hebt, die was alleen nog door onszelf geregisseerd. Later is daar iemand met verstand en ervaring naar gaan kijken en is ie best wel drastisch verandert. Ik heb de laatste versie hier wel es gespamd hoor
Je kan hem ltijd opzoeken op youtubequote:Op donderdag 25 juni 2009 08:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mogguh, plaats rust...
[..]
Zoals je waarschijnlijk gemerkt hebt, ben ik de laatste tijd hier niet zo veel geweest, dus die nieuwe versie heb ik dus gemist. Maar ik heb nu een beeld van wat jullie als act opvoeren, kon me er eigenlijk niet zo veel bij voorstellen...
Als je dan toch iets door je cola doet, doe er dan amaretto doorheen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:51 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar dat lust ik welIs net limonade
In de kroeg drink ik vaak cola-bessen
Als er hier ergens een feest is worden de buren nooit op de hoogte gesteld voor eventuele overlast, maar dan worden ze uitgenodigd. Komen ze niet.. tja.. dan is dat hun eigen schuldquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:09 schreef MaJo het volgende:
Stomme verzuurde mensen
Volgens mij heb ik dat wel eens op. Niet echt bijzonder ofzo buiten het feit dat er veel alcohol in zit.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:12 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja absinth wil ik ook wel eens testen
Wat heb je in een badkuip voor boeiends te melden om er over te twitteren?quote:Meisje twittert zich dood
De 17-jarige Maria Barbu uit Roemenie is afgelopen weekend overleden terwijl ze aan het twitteren was. Ze lag in de badkuip in haar ouderlijk huis toen haar laptopbatterij bijna leeg was na een lange twittersessie.
Dat meldt de Austrian Times.
Volgens de politie heeft ze geprobeerd de stroomkabel met natte handen in de het stopcontact te krijgen en heeft ze een elektrische schok gekregen. Het kan ook zijn dat de laptop in het bad is gevallen waardoor ze is overleden. Haar ouders vonden Maria. Haar laptop lag naast haar in de badkuip (hln.be ).
Zul je net zien dat die verzuurde lui wel op komen dagen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:40 schreef Whiteguy het volgende:
Als er hier ergens een feest is worden de buren nooit op de hoogte gesteld voor eventuele overlast, maar dan worden ze uitgenodigd. Komen ze niet.. tja.. dan is dat hun eigen schuld
Hebben wij ook wel eens geprobeerd maar die mensen kwamen wel maar gingen vroeg weg en belde alsnog de politie om 1 uur.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:40 schreef Whiteguy het volgende:
Als er hier ergens een feest is worden de buren nooit op de hoogte gesteld voor eventuele overlast, maar dan worden ze uitgenodigd. Komen ze niet.. tja.. dan is dat hun eigen schuld
\
Dat is helemaal erg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hebben wij ook wel eens geprobeerd maar die mensen kwamen wel maar gingen vroeg weg en belde alsnog de politie om 1 uur.
Ja want dat heeft de verhouding tussen hun en de rest van de straat erg op scherp gezet. En nu woont er uit die periode vrijwel niemand meer helaas want het was echt een gezellig rijtje.quote:
Lekker achterbaks. Eerst je koelkast komen leeg drinken en dan gaan klagen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hebben wij ook wel eens geprobeerd maar die mensen kwamen wel maar gingen vroeg weg en belde alsnog de politie om 1 uur.
Ja dat vond ik ook, maar dat mocht ik ze van de politie niet vertellen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker achterbaks. Eerst je koelkast komen leeg drinken en dan gaan klagen.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook, maar dat mocht ik ze van de politie niet vertellen.
Been there, done that, vond er niks aanquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je dan toch iets door je cola doet, doe er dan amaretto doorheen...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |