Join the clubquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik begin me een beetje sip te voelenLees op hyves/msn steeds mensen van m'n klas die afgestudeerd zijn
En ik moet nog een half jaar
En dat is m'n eigen schuld, dat weet ik wel.... Maar het voelt wel beetje kut
volgens Balkenende brandt tequilaquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als terpentine
Ik ben 20 minuten thuisquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je direct na de training doen.....
Vind je dat al sterk? Ik ben een keer lazarus geweest van Everclear. Dat is pas echt sterk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als terpentine
Slaap zequote:Op woensdag 24 juni 2009 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
En ik ga snurken. Om 0400 gaat mijn wekker.
stoerquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind je dat al sterk? Ik ben een keer lazarus geweest van Everclear. Dat is pas echt sterk.
quote:
Wat is dat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vind je dat al sterk? Ik ben een keer lazarus geweest van Everclear. Dat is pas echt sterk.
Nou dat vond ik niet.... Heb later gehoord dat ik me raar gedragen heb enzo. Daar is niks stoers aan.quote:
Ja dat deed ik dus ook op het laatst......ik weet nu nog niet hoe ik thuis ben gekomenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:30 schreef Etcetera het volgende:
Tyfus, dan val ik stijl achteroverIk kan al nauwelijks over Berenburger
Kan een linke mix zijn idd. Een kereltje uit de buurt lag een paar weken geleden op de intensive care omdat ie roophy en whiskey had gemixed.... heel dom.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:33 schreef Etcetera het volgende:
Dat heb ik 1x gezien, dat iemand letterlijk als een blok achterover viel door de drank. Niet zo tofHij had wodka gehad geloof ik, weinig gegeten en was aan de antidepressia.
Ah dat is wel goed dan. Ik weet niet hoe het met die koekenbakker bij mij uit de buurt is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Ik geloof dat het toen goed is afgelopen, ehbo is er bij gehaald en ze hebben 'm in de voortent van een caravan gelegd waar anderen op 'm konden letten.
"Out of my way, baldie!"quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:46 schreef Soempie het volgende:
wacht, ik kan de foto ook gewoon hier posten natuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
Sven riep net: 'aan de kant, kale!'quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven riep net: 'aan de kant, kale!'
gmta.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:46 schreef Soempie het volgende:
wacht, ik kan de foto ook gewoon hier posten natuurlijk.![]()
[ afbeelding ]
Zo slecht?quote:
0-2 nu, had ik niet verwachtquote:
eerste goal heb ik niet gezien, maar deze ging wel heel makkelijkquote:
op www.101greatgoals.com staat ie waarschijnlijk al.. kijk daar maar even.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
eerste goal heb ik niet gezien, maar deze ging wel heel makkelijk
geen bijzonder goal, maar hij teltquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
op www.101greatgoals.com staat ie waarschijnlijk al.. kijk daar maar even.
Italie mag volgend jaar wat mij betreft wel weer terug komen jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Boeit niet! Volgend jaar staan ze er gewoon net als Italië enz. Dit is een bullshittoernooi.
Dat soort wedstrijden staan altijd los. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Italie mag volgend jaar wat mij betreft wel weer terug komen ja
Ben ooit met mijn oog op een rolschaats gevallen en later bleek dat ik mijn neus toen heb gebroken, maar aangezien het oog zo opgezwollen was is dat nooit opgemerkt. Dus zou best kunnen dat ik toen meer heb gebrokenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Al heb ik zelf ook wel met een gebroken enkel of tenen rondgelopen.![]()
Oei dat is niet best. Ik heb gelukkig nooit onontdekte botbreuken gehad. Wel veel botbreuken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ooit met mijn oog op een rolschaats gevallen en later bleek dat ik mijn neus toen heb gebroken, maar aangezien het oog zo opgezwollen was is dat nooit opgemerkt. Dus zou best kunnen dat ik toen meer heb gebroken
Die Amerikanen zijn Reserveduitsers.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:03 schreef Whiteguy het volgende:
spanje: 100 kansen, 0 doelpunten.
USA: 1 kans en 1 blunder achterin bij Spanje: 2 doelpunten.
Wat heb je allemaal gebroken dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oei dat is niet best. Ik heb gelukkig nooit onontdekte botbreuken gehad. Wel veel botbreuken.
al mijn vingers behalve de duimen en mijn polsen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gebroken dan?
Ik moet hier trouwens niet te lang rondhangen want moet eigenlijk echt aan mijn paper werken
Gewoon laten gaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik begin me een beetje sip te voelenLees op hyves/msn steeds mensen van m'n klas die afgestudeerd zijn
En ik moet nog een half jaar
En dat is m'n eigen schuld, dat weet ik wel.... Maar het voelt wel beetje kut
Hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
al mijn vingers behalve de duimen en mijn polsen.
Ja dat is belangrijker dan gezellig sc'en.
Martial Arts.quote:
Ja heerlijk maar vroeger was ik een ongeleid projectiel en dan krijg je zulke ongelukken.quote:
Ah ook een ADD. Ik ook. Daarom was ik een ongeleid projectiel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:53 schreef MaJo het volgende:
Damn kan me niet toe zetten om die paper te schrijvenMijn concentratie is weer tot een nulpunt gedaald en kan geen ritalin meer innemen want ik heb gedronken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |