quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De pannen staan hier nog niet eens op het vuur...
quote:
Leuke titel...quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:25 schreef Soempie het volgende:
Etcie, MaJo, LB en alle andere seriefanaten: vanavond op NL2 een nieuwe serie.![]()
Mad Men
quote:
Ik was al op de hoogtequote:Op woensdag 24 juni 2009 19:25 schreef Soempie het volgende:
Etcie, MaJo, LB en alle andere seriefanaten: vanavond op NL2 een nieuwe serie.![]()
Mad Men
Mag niet kijkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:25 schreef Soempie het volgende:
Mad Men
Opnemen/downloadenquote:
Welkom in de SCquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik had beloofd even langs te komen als ik terug was. Hoi
Heb je straf?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik had beloofd even langs te komen als ik terug was. Hoi
Waar gaat het over?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:25 schreef Soempie het volgende:
Mad Men
Een reclamebedrijf in de jaren '60quote:
Ik hoop niet dat over iets interessants want ik heb nog een enorme to watch stapel hier liggen.....quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat over iets interessants want ik heb nog een enorme to watch stapel hier liggen.....
En? Smaakt het?quote:
Binnen trainen? Wij waren lekker in het park gaan trainen. Krijgt wel rare opmerkingen af en toe maar verder is het hartstikke leuk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
terug van de training.
Wanneer gaat het weer regenen en waaien? er waren veel te veel mensen vanavond
Dat is het SC syndroomquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat over iets interessants want ik heb nog een enorme to watch stapel hier liggen.....
Nee op de (inmiddels weer leeggelopen) ijsbaan, dus gewoon buiten. Maar meestal zijn we met een man of 10, nu met 18quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Binnen trainen? Wij waren lekker in het park gaan trainen. Krijgt wel rare opmerkingen af en toe maar verder is het hartstikke leuk.
Misschien moeten we minder fokken en meer kijken...... of vloek ik nu heel erg.....quote:
En wat voor sport?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee op de (inmiddels weer leeggelopen) ijsbaan, dus gewoon buiten. Maar meestal zijn we met een man of 10, nu met 18
voetbalquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien moeten we minder fokken en meer kijken...... of vloek ik nu heel erg.....
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, ik heb mn vriend toestemming gegeven om mij aan mn werk te houden, en dat doet ie netjes
Bekende acteurs?quote:
Geen ideequote:
Ah doe ik ook aan. Maar vanavond beetje freefighten in het park.quote:
doe mij maar een teamsport met een balquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah doe ik ook aan. Maar vanavond beetje freefighten in het park.
jij bent onze seriesearch tochquote:
Bij de chiliquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen ideeMisschien dat ik 'm vanavond los trek, maar kan zijn dat ik 'm morgen losmaak voor bij de chili con carne
Oh crapquote:
Dat lust ik nietquote:
Dan moet je maar even de bloopers van Lost bekijken om je op te vrolijken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik begin me een beetje sip te voelenLees op hyves/msn steeds mensen van m'n klas die afgestudeerd zijn
En ik moet nog een half jaar
En dat is m'n eigen schuld, dat weet ik wel.... Maar het voelt wel beetje kut
Ok, Tequilla dan.quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:19 schreef MaJo het volgende:
De manueel therapeut denkt dat ik ooit mijn schouder en sleutelbeen heb gebrokenzou wel verklaren waarom ik daar altijd zo last van heb.
zou gebeurd kunnen zijn toen ik mijn neus ook heb gebroken zonder dat ik dat toen door had
Voetbal is hartstikke leuk. Ik speel zelf alleen vriendschappelijk 7 tegen 7. En ik ben helemaal niet goed ofzo maar elke week weer pak ik fluitend mijn tas in en ga ik weer een avondje voetballen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
doe mij maar een teamsport met een bal
vechten heb ik nog maar 1 keer echt gedaan
Dat is toch hetzelfde als terpentinequote:
Ik speel reserve 6e klasse, dus ook niks bijzonders, maar ik leef ook wel naar de zondag toe in het seizoenquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Voetbal is hartstikke leuk. Ik speel zelf alleen vriendschappelijk 7 tegen 7. En ik ben helemaal niet goed ofzo maar elke week weer pak ik fluitend mijn tas in en ga ik weer een avondje voetballen.
13 minuten Lots of Lots. Leuk.quote:
Moet je direct na de training doen.....quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga trouwens nu echt eerst douchen, want ik zit hier te geuren
Ik heb nooit kwasten schoongemaakt met Tequilla. Ook nooit terpentine gedronken. Dat weet ik dus niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als terpentine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |