Als ze veel aandacht krijgt, dan komt het ook wel goed. We willen alleen voorkomen dat ze heel veel alleen zit of bij iemand komt die er niet naar omkijkt.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef zwartedoos het volgende:
Friemel is echt leuk, maar wil er maar 1 en heb geen andere kat
Ja dat zou zeker wel heel mooi zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:04 schreef ymme het volgende:
Ja super toch, als ze zoooo snel een nieuw tehuis hebben gevonden.
Het zijn ook twee schatten om te zien.
Afspraak is gemaakt.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:07 schreef tazmanian het volgende:
* tazmanian heeft een pm terug gestuurd
We zullen er zijn!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja dat zou zeker wel heel mooi zijn.![]()
[..]
Afspraak is gemaakt.
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:26 schreef CartWOman het volgende:
Wat een schatjes.En Soempie ook.
![]()
Heerlijk subforum is dit toch.
Ja, dat is ook echt de moeilijkste van de vier. Piepen en steeds achter onze katten aanlopen. Daarom willen we haar dus heel graag zelf houden en ze komt al steeds meer los. De meer stoere en makkelijke katjes krijgen nu een ander baasje.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
Die donkere kijkt alsof ie heel hard moet huilen
En als Ventje na MissBliss dan nog steeds niet weg is, dan wil ik graag volgende in rij zijnquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:56 schreef Soempie het volgende:
Ik vind het heel fijn dat er zoveel interesse is. MissBliss, we wachten het bezoek van tazmanian op woensdag even af, dan weten we daarna meer.
Precies!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Greys het volgende:
Moraalriddermodus: voor mensen die 'te laat zijn' voor Ventje of Friemel... in de asiels zitten momenteel ook vaak kittens!En die zoeken ook heel erg een baasje!
B.ertha !!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:14 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil Friemel! De naam! Die blik!![]()
![]()
Soempie, ik mag geen katten op mijn kamer
Hoi trouwens, lang geleden
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:06 schreef Fha het volgende:
[..]
En als Ventje na MissBliss dan nog steeds niet weg is, dan wil ik graag volgende in rij zijn![]()
Wat een stomme huisbaas.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:14 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil Friemel! De naam! Die blik!![]()
![]()
Soempie, ik mag geen katten op mijn kamer
Hoi trouwens, lang geleden![]()
Ja, precies. Onze twee andere katten hebben we ook uit het asiel. En in de deze maanden vangen ze honderden kittens op kregen we te horen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Greys het volgende:
Hihi, wat gaaf, zoveel mensen die een katje willen!
Moraalriddermodus: voor mensen die 'te laat zijn' voor Ventje of Friemel... in de asiels zitten momenteel ook vaak kittens!En die zoeken ook heel erg een baasje!
Je mag blijven, als je me niet weer doorwijst naar CUL.quote:
Ja, die houden we zelf.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:54 schreef P.F het volgende:
Die piepert is ook leuk!!
Ik ben aan het uploaden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:18 schreef FP128 het volgende:
Ik heb geen interesse maar lurk wel graag want zijn mooie foto's en katjes.![]()
Ik vind het juist zo moeilijk ze weg te doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:14 schreef joysie het volgende:
ohhh zoo lief!
Als ik de ruimte had dan zou ik al 10 katten hebben denk ik...
Misschien maar pleegmama worden haha
Ik vang (nog) geen kittens op maar het lijkt me erg leukquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vind het juist zo moeilijk ze weg te doen.
Ik heb echt bewondering voor mensen die steeds kittens opvangen. Ik hecht denk ik veel te snel aan ze. Maar door de enthousiaste en lieve reacties wordt het wel makkelijker ze af te staan.![]()
Ja, bij het asiel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:35 schreef joysie het volgende:
[..]
Ik vang (nog) geen kittens op maar het lijkt me erg leuk. Ik ben ook bang dat ik er te veel aan gehecht raak
.
Vooral in deze tijd lijkt het hard nodig te zijn... Ga binnenkort maar eens in overleg met mijn vent en info aanvragen bij het asiel (ik neem aan dat je daar moet zijn?)
Is goed, doen we. Dan heb ik ook weer tijd zat, zonder al dat gereisquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:47 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Wat een stomme huisbaas.Snel op zoek naar een andere woning dan maar.
![]()
Na de vakantie kunnen we wel weer een keer tussen colleges door afspreken?![]()
[..]
Ja Soempie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:47 schreef Soempie het volgende:
Je mag blijven, als je me niet weer doorwijst naar CUL.![]()
Ahhhwquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:00 schreef Soempie het volgende:
Tazmanian en zijn vriendin hebben Ventje opgehaald.Ik moest huilen.![]()
LB!quote:
Ja, leuk! Doen! Als je tijd en plek hebt!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:35 schreef joysie het volgende:
[..]
Ik vang (nog) geen kittens op maar het lijkt me erg leuk. Ik ben ook bang dat ik er te veel aan gehecht raak
.
Vooral in deze tijd lijkt het hard nodig te zijn... Ga binnenkort maar eens in overleg met mijn vent en info aanvragen bij het asiel (ik neem aan dat je daar moet zijn?)
Wat lief! Dankje voor het berichtje, echt goed om te horen. Heel veel plezier met ventje en ik kijk uit naar de foto's.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:23 schreef tazmanian het volgende:
Nou de eerste stapjes van ventje zijn in zijn nieuwe huisje gezet hij is verschrikkelijk nieuwschierig aan het rondstappen en heeft zelfs de eerste brokjes gegeten... ondertussen ook meteen maar de spulletjes gekocht die nog nodig warennog geen foto gemaakt, maar de vrouw kennende zal dat niet lang op zich laten wachten....
Nog enorm bedankt voor de kater en uiteraard het voer!... jullie krijgen snel een fotootje toegestuurd... en onthoud als je in de buurt bent en zin hebt om langs te komen ben je van harte welkom
Wil ik je even 2 fotootjes sturen zie ik dat jij je mail nog niet hebt gegeven aan me! Wil je dat alsnog even doen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat lief! Dankje voor het berichtje, echt goed om te horen. Heel veel plezier met ventje en ik kijk uit naar de foto's.
Dat doet fok zelf als je ze hier plaatst met een img tagquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:06 schreef tazmanian het volgende:
Is ook goedzal ze wel even verkleinen eerst
Nog niet definitief. Zondag komen ze kijken voor Friemel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:45 schreef Mama_Mia het volgende:
Is Friemel nu ook al besproken dan?
Wat is Ventje lekker op zn gemak
quote:
Ik kreeg vanmorgen een pm van zwartedoos dat ze er goed over heeft nagedacht en heeft besloten dat ze op het moment beter geen katje kan nemen.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:50 schreef Soempie het volgende:
Voor Friemel heb ik nog een pm gekregen van Loveless85 anders. Mocht zwartedoos Friemel niet willen, dan is hij de volgende.
Het was ook echt alleen het moment van afscheid nemen. Na de foto's hier was ik helemaal blij dat Ventje het prima naar z'n zin heeft bij z'n nieuwe baasjes.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:51 schreef CartWOman het volgende:
Moeilijk dat afscheid nemen hè, Soempie? Maar het slijt ook snel hoor.![]()
Ja, heel fijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:09 schreef Fha het volgende:
Wat een heerlijk smelt topic is dit toch![]()
![]()
Fijn dat Ventje een huisje heeft!
Alle katjes hebben inmiddels een ander huisje.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:51 schreef Cat22 het volgende:
Heeft Friemel inmiddels een ander huisje?
En ik wil ook foto's.
Dat is wel een goed idee. Misschien iets van: er waren eens vier lieve kittens.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:30 schreef ElisaB het volgende:
Zal ik de TT aanpassen? En heb je een suggestie?
Ik heb maar eens iets gedaanquote:Op maandag 29 juni 2009 22:33 schreef Soempie het volgende:
Dat is wel een goed idee. Misschien iets van: er waren eens vier lieve kittens.![]()
Of iets wat je zelf bedenkt.Ik vind het altijd lastig een TT te bedenken.
Ik denk toch Mipsquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:14 schreef Soempie het volgende:
Ze is echt groot geworden.![]()
Heb je al een naam bedacht?
Dank voor de assistentiequote:Op donderdag 9 juli 2009 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik gaf hem geweldige opties, maar nee, het moest Mips worden
quote:
Mannen..quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik gaf hem geweldige opties, maar nee, het moest Mips worden
Uhuh guilty as charged, maar het lijkt ook alsof ze MIPS krijgtquote:
Ja ze slaapt daar dus soms ook, of op hetzelfde kussen als ik, dus soms als ik me s'nachts omdraai heb ik ineens ruzie met d'rquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:52 schreef Greys het volgende:
De foto's van Mips op het bed tussen de kussens!
En die waar hij in de armen van het baasje ligt en zo kijkt van 'Ja?! Wat?!'![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |