Eind feest of concert?quote:
Weer een kaartje van PS?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die zou ik wel vooraan mijn oprit willen hebben.quote:
Beetje stenen en wat specie en je bent er al bijna...quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zou ik wel vooraan mijn oprit willen hebben.
Ik vraag het wel aan de Genie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje stenen en wat specie en je bent er al bijna...
Raar, de jongens en meisjes van de Genie die ik ken dragen allemaal een camopak.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Master, what's your wish?
Deurbel = Adjudantquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Raar, de jongens en meisjes van de Genie die ik ken dragen allemaal een camopak.![]()
Ik zal eens aan een deurbel of drie sterren koelkast van hen vragen hoe dat nou zit.
De kolonel heeft nog een tuinhekje er onder staan.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deurbel = Adjudant
Drie sterren koelkast = kolonel kapitein
?
Ja, dat wist ik nog wel, maar ik had meestal met kolonel-artsen van doen, vandaar.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De kolonel heeft nog een tuinhekje er onder staan.
Dat klopt, was soms even gokken met de leeftijden. Een vaandrig die men adjudant noemde vond het nooit zo erg. Maar anders om.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Ja, dat wist ik nog wel, maar ik had meestal met kolonel-artsen van doen, vandaar.
En een stip kon ook een vaandrig zijn.
Da's een naaistreek geweest met je rang.quote:Zelf werd ik op de laatste dag van mijn herhalingsoefening (startend op 5 december en daarna 2 weken vervelen) bevorderd tot sergeant. Kon ik nog 5 jaar langer oproepbaar zijn.
Maar inmiddels heb ik al geruime tijd geleden mijn plunjebaal bij het vuil gezet, waar hij na 5 minuten al weer weggeklauwd was...
Donderdag is er altijd Noodlanding, maar er gaan nu heeel veel examenslagers heenquote:
Zie je! Zo krijg wel roddels de wereld in!quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Donderdag is er altijd Noodlanding, maar er gaan nu heeel veel examenslagers heen
En awesome MajoMaar wij gaan ook een date hebben volgende week he
En ik was toen pas een jaar uit dienst.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
Da's een naaistreek geweest met je rang.![]()
Ik heb nog op de kisten van mijn oom in dienst gelopen.quote:Ik heb mijn plunjebaal van mijn dienstplicht ook nog. Officieel mag ie al mee met het grof vuil, maar er zitten soms artikelen in die in de burgermaatschappij ook wel makkelijk zijn. En door alles te blijven ruilen heb ik nu bv 5 paar kisten.
Heb je een kat of een hond?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb honger, nu maar iets eten waar wel vlees in verwerkt is
Dan is het altijd goed.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb honger, nu maar iets eten waar wel vlees in verwerkt is
Je bent al vroeg terug op je feestavond...quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Donderdag is er altijd Noodlanding, maar er gaan nu heeel veel examenslagers heen
En awesome MajoMaar wij gaan ook een date hebben volgende week he
quote:
VRA drievoud en vermelden dat je goed hebt gezocht en het is meteen RR.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik was toen pas een jaar uit dienst.
Verloor mijn gasmasker tijdens een oefening doordat de tas splinternieuw was en niet wilde sluiten.
Rekening man!!, kreeg ik te horen
Mooi niet dus, want dat kan niet tijdens oefening...
Ik heb alleen op de zwarte kisten gelopen, goed spul.quote:
Ik heb nog op de kisten van mijn oom in dienst gelopen.
Die waren een stuk hoger en van veel beter leer.
En ze waren al ingelopen. heb die papieren dingen nooit aan gehad, omdat ik later als hospik lage schoenen kreeg...
Was toch wel een mooie tijd, heb zelfs overwogen om bij te tekenen.
Het heeft me alleen een extra gewicht van bijna 20 kilo gekost...
Truste MM Sergeantquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Ga zo ook maar POB, morgen sportdag van het werk op Papendal, dus morgenochtend vroeg op en dan een flink stukkie rijden. 's Morgens toeschouwer en 's middags een beetje golfen.
Het moet niet op werken gaan lijken natuurlijk...
Gegroet allen...
Ben nog niet wegquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent al vroeg terug op je feestavond...
quote:
Veel plezier!quote:
De muziekindustrie zal net als de overheid achter blijven lopen op de die-hard IT'ers. De muziekwereld moet net als de overheid wachten op een klokkenluider die met gevaar voor zijn eigen leven infiltreert in het krakerswereldje.quote:
Niet meerquote:
Ahquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:08 schreef MaJo het volgende:
net bij een vriendin gegeten en bijgekletst
weet niet wie het vroeg maar de derde date is ook bij hem thuis. Hij heeft een eigen huis dus geen gezeik met huisgenoten enzoheb een beetje kriebels
![]()
En jij dan? Kriebels?quote:
Ik vertel dat ook niet meteen bij een eerste of tweede date, ik ben wat introverter denk ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
En jij dan? Kriebels?
vertel eens iets over haar want wist helemaal niet dat je aan het daten was
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:08 schreef MaJo het volgende:
weet niet wie het vroeg maar de derde date is ook bij hem thuis. Hij heeft een eigen huis dus geen gezeik met huisgenoten enzoheb een beetje kriebels
![]()
Ik vertelde het ook pas bij de tweedequote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vertel dat ook niet meteen bij een eerste of tweede date, ik ben wat introverter denk ik.
Maar ik ben haar tegengekomen op konininginnedag en sindsdien hebben we elkaar al een aantal keren gezien, samen ergens gegeten, samen de kroeg in geweest en ook al bij haar thuis geweest en zij bij mij
Haha nee hoor, was even in badquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:34 schreef TradeMarkie het volgende:
MaJo is met kriebels en al in slaap gevallen?
Het is nog datefase, maar ik denk wel dat het wat kan wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vertelde het ook pas bij de tweede
Maar klinkt goedHeb je het idee dat het wel wat kan gaan worden of is het echt nog de datefase?
Oeh klinkt goedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is nog datefase, maar ik denk wel dat het wat kan worden
Ik ga het wel aankaarten jaquote:
Romantischquote:
Ik vind vrouwen die dat durven eigenlijk ook wel tofquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
RomantischVind het stiekem ook dat de man de vrouw hoort te vragen
![]()
als op past second base?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:08 schreef MaJo het volgende:
![]()
Neequote:
Dat is ook wel waarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen die dat durven eigenlijk ook wel tof
Weet dat anderen er een stuk makkelijker mee omgaan maar ben wel wat serieus op dat gebiedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Schiet ook niet op voor je derde date en iedereen maar zeuren over de seksualisering![]()
neehoor![]()
je vind hem toch leuk?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet dat anderen er een stuk makkelijker mee omgaan maar ben wel wat serieus op dat gebiedAlleen als ik iemand echt leuk vind
Yepquote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je vind hem toch leuk?hoop dat er wat uit komt
Slaapsequote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepMaar wil ook weten of hij serieus is
Ik ga![]()
Ik heb ook gefeest, maar ik ben lichtelijk kapot. Dit hele weekend feestjes met morgen die van mij en mn zus.quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En toch ook maar feesten vanavond
Ik denk trouwens dat Nes de linker isMet de arm
Slaapse dan maarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:48 schreef TradeMarkie het volgende:
En weer terug, ouders opgehaald idd.
Nu lekker slapen want de wekker gaat om 7.20 uur weer
Wat is dat nou weer voor reden? Alleen de Topicstarters die mogen bijtekenen? Tssk!quote:Op donderdag 18 juni 2009 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
VRA drievoud en vermelden dat je goed hebt gezocht en het is meteen RR.
[..]
Ik heb alleen op de zwarte kisten gelopen, goed spul.
En bijtekenen wilde ik wel na mijn dienstplicht maar dat kon niet omdat, op mijn niveau, alleen de TSers beroeps waren. En ik was dus geen TSer maar Kpl bij 11 AfdRa.
Daarom ben ik na het afzwaaien maar overgelopen naar de KLu.
quote:Teenagers today drink twice as much as they did ten years ago.
To be fair, though, they were only aged between 3 and 9 ten years ago.
So what?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Goeiemorgen![]()
24 liedjes downloaden: 1,4 miljoen euro boete
Gekke Afrikaantjes toch.quote:Kwart van Zuid-Afrikaanse mannen is verkrachter
Algemeen - door Redactie op 19-06-2009 @ 00:42
Meer dan een kwart van de Zuid-Afrikaanse mannen heeft wel eens een vrouw of een meisje verkracht. Van deze mannen deed de helft dat meermalen. Een op de tien verkrachters koos voor een meisje onder de tien jaar oud. Dat blijkt uit een onderzoek van de Medische Onderzoeksraad, dat gisteren werd gepubliceerd.
Een op de vijf mannen die wel eens een vrouw dwong tot seks zei hiv te hebben, het virus dat kan leiden tot aids. In veel Afrikaanse landen wordt gedacht dat seks met een maagd hiv kan genezen. Uit het onderzoek bleek verder dat 73 procent van de verkrachters voor hun twintigste levensjaar begon met verkrachten.
In Zuid-Afrika krijgt de politie dagelijks honderd meldingen van verkrachting. Veel van deze misdaden worden echter niet gemeld, waardoor het echte aantal verkrachtingen veel hoger ligt. Overigens zijn het niet allen vrouwen en meisjes die slachtoffer worden van seksueel geweld dan mannen. Uit een andere studie bleek vorig jaar bleek dat twee op de vijf minderjarige jongens in Zuid-Afrika ooit zijn misbruikt. De meesten van hen door een vrouw.
Die was het bruinste. Ik wist niet of je zus ook naar Turkije wasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 02:29 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik heb ook gefeest, maar ik ben lichtelijk kapot. Dit hele weekend feestjes met morgen die van mij en mn zus.
En was het een gokje?
Wat moet je vragen dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
RomantischVind het stiekem ook dat de man de vrouw hoort te vragen
![]()
Toen dit vanochtend op de radio was, zei mijn vriend er iets over, en toen vroeg ie of ik nog wel eens downloadde. Ik zo: "quote:Op vrijdag 19 juni 2009 07:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Goeiemorgen![]()
24 liedjes downloaden: 1,4 miljoen euro boete
Niet naar Coevorden hoop ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:59 schreef Etcetera het volgende:
Ach kom zeg, dat zijn toch geen straffen meer![]()
Ik ga even wat laatste dingen ophalen - ik hoop dat het droog blijft, moet fietsen
Die van Etcie is gelukkig mooier.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ets, zeg eens tegen die user dat dit verwarrend is
Prank calls
The hellquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ets, zeg eens tegen die user dat dit verwarrend is
Prank calls
Ik was net even naar de Gamma gefietst, loop weer naar buiten: dikke plensbuiquote:en veel plezier dit weekend
als het bij jou net zulk weer is als hier blijft het wel droog
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet naar Coevorden hoop ik
Veel plezier
Gaat zeker goed komenquote:
Haha oke, goed gegoktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die was het bruinste. Ik wist niet of je zus ook naar Turkije was
Beetje laat geworden gisterenavond, lag om half vijf in bedMoest om tien uur bij mijn nieuwe werkgever zijn (horecauitzendbureau) om mijn kleding op te halen en contract te tekenen
Anyway, was heel vet gisterenavond
Rekeningnummer hebben?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:25 schreef Whiteguy het volgende:
Zo, belastingdienst heeft mij blij gemaakt met EUR 300. Nu er nog een bestemming voor zoeken.
quote:
lekker danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn god, hoe stom kun je zijn
Onze straat is dus vernieuwd. Ziet er mooi uit, eenrichtingsweg met aan 2 kanten parkeerplaatsen en een brede stoepMaar toen ze de steentjes aan het leggen waren vroeg ik me al af of de rijweg niet héél smal werd
"Er hoeft maar een auto lomp geparkeerd te staan of de vuilniswagen kan er straks niet meer langs!" zei ik nog.
Krijg vandaag een brief in de bus van de gemeente: er is een probleem met de vuilniscontainers. Uw nieuwe straat is te smal en dus past onze wagen er niet meer door. U kunt uw afval tijdelijk 1x per week op de hoek van de straat kwijt, waar het wel opgehaald kan worden.[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hey
Best wel tevreden met mijn cijfers
Nadenken is vaak wel erg lastig ja. Hier hadden ze een tijdje terug een nieuwe stoep aangelegd. Erg mooi allemaal. Jammer alleen dat twee maanden daarna alles weer opengebroken werd om er een kabel onder te trekken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
Onze straat is dus vernieuwd. Ziet er mooi uit, eenrichtingsweg met aan 2 kanten parkeerplaatsen en een brede stoepMaar toen ze de steentjes aan het leggen waren vroeg ik me al af of de rijweg niet héél smal werd
"Er hoeft maar een auto lomp geparkeerd te staan of de vuilniswagen kan er straks niet meer langs!" zei ik nog.
Krijg vandaag een brief in de bus van de gemeente: er is een probleem met de vuilniscontainers. Uw nieuwe straat is te smal en dus past onze wagen er niet meer door. U kunt uw afval tijdelijk 1x per week op de hoek van de straat kwijt, waar het wel opgehaald kan worden.[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nadenken is vaak wel erg lastig ja. Hier hadden ze een tijdje terug een nieuwe stoep aangelegd. Erg mooi allemaal. Jammer alleen dat twee maanden daarna alles weer opengebroken werd om er een kabel onder te trekken.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
Wel jammer ook, morgenavond is er een openingsfeest, waar de burgermeester ook aanwezig zal zijn, maar 3x raden wie er natuurlijk weer een weekend niet thuis zijn?![]()
Okequote:
Mooie lijstquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oke
Wiskunde: 6
NL: 7
Latijn: 7
KCV: 7
ANW: 7
Geschiedenis 1 &2: 7
Literatuur: 7
Engels: 8
Maatschappijleer: 8
Frans: 8
Duits: 8 (tevens mijn hoogste examencijfer; 8,9)
Beeldende Vorming: 8
CKV: 9
De stemming is hier overigens omgeslagen. Net een telefoontje gehad, over het festival waar mn circus aan meedoet. Het is nu niet zeker of het nog allemaal doorgaat; de zoon van een van de ateliermedewerkers is vanochtend geschept door een vrachtwagen en overledenBij zo'n hechte organisatie hakt dat er dus in. Kippenvel tot over mijn oren ongeveer.
Mooie lijstquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oke
De stemming is hier overigens omgeslagen. Net een telefoontje gehad, over het festival waar mn circus aan meedoet. Het is nu niet zeker of het nog allemaal doorgaat; de zoon van een van de ateliermedewerkers is vanochtend geschept door een vrachtwagen en overledenBij zo'n hechte organisatie hakt dat er dus in. Kippenvel tot over mijn oren ongeveer.
Ja het is echt een beetje raar. Nu doorbellen om anderen op de hoogte te brengen en te waarschuwen dat we ons vanavond in moeten houdenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooie lijsten een wel erg klote telefoontje.
Wiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh overigens, DiabloSam is ook geslaagd. Voor de mensen die nog weten wie dat is
Succes.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja het is echt een beetje raar. Nu doorbellen om anderen op de hoogte te brengen en te waarschuwen dat we ons vanavond in moeten houden
Prima lijst!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oke
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef MaJo het volgende:zo mijn werkdag zit er weer op
![]()
morgen extra koopavond ivm vaderdag. We hebben dan snorren op en stropdassen om dus wie goed wil lachen moet vooral morgen langskomen![]()
Alleen 's avonds?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef MaJo het volgende:
zo mijn werkdag zit er weer op
![]()
morgen extra koopavond ivm vaderdag. We hebben dan snorren op en stropdassen om dus wie goed wil lachen moet vooral morgen langskomen![]()
Zondag toch pas?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
Maar euh, jij werkt dan toch niet tijdens de extra koopavond? Je hebt toch iets anders te doen.
Nee hele dagquote:
quote:
wanneer werk jij danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hele dag
en date is inderdaad zondag
Half 3 tot sluitquote:
Snel even een dutje doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:43 schreef MaJo het volgende:
Ik voel me helemaal niet lekkerDe hele dag al mega buikpijn en nu ook misselijk
Met alles eens, maar ik ga niet fietsenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Weekend
Ik zou er bijna voor naar A'dam afreizen MaJo
ware het niet dat ik lekker ga mountainbiken in Schoorl morgen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
leg dit maar eens uit aan je baas....
[ afbeelding ]
Dat zijn de betere telefoongesprekken iddquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
leg dit maar eens uit aan je baas....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:09 schreef Etcetera het volgende:
JepZaal is tof aangekleed
een tanker en een ander voertuig in de zaal, lekker veel loopruimte tussen tafelrijen, eten was goed en de sfeer is gezellig
hij doet 't nu tochquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:20 schreef Etcetera het volgende:
Alleen internet is een beetje brakjes, maar je kunt niet alles hebben
Show offquote:
quote:
Oh ja, hoe kon ik dat vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht!
Edit: Toch maar spoilertags toegevoegd
[ Bericht 29% gewijzigd door H_T op 19-06-2009 22:02:52 ]Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nee, ben lekker vrij. Ik geloof de eerste keer in 10 jaar dat ik niet op de open dagen ben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je ook nog werken C4?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:49 schreef TradeMarkie het volgende:
C4 heeft nog vakantie dacht ik?
Ik kan geen vliegtuig meer zien.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Misschien op bezoek dan? Vliegtuigen kijken, kan hij vast weer wennen
Dacht ik al.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:15 schreef MaJo het volgende:
wat kan een avond toch snel gaanecht geen reet gedaan en het is al na twaalven
![]()
Vandaag zat seizoen 1 bij de postquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier idem, alleen maar Lost zitten kijken eigenlijk.
Ik ben ook weer helemaal overnieuw begonnen. Zit nu in een Lost Marathon. Bijna seizoen 2 af. Daarna maar verder met 3.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vandaag zat seizoen 1 bij de post
Ga het allemaal weer opnieuw kijken
Heb je voor mij ook nog een bakkie?quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:26 schreef Etcetera het volgende:![]()
Mensen die níet snappen dat je in een slaapzaal 's nachts fluistert en niet praat/ouwehoertBen om 3u gaan liggen, maar om half 5 sliep ik nog niet
Waren het maar pubersquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
Douw een stel pubers in een slaapzaal en kijk wat er gebeurd![]()
Oplossingen:
1. Oordopjes
2. comazuipen
Goedemorgen![]()
Ik ben brak.
ik werk in de aanvliegroute van een militair vliegveld. Ik kijk ook niet vaak meer omhoog als er wat voorbij komt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ben lekker vrij. Ik geloof de eerste keer in 10 jaar dat ik niet op de open dagen ben.
[..]
Nog twee dagen.
[..]
Ik kan geen vliegtuig meer zien.Als ik instap en ga zitten slaap ik meteen. En mocht je F16's oid zien overkomen en ik mocht in de buurt lopen dan ben ik diegene die niet omhoog kijkt.
[..]
Dacht ik al.
Ja, dat klopt ook, dat weet ik ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:10 schreef LadyBlack het volgende:
Jezus wat een samenloop van omstandigheden PS![]()
Maar alles is gelukkig goed met jouw ouders, dat moet je vooral maar onthouden nu![]()
Ik hoop tussendoor langs te kunnen komen ja, ik zit zelf namelijk eigenlijk vanaf half drie op het festival. maar tis best vlak bij jou, dus het kan wel even denk ikquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:19 schreef MaJo het volgende:
Jeetje PS het zit je niet mee heAls je opgevrolijkt wil worden moet je maar even naar de Lush komen vandaag, kun je me uitlachen
![]()
Zou het leuk vindenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik hoop tussendoor langs te kunnen komen ja, ik zit zelf namelijk eigenlijk vanaf half drie op het festival. maar tis best vlak bij jou, dus het kan wel even denk ik
Cultuurpark Westerparkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou het leuk vindenWaar is het festival?
Gewoon het westerpark dus?quote:
Dat is het stukje met gebouwen en het grasveld daar achter. Daar zijn ook de concerten, je hebt ook stukjes 'gewoon' parkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gewoon het westerpark dus?cultuurpark zegt me niets
Nou, gezellig hoor.quote:
Ja ok, dat is ook waar ik dan aan denkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat is het stukje met gebouwen en het grasveld daar achter. Daar zijn ook de concerten, je hebt ook stukjes 'gewoon' park
Ik ga maandag weer fijn beginnen met een AED cursus.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he C4, komende week ook nog vrij of moet er weer gewerkt worden?
Ik ben er nog evenquote:
Gelukkig!quote:
Die zijn niet echt stil.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik werk in de aanvliegroute van een militair vliegveld. Ik kijk ook niet vaak meer omhoog als er wat voorbij komt.
Bij een Awacs nog wel, tering, wat maakt dat ding een tering herrie.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die landen waarschijnlijk niet op Volkel? Wel op Eindhoven?
Je hoeft niet te zwaaien naar de webcam. Die doet het niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Zonet stuntteam op motors gezien, 1 van die gasten is compleet dóór z'n band gegaan op het laatstEn straks tank demo
Ga vanavond paintballen denk ik
Stunts met tanks! Awesome!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Zonet stuntteam op motors gezien, 1 van die gasten is compleet dóór z'n band gegaan op het laatstEn straks tank demo
Ga vanavond paintballen denk ik
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Stunts met tanks! Awesome!
Heb je wel een stevige schans voor nodig
quote:
Valt wel mee, het onderstel vangt veel van de klap op.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens mij is dat een stevige landing als bemanning? Kan me niet voorstellen dat ze op van die mooie luchtgeveerde stoelen zitten
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En is die halve driehoek op die tank om de rijrichting aan te geven![]()
Lekkerquote:
Kijk straks wel uit bij het roken dat je je snor niet in de fik steekt.quote:
Zo'n slecht zadel? Of geen vering?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:23 schreef TradeMarkie het volgende:
en weer terug, was een heftig rondje mountainbiken.
ik ben ook wel blij dat ik vanochtend m'n fietsbroek toch nog gevonden heb, anders had ik nu niet meer geweten of ik een jongen of meisje was![]()
15 km door de duinen denderenquote:
Auwquote:
Het was wel slopend ja, maar ook wel lekker om te doen, zeker voor herhaling vatbaar.quote:
Hé da's mijn tekst!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:16 schreef iamredleader het volgende:ik wil wel pics zien van MaJo met snor
Grappig of leuk?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:31 schreef Etcetera het volgende:
Understatement![]()
![]()
Die gast van het leger die er zo ongeveer over gaat vond me wel grappig geloof ik
of je gaat naar de Lidl voor vrouw met snorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:16 schreef iamredleader het volgende:ik wil wel pics zien van MaJo met snor
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of je gaat naar de Lidl voor vrouw met snor
Zijn idd leuke bakkies.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb in een Fennek gezeten en we zijn over het veld geragd en het was super gaaf![]()
![]()
(en ja dat was nádat ze over de auto zijn gereden enzo
)
[ afbeelding ]
Zo'n ding voor de niet-C4's![]()
Volgende keer niet meer doen dus.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik weet sinds vanmiddag trouwens hoe het voelt om in 1 keer uitgeput te zijn met fietsen, dat laatste klimmetje was net te gek
Of steviger ontbijten en onderweg nog wat etenquote:
Dat kan ook wel eens helpen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of steviger ontbijten en onderweg nog wat eten
Vandaag of gisteren gegaan? Was toevallig gister ook voor het eerst in meer dan 2 maandenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest. Zie je wel PS, vroeg of laat doe ik zoiets toch wel
Ik nog niet eens elke zes maandenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:39 schreef iamredleader het volgende:
Even pimpen, zo hebben we net samen stof gezogen![]()
[ afbeelding ]
IARL, je airbag is afgegaanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:39 schreef iamredleader het volgende:
Even pimpen, zo hebben we net samen stof gezogen![]()
[ afbeelding ]
Hooikoorts?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Blegh het is morgen zomer en ik ben verkouden![]()
Ik kwam net een groepsfoto van het voetbaltoernooi van vorige week zaterdag tegen waar ik ook op staquote:
Ik doelde op het witte doekje voor het gezicht van Jairquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:10 schreef iamredleader het volgende:
Wel, het was niet alleen eetbaar, het was nog lekker ook
En intussen is de babyfoon ingesteld, vanavond of morgen maar eens proberen Jair in z'n eigen kamer te laten slapen!
Niet slecht.quote:
Lijkt me zo stoer als je zo'n scheur open kunt trekkenquote:
Inderdaad.quote:
Dan ben je dus erg geschikt voor bv The Gathering of Within Tempation.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lijkt me zo stoer als je zo'n scheur open kunt trekken![]()
Ik kan best schreeuwen natuurlijk, maar da's toch anders, en mijn zangstem is klassiek geschoold, dus zou alleen maar hilarisch zijn als ik zoiets probeerde
Heb het concert van Within Temptation met het Metropool orkest in Ahoy gezien. Schitterend.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:53 schreef LadyBlack het volgende:
Daar zou het in elk geval dichterbij in de buurt komen ja
quote:Op zondag 21 juni 2009 00:13 schreef LadyBlack het volgende:
Het is niet mijn muzieksmaak maar het klinkt zeker niet slecht
Altijd wel gaaf om te zien, die mensen zijn helemaal niet gewend om met een dirigent te werkenOok toen met Metallica en dat orkest, erg grappig.
Ik las zangeres.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb ooit nog met de zanger van The Gathering in huis gewoond
Pics ?quote:Op zondag 21 juni 2009 00:27 schreef MaJo het volgende:
wat een dagmet snor gewerkt, geen opplakbare maar zelf getekend
vanavond was het superrustig omdat natuurlijk niemand wist dat er extra koopavond wasdus toen zijn mijn collega en ik clandestien gaan zuipen
![]()
we waren best bezopen aan het eind
net nog wat wezen drinken met ander collegaatjezit nu in de trein terug en je kunt me zowat oprapen
![]()
![]()
Ik ken de namen niet. Maar na Anneke de groep verliet vond ik er niet echt veel meer aan.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens Wikipedia heet hij Bart Smits, maar ik weet zelf de naam niet meer. Hij was al vrij snel vertrokken nadat ik in dat huis kwam wonen.
Jammerquote:
Was niet echt spannend hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ik had je eigenlijk wel met snor willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |