quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
leg dit maar eens uit aan je baas....
[ afbeelding ]
Dat zijn de betere telefoongesprekken iddquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
leg dit maar eens uit aan je baas....
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:09 schreef Etcetera het volgende:
JepZaal is tof aangekleed
een tanker en een ander voertuig in de zaal, lekker veel loopruimte tussen tafelrijen, eten was goed en de sfeer is gezellig
hij doet 't nu tochquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:20 schreef Etcetera het volgende:
Alleen internet is een beetje brakjes, maar je kunt niet alles hebben
Show offquote:
quote:
Oh ja, hoe kon ik dat vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht!
Edit: Toch maar spoilertags toegevoegd
[ Bericht 29% gewijzigd door H_T op 19-06-2009 22:02:52 ]Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nee, ben lekker vrij. Ik geloof de eerste keer in 10 jaar dat ik niet op de open dagen ben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je ook nog werken C4?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:49 schreef TradeMarkie het volgende:
C4 heeft nog vakantie dacht ik?
Ik kan geen vliegtuig meer zien.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Misschien op bezoek dan? Vliegtuigen kijken, kan hij vast weer wennen
Dacht ik al.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:15 schreef MaJo het volgende:
wat kan een avond toch snel gaanecht geen reet gedaan en het is al na twaalven
![]()
Vandaag zat seizoen 1 bij de postquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier idem, alleen maar Lost zitten kijken eigenlijk.
Ik ben ook weer helemaal overnieuw begonnen. Zit nu in een Lost Marathon. Bijna seizoen 2 af. Daarna maar verder met 3.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vandaag zat seizoen 1 bij de post
Ga het allemaal weer opnieuw kijken
Heb je voor mij ook nog een bakkie?quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:26 schreef Etcetera het volgende:![]()
Mensen die níet snappen dat je in een slaapzaal 's nachts fluistert en niet praat/ouwehoertBen om 3u gaan liggen, maar om half 5 sliep ik nog niet
Waren het maar pubersquote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
Douw een stel pubers in een slaapzaal en kijk wat er gebeurd![]()
Oplossingen:
1. Oordopjes
2. comazuipen
Goedemorgen![]()
Ik ben brak.
ik werk in de aanvliegroute van een militair vliegveld. Ik kijk ook niet vaak meer omhoog als er wat voorbij komt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ben lekker vrij. Ik geloof de eerste keer in 10 jaar dat ik niet op de open dagen ben.
[..]
Nog twee dagen.
[..]
Ik kan geen vliegtuig meer zien.Als ik instap en ga zitten slaap ik meteen. En mocht je F16's oid zien overkomen en ik mocht in de buurt lopen dan ben ik diegene die niet omhoog kijkt.
[..]
Dacht ik al.
Ja, dat klopt ook, dat weet ik ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:10 schreef LadyBlack het volgende:
Jezus wat een samenloop van omstandigheden PS![]()
Maar alles is gelukkig goed met jouw ouders, dat moet je vooral maar onthouden nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |