Niet naar Coevorden hoop ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:59 schreef Etcetera het volgende:
Ach kom zeg, dat zijn toch geen straffen meer![]()
Ik ga even wat laatste dingen ophalen - ik hoop dat het droog blijft, moet fietsen
Die van Etcie is gelukkig mooier.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ets, zeg eens tegen die user dat dit verwarrend is
Prank calls
The hellquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ets, zeg eens tegen die user dat dit verwarrend is
Prank calls
Ik was net even naar de Gamma gefietst, loop weer naar buiten: dikke plensbuiquote:en veel plezier dit weekend
als het bij jou net zulk weer is als hier blijft het wel droog
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet naar Coevorden hoop ik
Veel plezier
Gaat zeker goed komenquote:
Haha oke, goed gegoktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Die was het bruinste. Ik wist niet of je zus ook naar Turkije was
Beetje laat geworden gisterenavond, lag om half vijf in bedMoest om tien uur bij mijn nieuwe werkgever zijn (horecauitzendbureau) om mijn kleding op te halen en contract te tekenen
Anyway, was heel vet gisterenavond
Rekeningnummer hebben?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:25 schreef Whiteguy het volgende:
Zo, belastingdienst heeft mij blij gemaakt met EUR 300. Nu er nog een bestemming voor zoeken.
quote:
lekker danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn god, hoe stom kun je zijn
Onze straat is dus vernieuwd. Ziet er mooi uit, eenrichtingsweg met aan 2 kanten parkeerplaatsen en een brede stoepMaar toen ze de steentjes aan het leggen waren vroeg ik me al af of de rijweg niet héél smal werd
"Er hoeft maar een auto lomp geparkeerd te staan of de vuilniswagen kan er straks niet meer langs!" zei ik nog.
Krijg vandaag een brief in de bus van de gemeente: er is een probleem met de vuilniscontainers. Uw nieuwe straat is te smal en dus past onze wagen er niet meer door. U kunt uw afval tijdelijk 1x per week op de hoek van de straat kwijt, waar het wel opgehaald kan worden.[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hey
Best wel tevreden met mijn cijfers
Nadenken is vaak wel erg lastig ja. Hier hadden ze een tijdje terug een nieuwe stoep aangelegd. Erg mooi allemaal. Jammer alleen dat twee maanden daarna alles weer opengebroken werd om er een kabel onder te trekken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
Onze straat is dus vernieuwd. Ziet er mooi uit, eenrichtingsweg met aan 2 kanten parkeerplaatsen en een brede stoepMaar toen ze de steentjes aan het leggen waren vroeg ik me al af of de rijweg niet héél smal werd
"Er hoeft maar een auto lomp geparkeerd te staan of de vuilniswagen kan er straks niet meer langs!" zei ik nog.
Krijg vandaag een brief in de bus van de gemeente: er is een probleem met de vuilniscontainers. Uw nieuwe straat is te smal en dus past onze wagen er niet meer door. U kunt uw afval tijdelijk 1x per week op de hoek van de straat kwijt, waar het wel opgehaald kan worden.[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nadenken is vaak wel erg lastig ja. Hier hadden ze een tijdje terug een nieuwe stoep aangelegd. Erg mooi allemaal. Jammer alleen dat twee maanden daarna alles weer opengebroken werd om er een kabel onder te trekken.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:52 schreef LadyBlack het volgende:
Wel jammer ook, morgenavond is er een openingsfeest, waar de burgermeester ook aanwezig zal zijn, maar 3x raden wie er natuurlijk weer een weekend niet thuis zijn?![]()
Okequote:
Mooie lijstquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oke
Wiskunde: 6
NL: 7
Latijn: 7
KCV: 7
ANW: 7
Geschiedenis 1 &2: 7
Literatuur: 7
Engels: 8
Maatschappijleer: 8
Frans: 8
Duits: 8 (tevens mijn hoogste examencijfer; 8,9)
Beeldende Vorming: 8
CKV: 9
De stemming is hier overigens omgeslagen. Net een telefoontje gehad, over het festival waar mn circus aan meedoet. Het is nu niet zeker of het nog allemaal doorgaat; de zoon van een van de ateliermedewerkers is vanochtend geschept door een vrachtwagen en overledenBij zo'n hechte organisatie hakt dat er dus in. Kippenvel tot over mijn oren ongeveer.
Mooie lijstquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oke
De stemming is hier overigens omgeslagen. Net een telefoontje gehad, over het festival waar mn circus aan meedoet. Het is nu niet zeker of het nog allemaal doorgaat; de zoon van een van de ateliermedewerkers is vanochtend geschept door een vrachtwagen en overledenBij zo'n hechte organisatie hakt dat er dus in. Kippenvel tot over mijn oren ongeveer.
Ja het is echt een beetje raar. Nu doorbellen om anderen op de hoogte te brengen en te waarschuwen dat we ons vanavond in moeten houdenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooie lijsten een wel erg klote telefoontje.
Wiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh overigens, DiabloSam is ook geslaagd. Voor de mensen die nog weten wie dat is
Succes.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja het is echt een beetje raar. Nu doorbellen om anderen op de hoogte te brengen en te waarschuwen dat we ons vanavond in moeten houden
Prima lijst!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oke
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef MaJo het volgende:zo mijn werkdag zit er weer op
![]()
morgen extra koopavond ivm vaderdag. We hebben dan snorren op en stropdassen om dus wie goed wil lachen moet vooral morgen langskomen![]()
Alleen 's avonds?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef MaJo het volgende:
zo mijn werkdag zit er weer op
![]()
morgen extra koopavond ivm vaderdag. We hebben dan snorren op en stropdassen om dus wie goed wil lachen moet vooral morgen langskomen![]()
Zondag toch pas?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
Maar euh, jij werkt dan toch niet tijdens de extra koopavond? Je hebt toch iets anders te doen.
quote:
wanneer werk jij danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hele dag
en date is inderdaad zondag
Snel even een dutje doenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:43 schreef MaJo het volgende:
Ik voel me helemaal niet lekkerDe hele dag al mega buikpijn en nu ook misselijk
Met alles eens, maar ik ga niet fietsenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Weekend
Ik zou er bijna voor naar A'dam afreizen MaJo
ware het niet dat ik lekker ga mountainbiken in Schoorl morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |