quote:Op maandag 8 juni 2009 03:39 schreef JoeThePlumber het volgende:..
Ok, wie is dit bekend muzikaal artiest?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:39 schreef JoeThePlumber het volgende:
..
[ afbeelding ]
Dat is Gollem.quote:Op maandag 8 juni 2009 03:39 schreef JoeThePlumber het volgende:..
[ afbeelding ]
Goeiemiddagquote:Op maandag 8 juni 2009 13:05 schreef iamredleader het volgende:hoi
Leuke comics
Jair heeft zich vanochtend voorbeeldig gedragen, heerlijk gewoon
De eerste twee blijven z'n hele leven lang misschien wel bruikbaar als manier om hem "om te kopen".quote:Op maandag 8 juni 2009 13:09 schreef iamredleader het volgende:
Helaas, de enige "omkoping" die Jair accepteerd zijn tiet, fles of speen. En af en toe pink.
Bier en tieten zeker. Pink weet ik niet zoquote:Op maandag 8 juni 2009 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De eerste twee blijven z'n hele leven lang misschien wel bruikbaar als manier om hem "om te kopen".
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:11 schreef MaJo het volgende:even een korte reactie want ik moet zo naar het ziekenhuis voor de uitslagen van mijn onderzoek.
Jazz was erg geslaagdzal vanavond een uitgebreid verslag posten met alle juicy details
fijn dat je genoten hebt cobrajammer dat ik je maar zo kort heb gezien, was net erg druk toen je gedag kwam zeggen. Heb je later nog gezocht maar kon je niet meer vinden...
hoe is het hier? Nog dingen gemist?
quote:
Ach, ik ken meer mensen die posten terwijl men zit te eten.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:52 schreef MaJo het volgende:
Feli LB![]()
en nem, het is niet echt netjes dat je zit te posten terwijl je met mijn moeder aan het eten bent
Ik vind het niet netjes dat ze te eten terwijl ik zit te socializen op Fokquote:Op maandag 8 juni 2009 13:52 schreef MaJo het volgende:
Feli LB![]()
en nem, het is niet echt netjes dat je zit te posten terwijl je met mijn moeder aan het eten bent
Dat zijn goed berichten dan iddquote:Op maandag 8 juni 2009 17:02 schreef MaJo het volgende:
Even een zwaai vanuit het ziekenhuis
ik heb nu officieel vitamine B12 tekort![]()
heb tabletten voorgeschreven gekregen die ik twee maanden moet slikken en als het niet verbetert moet ik aan de injecties. Ben benieuwd, hopelijk voel ik me snel weer een stuk fitter
verder is er niets gevonden in mijn maag en darmen dus ik word nog getest op een bacterie. Maar best goed nieuws dus
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gefeliciteerd LB
Alstublieft, een spressotaart
[ afbeelding ]
Best goed nieuws ja, een vitaminetekort is wel zo ongeveer het minst erge dat je kunt hebben, als je ziet wat jij allemaal voor onderzoeken hebt gehadquote:Op maandag 8 juni 2009 17:02 schreef MaJo het volgende:
heb tabletten voorgeschreven gekregen die ik twee maanden moet slikken en als het niet verbetert moet ik aan de injecties. Ben benieuwd, hopelijk voel ik me snel weer een stuk fitter
verder is er niets gevonden in mijn maag en darmen dus ik word nog getest op een bacterie. Maar best goed nieuws dus
Ik heb me de hele dag in kunnne houden om niet onder werktijd te postenquote:
Sehr gut, sehr gutquote:Op maandag 8 juni 2009 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb me de hele dag in kunnne houden om niet onder werktijd te posten
Zware vakantiedag gehad?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:25 schreef Cobra4 het volgende:Lekker hoor. In slaap gevallen tijdens het kijken naar een film.
Ik moet er echt aan wennen.quote:
De eventuele bacterie en pilletjes staan los van elkaarquote:Op maandag 8 juni 2009 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Best goed nieuws ja, een vitaminetekort is wel zo ongeveer het minst erge dat je kunt hebben, als je ziet wat jij allemaal voor onderzoeken hebt gehadHopen dat die bacterie niks is, dan kun je gewoon pilletjes gaan slikken, dat is wel te doen...
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:02 schreef MaJo het volgende:
quote:
Den naam van de zaak verklaart een boel.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:55 schreef Etcetera het volgende:
Mijn best wel leuke blauwe vestje dat ik bij de Lady Sting had gekocht is best wel van kutkwaliteitZitten na 1x wassen al een paar gaatjes in
Ik mag toch wel ietsjepietsje kwaliteit verwachtenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Den naam van de zaak verklaart een boel.
In China gefabriceerd?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mag toch wel ietsjepietsje kwaliteit verwachten25 euro
Ja, Lady Sting is niet de goedkoopste zaak, en ik dacht ook niet de slechtste...quote:Op maandag 8 juni 2009 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mag toch wel ietsjepietsje kwaliteit verwachten25 euro
Geen bon meer en ding was in de aanbieding. Dat laatste was duidelijk niet voor nietsquote:Op maandag 8 juni 2009 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, Lady Sting is niet de goedkoopste zaak, en ik dacht ook niet de slechtste...![]()
Ik zou ermee teruggaan. Gaatjes is slechte reclame, je krijgt vast een nieuwe
Het is gewoon de wraak van de kledingzaken waar je normaal je kleding kocht. Omdat je een meisje meisje aan het worden bent.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen bon meer en ding was in de aanbieding. Dat laatste was duidelijk niet voor niets
Owwww.... bah. Nouja, misschien kun je er nog een tegoedbon voor krijgen, ik zou er sowieso wat van gaan zeggenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen bon meer en ding was in de aanbieding. Dat laatste was duidelijk niet voor niets
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is gewoon de wraak van de kledingzaken waar je normaal je kleding kocht. Omdat je een meisje meisje aan het worden bent.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is gewoon de wraak van de kledingzaken waar je normaal je kleding kocht. Omdat je een meisje meisje aan het worden bent.
Chapeauquote:Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef MaJo het volgende:
Oke, hier dan een verslag uit de park
alles is goed verlopen zaterdag met uitzondering van wat kleine relletjes na. Om 12 uur kregen we het bericht door dat er gevochten werd dus ik heb meteen de beveiliging opgeroepen en ben er op afgegaan. Er stond een jochie met een flinke scheur in zijn lip dus ben naar hem toegegaan en gevraagd wat er was gebeurd. Hij wilde geen gedoe maar heb de EHBO erbij gehaald en gezegd dat hij zijn verhaal bij de politie moest doen. Een maat van hem kwam erbij en die wilde de dader in elkaar slaan maar ik heb hem beetgepakt en gezegd dat hij dat niet ging doen maar aan de politie zou vertellen wie het was. Het kereltje was best onder de indruk
toen ben ik naar het gewonde jochie gegaan om te kijken of alles goed ging en zijn gegevens opgeschreven. Ook nog een vriend van hem zijn verhaal laten doen bij de politie en gegevens doorgegeven.
later vroeg die politieman of de politie niet iets voor me was omdat ik zo'n goed overzicht heb![]()
quote:Het collegegeld voor het studiejaar 2009 - 2010 is:
Voltijd ¤ 1.620,00
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef MaJo het volgende:
Oke, hier dan een verslag uit de park
alles is goed verlopen zaterdag met uitzondering van wat kleine relletjes na. Om 12 uur kregen we het bericht door dat er gevochten werd dus ik heb meteen de beveiliging opgeroepen en ben er op afgegaan. Er stond een jochie met een flinke scheur in zijn lip dus ben naar hem toegegaan en gevraagd wat er was gebeurd. Hij wilde geen gedoe maar heb de EHBO erbij gehaald en gezegd dat hij zijn verhaal bij de politie moest doen. Een maat van hem kwam erbij en die wilde de dader in elkaar slaan maar ik heb hem beetgepakt en gezegd dat hij dat niet ging doen maar aan de politie zou vertellen wie het was. Het kereltje was best onder de indruk
toen ben ik naar het gewonde jochie gegaan om te kijken of alles goed ging en zijn gegevens opgeschreven. Ook nog een vriend van hem zijn verhaal laten doen bij de politie en gegevens doorgegeven.
later vroeg die politieman of de politie niet iets voor me was omdat ik zo'n goed overzicht heb![]()
Veel plezier!quote:
Deze post versterkt je bovenstaande post dan weer nietquote:
Da's een flink bedrag.quote:
En laat me raden. Elk jaar minder uren les?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:20 schreef Etcetera het volgende:
JaHeb het idee dat het elk jaar ruim 100 euro duurder wordt
les is more principe?quote:
En das een koopje vergeleken met het buitenland. Ik denk dat PS straks in de US of A graag rond de 1600 euro zou willen zitten per jaarquote:
En daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 8 juni 2009 22:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En das een koopje vergeleken met het buitenland. Ik denk dat PS straks in de US of A graag rond de 1600 euro zou willen zitten per jaar
LB congrats !
Trustequote:Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga maffen, heb afgelopen nacht erg slecht geslapen, dus dat ga ik nu maar ff inhalen
Ik ga het toch vragen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera probeert heel erg NIET te denken aan het feit dat ze bijna afgestudeerd had kunnen zijn
Eerste studie?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:51 schreef Etcetera het volgende:
Dit is m'n 4de jaar, heb een half jaar vertraging
Ik heb vandaag nog een blik Monster Lo-Carb gedronken (jaja), en daar zit in een blik 1200% ADH vitamine B12! Zou dat niet al helpen of kan je dat niet goed opnemen?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:02 schreef MaJo het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef Etcetera het volgende:
Nah, was m'n eigen keuze, maar het was gewoon dom. Lezen leuk vinden is géén goede reden om Nederlands te studeren
Hoe gaat het nu verder? Heb je mee kunnen doen?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1 tegen 100 was leuk om aan mee te doen en de studio is voorzien van een prima airco, het was goed uit te houden dus
Tot hoe ver ben je gekomen?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1 tegen 100 was leuk om aan mee te doen en de studio is voorzien van een prima airco, het was goed uit te houden dus
Dan moet het wel erg zijn geweest. Een tijd geen boek aanraken. Brrrrrquote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond het vak Nederlands trouwens ook tof hoorMaar daar kwam het basically op neer want na 2 jaar Nederlands vond ik lezen hell
Heb een hele tijd geen boek aangeraakt
Ik heb het niet geschopt tot kandidaat vooraan maar het ging niet heel slecht. Al ben ik het niet altijd eens met hun indeling van de vragen. Hoewel ik nergens gelezen heb dat ik het niet van te voren over de vragen in de uitzending mag hebben lijkt het me beter om niet al te veel in detail te tredenquote:
Jammer. En er zit toch ook aan 1 tegen 100 geen programma gekoppeld waar je nu ook niet aan mee mag doen?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb het niet geschopt tot kandidaat vooraan maar het ging niet heel slecht. Al ben ik het niet altijd eens met hun indeling van de vragen. Hoewel ik nergens gelezen heb dat ik het niet van te voren over de vragen in de uitzending mag hebben lijkt het me beter om niet al te veel in detail te treden
Weg fantasie dus?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef Etcetera het volgende:
Je leert oa hoe een boek in elkaar zit, verhaallijnen, perspectief, soort personages, motief, dramaboog ofzo. Je leert lezen als een boekhouder zeg maar, niet tof
Jep. En dat is zoooo niet leuk lezenquote:
Ik kijk het wel, ik blijf de hele zomer toch thuis.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb het niet geschopt tot kandidaat vooraan maar het ging niet heel slecht. Al ben ik het niet altijd eens met hun indeling van de vragen. Hoewel ik nergens gelezen heb dat ik het niet van te voren over de vragen in de uitzending mag hebben lijkt het me beter om niet al te veel in detail te treden
Eensch. Je eigen fantasie is erg belangrijk bij het lezen van boeken.quote:
In feite had je dit dus ook kunnen leren als autodidact?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef Etcetera het volgende:
Je leert oa hoe een boek in elkaar zit, verhaallijnen, perspectief, soort personages, motief, dramaboog ofzo. Je leert lezen als een boekhouder zeg maar, niet tof
Ja hoor, als je de juiste boeken hebt moet dat makkelijk te doen zijn. Het is nu de meest moeilijke studie ofzoquote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In feite had je dit dus ook kunnen leren als autodidact?
Gelukkig maar!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Gelukkig heb ik die periode van me afgeschud en geniet ik nou weer van boeken![]()
Voor zover ik weet niet. Het is wel zo dat als je er eenmaal definitief uit ligt je twee jaar niet meer aan 1 tegen 100 mag deelnemen en als je kandidaat vooraan bent geweest mag je nooit meer meedoen aan dat programma.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer. En er zit toch ook aan 1 tegen 100 geen programma gekoppeld waar je nu ook niet aan mee mag doen?
Vast niet van het soort boeken waar ik er ook nog bergen van heb liggen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben er ook blij meeHeb nog genoeg liggen trouwens
2 jaar!? WTF.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Het is wel zo dat als je er eenmaal definitief uit ligt je twee jaar niet meer aan 1 tegen 100 mag deelnemen en als je kandidaat vooraan bent geweest mag je nooit meer meedoen aan dat programma.
Het varieert van John Grisham tot Tonke Dragt, en van Ulysses tot Moby Dick. Er zal vast wel een overeenkomst te vinden zijn ergensquote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast niet van het soort boeken waar ik er ook nog bergen van heb liggen.
Badderse.quote:
Om te voorkomen dat je elk jaar dezelfde persoon bij de laatste zoveel hebtquote:
Ik denk dat, met uitzondering van mijn boeken die over militaire zaken gaan, wij wel een aardige overeenkomst qua smaak hebben,quote:Op maandag 8 juni 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het varieert van John Grisham tot Tonke Dragt, en van Ulysses tot Moby Dick. Er zal vast wel een overeenkomst te vinden zijn ergens
Sigaretten roken onder de douche of in bad.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Badderse.
Niet eerst even een saffie doen?
Ga eens polsen bij Max geheugentrainer. Daar hebben ze een chronisch tekort aan deelnemers.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat je elk jaar dezelfde persoon bij de laatste zoveel hebt. Ze gebruiken meer trucs om er wat afwisseling in te houden, wel grappig om te zien
Die lutsers hadden laatst iemand van het productieteam uitgenodigd.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga eens polsen bij Max geheugentrainer. Daar hebben ze een chronisch tekort aan deelnemers.
Op CZ wordt er regelmatig een jointje geshared onder de douches. Niet door mij trouwensquote:Op maandag 8 juni 2009 23:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sigaretten roken onder de douche of in bad.![]()
Daar noem je me kettingrokers.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Op CZ wordt er regelmatig een jointje geshared onder de douches. Niet door mij trouwensMaar vind het wel grappig om te zien
Die zal ik in gedachten houden.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:19 schreef Etcetera het volgende:
Ben ook bezig in Goodkind's Wetten van Magie, maar daar ben ik na boek 8 enigszins mee gestrand
Aanradertje trouwens: The curious incident fo the dog in the night-time
Als je een douche deelt mag een peuk/joint delen toch ook wel?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik neem aan dat je snapt dat fo niet fo maar of moet zijn
Even gewikidquote:Op maandag 8 juni 2009 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zal ik in gedachten houden.
En ik wil Von Clausewitz wel bij je aanprijzen, maar daar heb jij niets aan.
Weer een gevalletje spoonerisme.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik neem aan dat je snapt dat fo niet fo maar of moet zijn
"Vom Krieg" is uit 1832 maar toch erg up to date. Streep "paard" door en vervang het door "tank" en alles klopt nog steeds. Het is de Militaire Bijbel.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Even gewikidNee, ik denk het niet nee
Maar toch bedankt
Maar dan alleen bij de hoofdstukken over de cavalerie.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Vom Krieg" is uit 1832 maar toch erg up to date. Streep "paard" door en vervang het door "tank" en alles klopt nog steeds. Het is de Militaire Bijbel.
Hoeft niet, ik heb al een DSquote:Op maandag 8 juni 2009 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga eens polsen bij Max geheugentrainer. Daar hebben ze een chronisch tekort aan deelnemers.
Niemand binnen de familie die er wel één wil?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Vom Krieg" is uit 1832 maar toch erg up to date. Streep "paard" door en vervang het door "tank" en alles klopt nog steeds. Het is de Militaire Bijbel.
Ik denk dat ik toch maar overslaquote:Op maandag 8 juni 2009 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dan alleen bij de hoofdstukken over de cavalerie.
Die verdienen er zelf maar eenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niemand binnen de familie die er wel één wil?
Truste Etcie.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik toch maar overslaEn ik ga slapen
![]()
quote:
Geef je op bij Max. Of vraag HT er één voor je te verdienen.quote:
In feite kan iedereen zich opgeven, die oma's en opa's denken toch allemaal dat het kandidaten zijn die de 50 gepasseerd zijn en vervolgens een hartgrondige facelift hebben ondergaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef je op bij Max. Of vraag HT er één voor je te verdienen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In feite kan iedereen zich opgeven, die oma's en opa's denken toch allemaal dat het kandidaten zijn die de 50 gepasseerd zijn en vervolgens een hartgrondige facelift hebben ondergaan.![]()
Doe mij maar de tweede optiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef je op bij Max. Of vraag HT er één voor je te verdienen.
Als het goed blijft gaan mag hij volgende week naar huisquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe gaat het trouwens met je vader MaJo. Al wat beter?
En met jou? Al bijgekomen van de drukke dagen van Jazz?
quote:
Da's het betere nieuws.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:14 schreef MaJo het volgende:
Als het goed blijft gaan mag hij volgende week naar huisMaar eerst maar eens afwachten...
Flink snurken dus.quote:Ik ben zelf nog superbrak en dat duurt denk ik nog wel even
quote:
Daar dacht ik anders overquote:
2 tegen 1, helaas.quote:
Alsof dat indruk maakt, ik heb de hele middag bij 100 tegen 1 gezeten en die 1 redde zich best redelijkquote:
Maar dat was niet iemand uit de SC.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alsof dat indruk maakt, ik heb de hele middag bij 100 tegen 1 gezeten en die 1 redde zich best redelijk
En heeft ook mijn voorkeur. Liever gebruik maken van het pistool dan CQB.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zien we zondag.
Niet te veel spoileren, anders heb ik zondag niets te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Daarom zet ik het ook in spoilertags!quote:
Het is gewoon schandalig!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarom zet ik het ook in spoilertags!
Zeker! Daarom vraag ik me nu ook af of ik nog wat te drinken neem of dat ik ga slapen. Eigenlijk heb ik wel zin in bier, maar dat is niet voorradig.quote:
Iets sterkers zou ik zeker aanraden na dit nieuws.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker! Daarom vraag ik me nu ook af of ik nog wat te drinken neem of dat ik ga slapen. Eigenlijk heb ik wel zin in bier, maar dat is niet voorradig.
Daar is dan weer plenty keus inquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iets sterkers zou ik zeker aanraden na dit nieuws.
Ik wacht, uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar is dan weer plenty keus in. Ik ga even tellen, zometeen volgt de tussenstand
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo hoort het, heb toch zo'n hekel aan die eindeloze vechtscenes
Ah, kaneel, nootmuskaat en meer dan 30%quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
21 verschillende dingen voor eigen gebruik op voorraad. Ik heb mezelf een Schelvispekel ingeschonken
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, kaneel, nootmuskaat en meer dan 30%
Salmiakki !!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb: goedkope witte rum (niet lekker)
restje Havana Club reserva
Captain Morgan black label
Stroh 80
Fladderak
Schelvispekel
Claercampster Cloosterbitter
Bramenjenever
Jonge jenever
Vodka
Jägermeister
Gemberlikeur
Huppelolie
Goldwasser
Salmiakki
Hot n Sweet
Goldstrike
Gin
Cointreau
Drambuie
Café Marrakesh
Leuke verzameling dus. Suggesties voor een toevoeging aan de lijst?
En nee, ik ben geen alcoholist. Ik heb wel veel soorten drank, maar ik drink veel meer dagen geen dan wel alcohol
quote:
Elke avond dat ik in Finland ben komt er wel Salmiakki aan bod.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Drink dat spul ook maar heel weinig, je kan niet makkelijk aan nieuwe komen. Al is Hot n Sweet ook niet verkeerd, zit in blauwe flessen, redelijk goed verkrijgbaar in Nederland en er wordt Tyrkisk Peber gebruikt in de bereiding
In Finland heb ik ook genoten van warm bessensap uit zo'n houten kopjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elke avond dat ik in Finland ben komt er wel Salmiakki aan bod.![]()
En idd zeer slecht aan te komen in Nederland.
OMG Dat was zo heerlijk. Samen met aardappelpuree en rendierreepjes als lunch.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Finland heb ik ook genoten van warm bessensap uit zo'n houten kopjeIn een tent van rendierhuid
![]()
Dat ga ik zeker doen.quote:Maar als Salmiakki-alternatief kan je dus Hot n Sweet proberen, ongeveer ¤15 per fles dacht ik
Wij hadden er pannenkoekjes bij, was de afsluiter van een huskytocht. Als je ooit de kans krijgt: DOEN!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
OMG Dat was zo heerlijk. Samen met aardappelpuree en rendierreepjes als lunch.![]()
quote:Can't wait for the new Transformer movie - an aeroplane that turns into a submarine.
Wait a minute, I've seen this somewhere before.
Wij doen meestal snowscooter of rendier tochten. Ik geef de voorkeur aan de snowscooter,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wij hadden er pannenkoekjes bij, was de afsluiter van een huskytocht. Als je ooit de kans krijgt: DOEN!
Dat heb ik nog niet gedaan maar wil ik nog wel eens doen. Net als met een soort speedbootje over een meer heen stuiteren, lijkt me best leuk voor een uurtje of watquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wij doen meestal snowscooter of rendier tochten. Ik geef de voorkeur aan de snowscooter,
Snowscooters zijn perfect. Handvatten zijn warm en je voeten staan in de uitlaat. Heerlijk warm dus. Water oversteken (wakken) van 15m zijn geen probleem.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gedaan maar wil ik nog wel eens doen. Net als met een soort speedbootje over een meer heen stuiteren, lijkt me best leuk voor een uurtje of wat
Ook bij de NL Ikea's?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rendieren smaken ook goed. Net nog even op de site van Ikea gekeken maar daar zie ik alleen de elandenworst staan
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Snowscooters zijn perfect. Handvatten zijn warm en je voeten staan in de uitlaat. Heerlijk warm dus. Water oversteken (wakken) van 15m zijn geen probleem.
Overleven heet dat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het is wel duidelijk dat het mannenuur is aangebroken. Het gaat over alcohol, motorvoertuigen en leuke beesten die ook lekker smaken
Etcie heeft gaten in haar vest. Zij is al gestraft,quote:Dames: dit is terechte compensatie voor verhalen over nieuwe schoenen en jurkjesEn Etsie zal ook wel iets gedaan hebben waardoor ze dit verdient
Op de NL site staat de elandworst, maar zie ik niets met rendierensmaak. Volgens mij hebben ze dat wel, maar dan zou ik er een keer langs moeten gaanquote:
De laatste keer dat ik in Finland was heb ik wat Berenpaté meegenomen. Flink succes op de verjaardag dat het gebruikt was. Tot ze er achter kwamen wat het was.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op de NL site staat de elandworst, maar zie ik niets met rendierensmaak. Volgens mij hebben ze dat wel, maar dan zou ik er een keer langs moeten gaan
Berenpaté kan ik me niet herinneren. In Noorwegen ben ik wel in een winkeltje geweest waar je vossen- en konijnenhuiden kon kopen en voor een paar duizend kronen had je ook een inhoudsloze beer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Finland was heb ik wat Berenpaté meegenomen. Flink succes op de verjaardag dat het gebruikt was. Tot ze er achter kwamen wat het was.
In eens vonden de meeste aanwezigen het smerig.
Iquote:
En Finland heeft bessen, als saus, op het menu staan die, als ze niet goed zijn klaar gemaakt, dodelijk zijn. Maar echt heerlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Berenpaté kan ik me niet herinneren. In Noorwegen ben ik wel in een winkeltje geweest waar je vossen- en konijnenhuiden kon kopen en voor een paar duizend kronen had je ook een inhoudsloze beer.
In Finland heb ik wel een sausje bij de bloemkool gehad die verdacht veel leek op het toetje... en plenty dingen met dropsmaak, zoals cornetto'sLeuk joh!
Vossenbontmuts voor 15 euri. Een koopje!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Berenpaté kan ik me niet herinneren. In Noorwegen ben ik wel in een winkeltje geweest waar je vossen- en konijnenhuiden kon kopen en voor een paar duizend kronen had je ook een inhoudsloze beer.
Afgelopen jaar bij Castlefest was er een grote kraam die konijnenbont en dergelijke verkocht. Om de hoek stond een veel kleiner kraampje van een anti-bont clubquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vossenbontmuts voor 15 euri. Een koopje!![]()
Geeft wat scheve ogen in NL, maar ja, daar moeten die anti bont mensen maar mee leren leven.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Afgelopen jaar bij Castlefest was er een grote kraam die konijnenbont en dergelijke verkocht. Om de hoek stond een veel kleiner kraampje van een anti-bont club
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik probeer nu een radiozender in te stellen voor mijn wekker. 3FM op 88.6 kan ik niet goed ontvangen. Op 88.3 hoor ik wel signaal.Try 96.8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Denk niet dat dat veel zin heeft, dat is de frequentie voor de bewoonde wereld:quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik probeer nu een radiozender in te stellen voor mijn wekker. 3FM op 88.6 kan ik niet goed ontvangen. Op 88.3 hoor ik wel signaal.Is dat geen 100%NL?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je maar afstemmen op de wereldomroep. 5955 Khzquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Denk niet dat dat veel zin heeft, dat is de frequentie voor de bewoonde wereld:
[ afbeelding ]
Thx, als afsluiting een mooi stukje muziek. Luisteren vanaf 1 minuut 35.quote:
Ik hoop niet dat MM zijn lijstje hier gaat posten...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb: goedkope witte rum (niet lekker)
restje Havana Club reserva
Captain Morgan black label
Stroh 80
Fladderak
Schelvispekel
Claercampster Cloosterbitter
Bramenjenever
Jonge jenever
Vodka
Jägermeister
Gemberlikeur
Huppelolie
Goldwasser
Salmiakki
Hot n Sweet
Goldstrike
Gin
Cointreau
Drambuie
Café Marrakesh
Leuke verzameling dus. Suggesties voor een toevoeging aan de lijst?
En nee, ik ben geen alcoholist. Ik heb wel veel soorten drank, maar ik drink veel meer dagen geen dan wel alcohol
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Gelukkig heb ik die periode van me afgeschud en geniet ik nou weer van boeken![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En Etsie zal ook wel iets gedaan hebben waardoor ze dit verdient
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:19 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie heeft gaten in haar vest. Zij is al gestraft,
Zoals ik al zij: als je een studie gaat doen omdat je een bepaalde hobby hebt dat er mee te maken heeft, gedoemd te mislukken geloof ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Wat je noemt moesten we op de middelbare school ook al doen. Ik was daar zo slecht in: onderbouwen waarom ik een boek goed vind.Na vier jaar had ik eindelijk door dat je het boek moet zien als iets wat je uit elkaar kunt peuteren in motieven, stijl, spanningsboog, etc. Uiteindelijk met een 9 voor letterkunde (of hoe heet dat) geslaagd. Gewoon door heel droog boeken te analyseren.
![]()
Vond er echt geen zak aan op die manier.
Een vriendin van mij heeft dat met films moeten doen en zij kan nu nog steeds niet normaal naar een film kijken.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb eens op de weegschaal gestaanViel me mee
![]()
BMI ook meteen maar gegokt (weet niet precies hoe lang ik ben) en dat was ook goed
Jawel, je verdient hetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik voel me zielig
[..]
Zoals ik al zij: als je een studie gaat doen omdat je een bepaalde hobby hebt dat er mee te maken heeft, gedoemd te mislukken geloof ik
![]()
BMI ook meteen maar gegokt (weet niet precies hoe lang ik ben) en dat was ook goed
All Starsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik pas weer in m'n zomerbroeken van vorig jaar. Ook een hele opluchting.
Heb trouwens nieuwe schoenen: zwarte met een hakje, voor de netjes, en veel te dure witte gympen.![]()
[ afbeelding ]
Omdat ik op de weegschaal stond (voor het eerst in een jaar tijd ofzoquote:
Iets van 70 euro.quote:
Je BMI gokken? Ja, dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:57 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Je moet je lengte weten jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je BMI gokken? Ja, dat kan ook natuurlijk.
Ok, dan is het goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je moet je lengte weten jaEn ik heb 175 gedaan en 180 en beide was nog in het groen
Neequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed.
Maar weet je je eigen lengte niet?![]()
Had ik ook, maar m'n Chucks van vorig jaar zijn gewoon nog goed, terwijl ik er elke dag op loop. Zal wel aan de dubbele voering liggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Dan moet je het gewoon doenJammer van de prijs van All Stars altijd, vooral aangezien ik Chucks zo snel stuk loop
Dan maar een keer tegen de muur en het meetlint er langs.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
NeeDe laatste keer dat ik een ID kaart op heb gehaald, heeft de baliemedewerkster het een beetje ingeschat
Er staat 182 maar dat klopt volgens mij niet
Daarom dus de nieuwe schoenen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Dan draag je ze toch alleen in de winterHelpt wel met de levensduur denk ik
Ben ik te lui voorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan maar een keer tegen de muur en het meetlint er langs.
Oh bahquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daarom dus de nieuwe schoenen.![]()
Godver, ik heb echt zo hard m'n hoofd gestoten. Zit nu een bult aan de zijkant van m'n hoofd, ben helemaal duizelig en heb gelijk knallende koppijn.
Hoe heb je dat voorelkaar gekregen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daarom dus de nieuwe schoenen.![]()
Godver, ik heb echt zo hard m'n hoofd gestoten. Zit nu een bult aan de zijkant van m'n hoofd, ben helemaal duizelig en heb gelijk knallende koppijn.
Hebben ze je lengte geschat met of zonder petje op.quote:
Zonderquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hebben ze je lengte geschat met of zonder petje op.
Jammer, anders had je zo 4 of 5 cm van die 182 af kunnen halen.quote:
Dat weet ik niet. De groep ken je toch wel?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:37 schreef Etcetera het volgende:
Wįįrom heb ik nog nooit eerder van dit nummer gehoord
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. De groep ken je toch wel?
quote:
You bet! Ze heeft zelfs meer gegeten dan normaalquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's het betere nieuws.![]()
[..]
Flink snurken dus.![]()
Enne, is je moeder het eten, samen met Nem, vandaag zonder kleerscheuren doorgekomen?
Ik was de kleine katjes aan het verplaatsen en liep voorover tegen een deurpost aan.quote:
Die zat ik net op te zoeken.quote:
Als donderdag een optie is, dan jaquote:Op maandag 8 juni 2009 18:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Aha, je bent in A'dam? Zin om een kopje koffie bij ons te drinken?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
You bet! Ze heeft zelfs meer gegeten dan normaal
Hoofd stoten = multi-tasking Dat moet ik onthouden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was de kleine katjes aan het verplaatsen en liep voorover tegen een deurpost aan.![]()
Maar de klap op m'n hoofd heeft wel zin gehad: nu heb ik de stofzuiger door het huis gehaald, afwas gedaan, was gedaan, kattenbakken verschoond en m'n bureau opgeruimd.
Blijft een erg mooi nummer.quote:
quote:
Hoe ben je dat tegen gekomen dan?quote:
Daar kom je nog wel eens per ongeluk wat juweeltjes tegen.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:20 schreef MaJo het volgende:
'Middag
ik ga zo mijn tentamen gruwelijk verneukenheb naar de omstandigheden nog best goed geleerd maar ik moet een 8,5 halen en dat gaat hem niet worden
Soms wel jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:37 schreef Soempie het volgende:
Zit me net te bedenken dat MaJo dat misschien ook wel heeft met concerten.
Onderzoeksmethoden. Dat tentamen waar ik toen goed voor geleerd had en toen een 2,5 hadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Welk tentamen ben je van plan te gaan verneuken?
Zal je zien, gewoon in één keer een 9.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Onderzoeksmethoden. Dat tentamen waar ik toen goed voor geleerd had en toen een 2,5 hadzul je zien dat ik met weinig leren een 8,5 heb
ik maak hem meer voor de ervaring, ga al lang uit van de her
Dat wilde ik niet posten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je deed een youtube search op 'foreplay' ?
dubieus
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je deed een youtube search op 'foreplay' ?
dubieus
Ik heb een keer een grote blauwe plek gehad, maar over het algemeen gaat het goed. Ik heb blijkbaar makkelijke aderenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ben net bij de bloedbank geweest voor de keuring, en de verpleegster heeft misgepriktzere blauwe arm
En nu dus 5 weken wachten voor mn oproep, ben benieuwdIk had een hb-gehalte van 8.0, dus ik helemaal blij
maar het bleek best laag te zijn, want er is een marge van 0.5 en je moet minimaal 7.8 hebben om bloed te mogen geven
Ja klopt, ze screenen echt best streng. Maar dat is natuurlijk alleen maar goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:18 schreef MaJo het volgende:
Ik ga me ook opgeven voor bloedgevenheb nu aan den lijve ondervonden hoe belangrijk het is om bloed te geven
ik had een HB van 8,5 dus dat is mooialleen las ik dat ik de komende 6 maanden geen bloed mag geven omdat ik een gastroscopie heb gehad
Oh, dat had ik nog niet eens gezienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja klopt, ze screenen echt best streng. Maar dat is natuurlijk alleen maar goed
Je moet sowieso ook even kijken bij het kopje 'buitenland', want jij hebt ook in de UK gewoond he, daar doen ze moeilijk over. Wel goed dat je je ook gaat opgeven
Het is vooral een probleem als je meer dan 6 maanden in het VK hebt gezeten tussen 1980 en een datum die ik niet meer weetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh, dat had ik nog niet eens gezienvanavond maar even uitgebreid checken
Gevonden, het is tussen 1980 en 1996quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is vooral een probleem als je meer dan 6 maanden in het VK hebt gezeten tussen 1980 en een datum die ik niet meer weet
Was er toen een epidemie ofzo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gevonden, het is tussen 1980 en 1996
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:31 schreef Etcetera het volgende:
Gekke koeien ziekte gok ik?
En daarom mag ik dus mijn leven lang geen bloed gevenquote:
Een Soempie-actie dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was de kleine katjes aan het verplaatsen en liep voorover tegen een deurpost aan.![]()
Maar de klap op m'n hoofd heeft wel zin gehad: nu heb ik de stofzuiger door het huis gehaald, afwas gedaan, was gedaan, kattenbakken verschoond en m'n bureau opgeruimd.
Das toch niet besmettelijk voor mensen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:31 schreef Etcetera het volgende:
Gekke koeien ziekte gok ik?
Ik denk dat ze het effect van het besmette vlees op het bloed niet weten of dat dat gewoon niet goed isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Das toch niet besmettelijk voor mensen?
Je kan er kreutzfeld jacob van krijgen maar das ook niet besmettelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het effect van het besmette vlees op het bloed niet weten of dat dat gewoon niet goed is
Ja, ben als het goed is om half acht klaar. Valt mee dit keer, eerdere weken was het tot 9 uur... en het is de laatste keer (als ik het haal, maar kan me niet voorstellen dat je hier voor zakt als je gewoon komt opdagen en je doet mee)quote:
join the club ik mag ook geen bloed gevenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En daarom mag ik dus mijn leven lang geen bloed geven![]()
Heb namelijk van 1987 tot 1989 in het VK gewoond
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb de dag vooral doorgebracht met Transport Tycoon (ik begin het door te krijgen) en heb daardoor andere dingen uitgesteld
. Waaronder voorbereiding voor de sollicitatietraining die ik zometeen heb. Jawel, 1 ding op school en dat begint om 18 uur. Jottem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |