Ik heb me de hele dag in kunnne houden om niet onder werktijd te postenquote:
Sehr gut, sehr gutquote:Op maandag 8 juni 2009 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb me de hele dag in kunnne houden om niet onder werktijd te posten
Zware vakantiedag gehad?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:25 schreef Cobra4 het volgende:Lekker hoor. In slaap gevallen tijdens het kijken naar een film.
Ik moet er echt aan wennen.quote:
De eventuele bacterie en pilletjes staan los van elkaarquote:Op maandag 8 juni 2009 17:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Best goed nieuws ja, een vitaminetekort is wel zo ongeveer het minst erge dat je kunt hebben, als je ziet wat jij allemaal voor onderzoeken hebt gehadHopen dat die bacterie niks is, dan kun je gewoon pilletjes gaan slikken, dat is wel te doen...
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:02 schreef MaJo het volgende:
Even een zwaai vanuit het ziekenhuis
ik heb nu officieel vitamine B12 tekort![]()
heb tabletten voorgeschreven gekregen die ik twee maanden moet slikken en als het niet verbetert moet ik aan de injecties. Ben benieuwd, hopelijk voel ik me snel weer een stuk fitter
verder is er niets gevonden in mijn maag en darmen dus ik word nog getest op een bacterie. Maar best goed nieuws dus
quote:
Den naam van de zaak verklaart een boel.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:55 schreef Etcetera het volgende:
Mijn best wel leuke blauwe vestje dat ik bij de Lady Sting had gekocht is best wel van kutkwaliteitZitten na 1x wassen al een paar gaatjes in
Ik mag toch wel ietsjepietsje kwaliteit verwachtenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Den naam van de zaak verklaart een boel.
In China gefabriceerd?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mag toch wel ietsjepietsje kwaliteit verwachten25 euro
Ja, Lady Sting is niet de goedkoopste zaak, en ik dacht ook niet de slechtste...quote:Op maandag 8 juni 2009 20:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mag toch wel ietsjepietsje kwaliteit verwachten25 euro
Geen bon meer en ding was in de aanbieding. Dat laatste was duidelijk niet voor nietsquote:Op maandag 8 juni 2009 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, Lady Sting is niet de goedkoopste zaak, en ik dacht ook niet de slechtste...![]()
Ik zou ermee teruggaan. Gaatjes is slechte reclame, je krijgt vast een nieuwe
Het is gewoon de wraak van de kledingzaken waar je normaal je kleding kocht. Omdat je een meisje meisje aan het worden bent.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen bon meer en ding was in de aanbieding. Dat laatste was duidelijk niet voor niets
Owwww.... bah. Nouja, misschien kun je er nog een tegoedbon voor krijgen, ik zou er sowieso wat van gaan zeggenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen bon meer en ding was in de aanbieding. Dat laatste was duidelijk niet voor niets
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is gewoon de wraak van de kledingzaken waar je normaal je kleding kocht. Omdat je een meisje meisje aan het worden bent.
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is gewoon de wraak van de kledingzaken waar je normaal je kleding kocht. Omdat je een meisje meisje aan het worden bent.
Chapeauquote:Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef MaJo het volgende:
Oke, hier dan een verslag uit de park
alles is goed verlopen zaterdag met uitzondering van wat kleine relletjes na. Om 12 uur kregen we het bericht door dat er gevochten werd dus ik heb meteen de beveiliging opgeroepen en ben er op afgegaan. Er stond een jochie met een flinke scheur in zijn lip dus ben naar hem toegegaan en gevraagd wat er was gebeurd. Hij wilde geen gedoe maar heb de EHBO erbij gehaald en gezegd dat hij zijn verhaal bij de politie moest doen. Een maat van hem kwam erbij en die wilde de dader in elkaar slaan maar ik heb hem beetgepakt en gezegd dat hij dat niet ging doen maar aan de politie zou vertellen wie het was. Het kereltje was best onder de indruk
toen ben ik naar het gewonde jochie gegaan om te kijken of alles goed ging en zijn gegevens opgeschreven. Ook nog een vriend van hem zijn verhaal laten doen bij de politie en gegevens doorgegeven.
later vroeg die politieman of de politie niet iets voor me was omdat ik zo'n goed overzicht heb![]()
quote:Het collegegeld voor het studiejaar 2009 - 2010 is:
Voltijd ¤ 1.620,00
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef MaJo het volgende:
Oke, hier dan een verslag uit de park
alles is goed verlopen zaterdag met uitzondering van wat kleine relletjes na. Om 12 uur kregen we het bericht door dat er gevochten werd dus ik heb meteen de beveiliging opgeroepen en ben er op afgegaan. Er stond een jochie met een flinke scheur in zijn lip dus ben naar hem toegegaan en gevraagd wat er was gebeurd. Hij wilde geen gedoe maar heb de EHBO erbij gehaald en gezegd dat hij zijn verhaal bij de politie moest doen. Een maat van hem kwam erbij en die wilde de dader in elkaar slaan maar ik heb hem beetgepakt en gezegd dat hij dat niet ging doen maar aan de politie zou vertellen wie het was. Het kereltje was best onder de indruk
toen ben ik naar het gewonde jochie gegaan om te kijken of alles goed ging en zijn gegevens opgeschreven. Ook nog een vriend van hem zijn verhaal laten doen bij de politie en gegevens doorgegeven.
later vroeg die politieman of de politie niet iets voor me was omdat ik zo'n goed overzicht heb![]()
Veel plezier!quote:
Deze post versterkt je bovenstaande post dan weer nietquote:
Da's een flink bedrag.quote:
En laat me raden. Elk jaar minder uren les?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:20 schreef Etcetera het volgende:
JaHeb het idee dat het elk jaar ruim 100 euro duurder wordt
les is more principe?quote:
En das een koopje vergeleken met het buitenland. Ik denk dat PS straks in de US of A graag rond de 1600 euro zou willen zitten per jaarquote:
En daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 8 juni 2009 22:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En das een koopje vergeleken met het buitenland. Ik denk dat PS straks in de US of A graag rond de 1600 euro zou willen zitten per jaar
LB congrats !
Trustequote:Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga maffen, heb afgelopen nacht erg slecht geslapen, dus dat ga ik nu maar ff inhalen
Ik ga het toch vragen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera probeert heel erg NIET te denken aan het feit dat ze bijna afgestudeerd had kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |