quote:Op maandag 8 juni 2009 03:39 schreef JoeThePlumber het volgende:..
Ok, wie is dit bekend muzikaal artiest?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2009 03:39 schreef JoeThePlumber het volgende:
..
[ afbeelding ]
Dat is Gollem.quote:Op maandag 8 juni 2009 03:39 schreef JoeThePlumber het volgende:..
[ afbeelding ]
Goeiemiddagquote:Op maandag 8 juni 2009 13:05 schreef iamredleader het volgende:hoi
Leuke comics
Jair heeft zich vanochtend voorbeeldig gedragen, heerlijk gewoon
De eerste twee blijven z'n hele leven lang misschien wel bruikbaar als manier om hem "om te kopen".quote:Op maandag 8 juni 2009 13:09 schreef iamredleader het volgende:
Helaas, de enige "omkoping" die Jair accepteerd zijn tiet, fles of speen. En af en toe pink.
Bier en tieten zeker. Pink weet ik niet zoquote:Op maandag 8 juni 2009 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De eerste twee blijven z'n hele leven lang misschien wel bruikbaar als manier om hem "om te kopen".
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:11 schreef MaJo het volgende:even een korte reactie want ik moet zo naar het ziekenhuis voor de uitslagen van mijn onderzoek.
Jazz was erg geslaagdzal vanavond een uitgebreid verslag posten met alle juicy details
fijn dat je genoten hebt cobrajammer dat ik je maar zo kort heb gezien, was net erg druk toen je gedag kwam zeggen. Heb je later nog gezocht maar kon je niet meer vinden...
hoe is het hier? Nog dingen gemist?
quote:
Ach, ik ken meer mensen die posten terwijl men zit te eten.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:52 schreef MaJo het volgende:
Feli LB![]()
en nem, het is niet echt netjes dat je zit te posten terwijl je met mijn moeder aan het eten bent
Ik vind het niet netjes dat ze te eten terwijl ik zit te socializen op Fokquote:Op maandag 8 juni 2009 13:52 schreef MaJo het volgende:
Feli LB![]()
en nem, het is niet echt netjes dat je zit te posten terwijl je met mijn moeder aan het eten bent
Dat zijn goed berichten dan iddquote:Op maandag 8 juni 2009 17:02 schreef MaJo het volgende:
Even een zwaai vanuit het ziekenhuis
ik heb nu officieel vitamine B12 tekort![]()
heb tabletten voorgeschreven gekregen die ik twee maanden moet slikken en als het niet verbetert moet ik aan de injecties. Ben benieuwd, hopelijk voel ik me snel weer een stuk fitter
verder is er niets gevonden in mijn maag en darmen dus ik word nog getest op een bacterie. Maar best goed nieuws dus
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gefeliciteerd LB
Alstublieft, een spressotaart
[ afbeelding ]
Best goed nieuws ja, een vitaminetekort is wel zo ongeveer het minst erge dat je kunt hebben, als je ziet wat jij allemaal voor onderzoeken hebt gehadquote:Op maandag 8 juni 2009 17:02 schreef MaJo het volgende:
Even een zwaai vanuit het ziekenhuis
ik heb nu officieel vitamine B12 tekort![]()
heb tabletten voorgeschreven gekregen die ik twee maanden moet slikken en als het niet verbetert moet ik aan de injecties. Ben benieuwd, hopelijk voel ik me snel weer een stuk fitter
verder is er niets gevonden in mijn maag en darmen dus ik word nog getest op een bacterie. Maar best goed nieuws dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |