Oke, de TT is niet al te duidelijk, dus laat ik me zelf verduidelijken.
Ik had laatst een nieuw dekbedovertrek (kleur zwart met wat gekleurde strepen) gekocht en hem dus om mijn dekbed gedaan en vervolgens natuurlijk gaan slapen. Tot zover niks aan de hand zou je zeggen! Totdat ik die volgende dag wakker word en mijn dekbed een halve meter uit mijn hoes hangt

. Kennelijk heb ik in mijn slaap dat dekbed eruit geschopt of wat dan ook. het is redelijk irritant wakker worden omdat om je bovenlichaam er maar een dun dekentje is en dat slaapt niet lekker in de ochtend. Het gekke is dat dit dus elke nacht gebeurt. Ik heb mijn dekbed wel eens omgedraaid, maar dat had geen effect. Elke ochtend kon ik mijn dekbed weer opnieuw instoppen.
Toen dacht ik nah, ik pak een ander gelijksoortig dekbedovertrek (kleur blauw met wat gekleurde strepen) en doe die om mijn dekbed. Kijken wat er nu gebeurt. Het einde waar je het dekbed erin propt is even breed als dat eerste zwarte overtrek, dus ze zijn eigenlijk aan elkaar wel zo ongeveer gelijk. Het gekke nu echter is dat wanneer ik 's ochtends word, dat de hele boel wèl netjes in het overtrek blijft... Dat is toch op zijn minst... RAAR

.
Wat is hier toch aan de hand

!!?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>