Met een paar korreltjes zout, dat schijnt te helpen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:22 schreef ThE_ED het volgende:
Driemaaldaags gorgelen met oceanisch zeewater.
Dat is precies het punt.quote:
Als je je voeten wast voor je in bed stapt zal het niet meer gebeuren.quote:Ik verwacht vanaf nu serieuzere reacties btw.
The plot thickensquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Dat is kruipende stof
Ik heb hetzelfde dekbed in de twee overtrekken gestopt. Dat zou wel raar zijn, als het de ene keer wel en de andere keer niet kruipt...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Dat is kruipende stof
Wat verwacht je nu voor antwoord als je dat al gelijk ontkracht? Mischien is de ene stof wat zwaarder dan de andere of mischien wat stroefer. Maar waarschijnlijk zal je dat ook ontkrachten. Waarom ga je heel moeilijk liggen denken terwijl het waarschijnlijk aan jezelf of de stof ligt. Ok mischien ben je tevreden met dit antwoord...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde dekbed in de twee overtrekken gestopt. Dat zou wel raar zijn, als het de ene keer wel en de andere keer niet kruipt...
Ja, nee, foutje in de interpretatie was dat even! Maar zo heel veel verschil in de stof van de overtrekken is er inderdaad ook niet! En dat lijkt me wel heel raar: dat de stof van je overtrek bepaalt of je dekbed er wel of niet half d'ruit gaat hangen. Nogal vergezocht, als je het mij vraagt.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:20 schreef Mender het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu voor antwoord als je dat al gelijk ontkracht? Mischien is de ene stof wat zwaarder dan de andere of mischien wat stroefer. Maar waarschijnlijk zal je dat ook ontkrachten. Waarom ga je heel moeilijk liggen denken terwijl het waarschijnlijk aan jezelf of de stof ligt. Ok mischien ben je tevreden met dit antwoord...![]()
Klinkt ook niet aannemelijk!quote:Mischien is het je bescherm engel die weet dat die ene stof slecht voor je is, en hem daarom in je slaap van je af duwt.
Xenu wordt de laatste tijd nogal lastig gevallen, dusja, kan me voorstellen dat hij zich ongemakkelijk voelt.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:54 schreef Mr_DG het volgende:
Waarschijnlijk een dekbedovertrekalien, heb ik vroeger ook veel last van gehad.....
Ga ik vanavond dan maar doen, dat gat dichtmaken.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Je moet ook wasknijpers onderaan bevestigen. Zodat het gat dicht is.
In het kort: Dit is de eerste keer en het enigste dekbed die er ooit voor heeft gezorgd dat de deken erin eruit kruipt. Volgens mij tenminste.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:40 schreef MNR het volgende:
TS.. ik begrijp nu eigenlijk niet wat er zo vreemd is aan je verhaal? (of kan iemand anders me dat uitleggen?)
Het kan zijn dat de stoffen bij elkaar voor een schuifeffect zorgen? Net zoals je vroeger zo'n soort van 'veer' in iemand trui stopte en dan deze dan vanzelf naar boven kroop via zijn stekeltjes aan de zijkant. Of zeg ik nu iets geks?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:07 schreef jogy het volgende:
In het kort: Dit is de eerste keer en het enigste dekbed die er ooit voor heeft gezorgd dat de deken erin eruit kruipt. Volgens mij tenminste.
Het dekbed kruipt uit de dekbedhoes.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 01:07 schreef jogy het volgende:
[..]
In het kort: Dit is de eerste keer en het enigste dekbed die er ooit voor heeft gezorgd dat de deken erin eruit kruipt. Volgens mij tenminste.
Nog korter inderdaad.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het dekbed kruipt uit de dekbedhoes.
Nee, maar omdraaien is ook een goede, die bewaar ik voor morgennacht.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:30 schreef Mender het volgende:
Je moet het dekbed overtrek dus niet binnenste buiten keren maar omdraaien, zodat het gat bij je hoofd zit in plaats van bij je voeten. Dan krijg je wel wat je op jou plaatje laat zien. Of bedoelje je dat eigenlijk ook in je laatste post?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |