Eerste studie?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:51 schreef Etcetera het volgende:
Dit is m'n 4de jaar, heb een half jaar vertraging
Ik heb vandaag nog een blik Monster Lo-Carb gedronken (jaja), en daar zit in een blik 1200% ADH vitamine B12! Zou dat niet al helpen of kan je dat niet goed opnemen?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:02 schreef MaJo het volgende:
Even een zwaai vanuit het ziekenhuis
ik heb nu officieel vitamine B12 tekort![]()
heb tabletten voorgeschreven gekregen die ik twee maanden moet slikken en als het niet verbetert moet ik aan de injecties. Ben benieuwd, hopelijk voel ik me snel weer een stuk fitter
verder is er niets gevonden in mijn maag en darmen dus ik word nog getest op een bacterie. Maar best goed nieuws dus
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef Etcetera het volgende:
Nah, was m'n eigen keuze, maar het was gewoon dom. Lezen leuk vinden is géén goede reden om Nederlands te studeren
Hoe gaat het nu verder? Heb je mee kunnen doen?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1 tegen 100 was leuk om aan mee te doen en de studio is voorzien van een prima airco, het was goed uit te houden dus
Tot hoe ver ben je gekomen?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1 tegen 100 was leuk om aan mee te doen en de studio is voorzien van een prima airco, het was goed uit te houden dus
Dan moet het wel erg zijn geweest. Een tijd geen boek aanraken. Brrrrrquote:Op maandag 8 juni 2009 23:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik vond het vak Nederlands trouwens ook tof hoorMaar daar kwam het basically op neer want na 2 jaar Nederlands vond ik lezen hell
Heb een hele tijd geen boek aangeraakt
Ik heb het niet geschopt tot kandidaat vooraan maar het ging niet heel slecht. Al ben ik het niet altijd eens met hun indeling van de vragen. Hoewel ik nergens gelezen heb dat ik het niet van te voren over de vragen in de uitzending mag hebben lijkt het me beter om niet al te veel in detail te tredenquote:
Jammer. En er zit toch ook aan 1 tegen 100 geen programma gekoppeld waar je nu ook niet aan mee mag doen?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb het niet geschopt tot kandidaat vooraan maar het ging niet heel slecht. Al ben ik het niet altijd eens met hun indeling van de vragen. Hoewel ik nergens gelezen heb dat ik het niet van te voren over de vragen in de uitzending mag hebben lijkt het me beter om niet al te veel in detail te treden
Weg fantasie dus?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef Etcetera het volgende:
Je leert oa hoe een boek in elkaar zit, verhaallijnen, perspectief, soort personages, motief, dramaboog ofzo. Je leert lezen als een boekhouder zeg maar, niet tof
Jep. En dat is zoooo niet leuk lezenquote:
Ik kijk het wel, ik blijf de hele zomer toch thuis.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb het niet geschopt tot kandidaat vooraan maar het ging niet heel slecht. Al ben ik het niet altijd eens met hun indeling van de vragen. Hoewel ik nergens gelezen heb dat ik het niet van te voren over de vragen in de uitzending mag hebben lijkt het me beter om niet al te veel in detail te treden
Eensch. Je eigen fantasie is erg belangrijk bij het lezen van boeken.quote:
In feite had je dit dus ook kunnen leren als autodidact?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef Etcetera het volgende:
Je leert oa hoe een boek in elkaar zit, verhaallijnen, perspectief, soort personages, motief, dramaboog ofzo. Je leert lezen als een boekhouder zeg maar, niet tof
Ja hoor, als je de juiste boeken hebt moet dat makkelijk te doen zijn. Het is nu de meest moeilijke studie ofzoquote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In feite had je dit dus ook kunnen leren als autodidact?
Gelukkig maar!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef Etcetera het volgende:
Gelukkig heb ik die periode van me afgeschud en geniet ik nou weer van boeken![]()
Voor zover ik weet niet. Het is wel zo dat als je er eenmaal definitief uit ligt je twee jaar niet meer aan 1 tegen 100 mag deelnemen en als je kandidaat vooraan bent geweest mag je nooit meer meedoen aan dat programma.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer. En er zit toch ook aan 1 tegen 100 geen programma gekoppeld waar je nu ook niet aan mee mag doen?
Vast niet van het soort boeken waar ik er ook nog bergen van heb liggen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben er ook blij meeHeb nog genoeg liggen trouwens
2 jaar!? WTF.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Het is wel zo dat als je er eenmaal definitief uit ligt je twee jaar niet meer aan 1 tegen 100 mag deelnemen en als je kandidaat vooraan bent geweest mag je nooit meer meedoen aan dat programma.
Het varieert van John Grisham tot Tonke Dragt, en van Ulysses tot Moby Dick. Er zal vast wel een overeenkomst te vinden zijn ergensquote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast niet van het soort boeken waar ik er ook nog bergen van heb liggen.
Badderse.quote:
Om te voorkomen dat je elk jaar dezelfde persoon bij de laatste zoveel hebtquote:
Ik denk dat, met uitzondering van mijn boeken die over militaire zaken gaan, wij wel een aardige overeenkomst qua smaak hebben,quote:Op maandag 8 juni 2009 23:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het varieert van John Grisham tot Tonke Dragt, en van Ulysses tot Moby Dick. Er zal vast wel een overeenkomst te vinden zijn ergens
Sigaretten roken onder de douche of in bad.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Badderse.
Niet eerst even een saffie doen?
Ga eens polsen bij Max geheugentrainer. Daar hebben ze een chronisch tekort aan deelnemers.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat je elk jaar dezelfde persoon bij de laatste zoveel hebt. Ze gebruiken meer trucs om er wat afwisseling in te houden, wel grappig om te zien
Die lutsers hadden laatst iemand van het productieteam uitgenodigd.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga eens polsen bij Max geheugentrainer. Daar hebben ze een chronisch tekort aan deelnemers.
Op CZ wordt er regelmatig een jointje geshared onder de douches. Niet door mij trouwensquote:Op maandag 8 juni 2009 23:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sigaretten roken onder de douche of in bad.![]()
Daar noem je me kettingrokers.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Op CZ wordt er regelmatig een jointje geshared onder de douches. Niet door mij trouwensMaar vind het wel grappig om te zien
Die zal ik in gedachten houden.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:19 schreef Etcetera het volgende:
Ben ook bezig in Goodkind's Wetten van Magie, maar daar ben ik na boek 8 enigszins mee gestrand
Aanradertje trouwens: The curious incident fo the dog in the night-time
Als je een douche deelt mag een peuk/joint delen toch ook wel?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik neem aan dat je snapt dat fo niet fo maar of moet zijn
Even gewikidquote:Op maandag 8 juni 2009 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die zal ik in gedachten houden.
En ik wil Von Clausewitz wel bij je aanprijzen, maar daar heb jij niets aan.
Weer een gevalletje spoonerisme.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:23 schreef Etcetera het volgende:
Ik neem aan dat je snapt dat fo niet fo maar of moet zijn
"Vom Krieg" is uit 1832 maar toch erg up to date. Streep "paard" door en vervang het door "tank" en alles klopt nog steeds. Het is de Militaire Bijbel.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Even gewikidNee, ik denk het niet nee
Maar toch bedankt
Maar dan alleen bij de hoofdstukken over de cavalerie.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Vom Krieg" is uit 1832 maar toch erg up to date. Streep "paard" door en vervang het door "tank" en alles klopt nog steeds. Het is de Militaire Bijbel.
Hoeft niet, ik heb al een DSquote:Op maandag 8 juni 2009 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga eens polsen bij Max geheugentrainer. Daar hebben ze een chronisch tekort aan deelnemers.
Niemand binnen de familie die er wel één wil?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"Vom Krieg" is uit 1832 maar toch erg up to date. Streep "paard" door en vervang het door "tank" en alles klopt nog steeds. Het is de Militaire Bijbel.
Ik denk dat ik toch maar overslaquote:Op maandag 8 juni 2009 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dan alleen bij de hoofdstukken over de cavalerie.
Die verdienen er zelf maar eenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niemand binnen de familie die er wel één wil?
Truste Etcie.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik toch maar overslaEn ik ga slapen
![]()
quote:
Geef je op bij Max. Of vraag HT er één voor je te verdienen.quote:
In feite kan iedereen zich opgeven, die oma's en opa's denken toch allemaal dat het kandidaten zijn die de 50 gepasseerd zijn en vervolgens een hartgrondige facelift hebben ondergaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef je op bij Max. Of vraag HT er één voor je te verdienen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In feite kan iedereen zich opgeven, die oma's en opa's denken toch allemaal dat het kandidaten zijn die de 50 gepasseerd zijn en vervolgens een hartgrondige facelift hebben ondergaan.![]()
Doe mij maar de tweede optiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef je op bij Max. Of vraag HT er één voor je te verdienen.
Als het goed blijft gaan mag hij volgende week naar huisquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe gaat het trouwens met je vader MaJo. Al wat beter?
En met jou? Al bijgekomen van de drukke dagen van Jazz?
quote:
Da's het betere nieuws.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:14 schreef MaJo het volgende:
Als het goed blijft gaan mag hij volgende week naar huisMaar eerst maar eens afwachten...
Flink snurken dus.quote:Ik ben zelf nog superbrak en dat duurt denk ik nog wel even
quote:
Daar dacht ik anders overquote:
2 tegen 1, helaas.quote:
Alsof dat indruk maakt, ik heb de hele middag bij 100 tegen 1 gezeten en die 1 redde zich best redelijkquote:
Maar dat was niet iemand uit de SC.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Alsof dat indruk maakt, ik heb de hele middag bij 100 tegen 1 gezeten en die 1 redde zich best redelijk
En heeft ook mijn voorkeur. Liever gebruik maken van het pistool dan CQB.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zien we zondag.
Niet te veel spoileren, anders heb ik zondag niets te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Daarom zet ik het ook in spoilertags!quote:
Het is gewoon schandalig!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daarom zet ik het ook in spoilertags!
Zeker! Daarom vraag ik me nu ook af of ik nog wat te drinken neem of dat ik ga slapen. Eigenlijk heb ik wel zin in bier, maar dat is niet voorradig.quote:
Iets sterkers zou ik zeker aanraden na dit nieuws.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeker! Daarom vraag ik me nu ook af of ik nog wat te drinken neem of dat ik ga slapen. Eigenlijk heb ik wel zin in bier, maar dat is niet voorradig.
Daar is dan weer plenty keus inquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Iets sterkers zou ik zeker aanraden na dit nieuws.
Ik wacht, uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar is dan weer plenty keus in. Ik ga even tellen, zometeen volgt de tussenstand
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo hoort het, heb toch zo'n hekel aan die eindeloze vechtscenes
Ah, kaneel, nootmuskaat en meer dan 30%quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
21 verschillende dingen voor eigen gebruik op voorraad. Ik heb mezelf een Schelvispekel ingeschonken
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, kaneel, nootmuskaat en meer dan 30%
Salmiakki !!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb: goedkope witte rum (niet lekker)
restje Havana Club reserva
Captain Morgan black label
Stroh 80
Fladderak
Schelvispekel
Claercampster Cloosterbitter
Bramenjenever
Jonge jenever
Vodka
Jägermeister
Gemberlikeur
Huppelolie
Goldwasser
Salmiakki
Hot n Sweet
Goldstrike
Gin
Cointreau
Drambuie
Café Marrakesh
Leuke verzameling dus. Suggesties voor een toevoeging aan de lijst?
En nee, ik ben geen alcoholist. Ik heb wel veel soorten drank, maar ik drink veel meer dagen geen dan wel alcohol
quote:
Elke avond dat ik in Finland ben komt er wel Salmiakki aan bod.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Drink dat spul ook maar heel weinig, je kan niet makkelijk aan nieuwe komen. Al is Hot n Sweet ook niet verkeerd, zit in blauwe flessen, redelijk goed verkrijgbaar in Nederland en er wordt Tyrkisk Peber gebruikt in de bereiding
In Finland heb ik ook genoten van warm bessensap uit zo'n houten kopjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elke avond dat ik in Finland ben komt er wel Salmiakki aan bod.![]()
En idd zeer slecht aan te komen in Nederland.
OMG Dat was zo heerlijk. Samen met aardappelpuree en rendierreepjes als lunch.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Finland heb ik ook genoten van warm bessensap uit zo'n houten kopjeIn een tent van rendierhuid
![]()
Dat ga ik zeker doen.quote:Maar als Salmiakki-alternatief kan je dus Hot n Sweet proberen, ongeveer ¤15 per fles dacht ik
Wij hadden er pannenkoekjes bij, was de afsluiter van een huskytocht. Als je ooit de kans krijgt: DOEN!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
OMG Dat was zo heerlijk. Samen met aardappelpuree en rendierreepjes als lunch.![]()
quote:Can't wait for the new Transformer movie - an aeroplane that turns into a submarine.
Wait a minute, I've seen this somewhere before.
Wij doen meestal snowscooter of rendier tochten. Ik geef de voorkeur aan de snowscooter,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wij hadden er pannenkoekjes bij, was de afsluiter van een huskytocht. Als je ooit de kans krijgt: DOEN!
Dat heb ik nog niet gedaan maar wil ik nog wel eens doen. Net als met een soort speedbootje over een meer heen stuiteren, lijkt me best leuk voor een uurtje of watquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wij doen meestal snowscooter of rendier tochten. Ik geef de voorkeur aan de snowscooter,
Snowscooters zijn perfect. Handvatten zijn warm en je voeten staan in de uitlaat. Heerlijk warm dus. Water oversteken (wakken) van 15m zijn geen probleem.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gedaan maar wil ik nog wel eens doen. Net als met een soort speedbootje over een meer heen stuiteren, lijkt me best leuk voor een uurtje of wat
Ook bij de NL Ikea's?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rendieren smaken ook goed. Net nog even op de site van Ikea gekeken maar daar zie ik alleen de elandenworst staan
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Snowscooters zijn perfect. Handvatten zijn warm en je voeten staan in de uitlaat. Heerlijk warm dus. Water oversteken (wakken) van 15m zijn geen probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |