heb hem nog niet gezienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:37 schreef Bob. het volgende:
Maar serieus, was dat reuzenrad altijd al zo groot? Hij lijkt wel verdubbeld.
Volgens mij was hij altijd al zo groot.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:37 schreef Bob. het volgende:
Maar serieus, was dat reuzenrad altijd al zo groot? Hij lijkt wel verdubbeld.
neuh, heb alleen wel in het krantje gelezen dat het weer vet wordtquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:29 schreef MaxMark het volgende:
Kurrrrrmis
http://www.exceptionit.net/webcam/
Lijkt me niet groter dan voorheen.
Ja, inderdaad! Lucas & Gea in het voorprogrammaquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:36 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
neuh, heb alleen wel in het krantje gelezen dat het weer vet wordt
quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Lucas & Gea in het voorprogramma
Niet? Ik vind hem echt angstaanjagend.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:29 schreef MaxMark het volgende:
Kurrrrrmis
http://www.exceptionit.net/webcam/
Lijkt me niet groter dan voorheen.
opening jaquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Niet? Ik vind hem echt angstaanjagend.
En waar komen Lucas & Gea.Opening van de kermis? Zijn daar optredens voor? Ik ben echt nog een beetje een Groningen n00b.
En als je dacht dat alles was! Nee!quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Niet? Ik vind hem echt angstaanjagend.
En waar komen Lucas & Gea.Opening van de kermis? Zijn daar optredens voor? Ik ben echt nog een beetje een Groningen n00b.
Woooh, daar moet ik bij zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 01:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En als je dacht dat alles was! Nee!![]()
Monique Smit komt ook nog!
trustenquote:Op woensdag 6 mei 2009 01:05 schreef Bob. het volgende:
Tjee, nooit geweten dat dat bestond, een kermis opening.
En ik ga naar bed, wilde nog even door werken aan een opdracht, maar mijn laptop heeft er net al een uur over gedaan om een fatsoenlijke grafiek te maken met excel, ik heb er genoeg van.![]()
Truste.
Hahaquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:36 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!
Gisteravond ipv de sneak naar Wolverine geweest... Niet helemaal mijn film geloof ik...
Goed puntquote:Op woensdag 6 mei 2009 07:53 schreef teigan het volgende:
De sneak was later op de avond, en daar kwam een horrorfilm, en na de trailer had ik al zoiets dat ik die niet hoefde te zien....
Vanaf morgenquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:25 schreef Jo0Lz het volgende:
Wanneer is de kermis er eigenlijk? ik zag al een aanhangwagen met 'Ladybug' erop rijden. ^^
Hij past niet helemaal in beeld. Maar volgens mij heb ik gelezen dat het dit jaar een ander reuzenrad is dan andere jaren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:36 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
neuh, heb alleen wel in het krantje gelezen dat het weer vet wordt
Dan gaan we er met een grote boog omheenquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Lucas & Gea in het voorprogramma
Het ding is gigantischquote:Op woensdag 6 mei 2009 09:07 schreef maok het volgende:
Goedemorgen
[..]
Hij past niet helemaal in beeld. Maar volgens mij heb ik gelezen dat het dit jaar een ander reuzenrad is dan andere jaren.
[ afbeelding ]
http://www.kermisingroningen.nl/quote:
Jij was erin geweest, of niet?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Vorig jaar was die dinges van 60 meter. Zweefmolen. Da's veul cooler dan een reuzenrad.
Ik vind een reuzenrad wel veel enger dan een zweefmolen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Vorig jaar was die dinges van 60 meter. Zweefmolen. Da's veul cooler dan een reuzenrad.
Ik vind een reuzenrad ook enger. Ben nog nooit in een reuzenrad geweest en dat ook niet van plan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vind een reuzenrad wel veel enger dan een zweefmolen.Denk niet dat ik hier in durf..
Skeeballquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind een reuzenrad ook enger. Ben nog nooit in een reuzenrad geweest en dat ook niet van plan.
@ MM; Ja, ik was in die zweefmolen geweest.
Verder vind ik een kermis ook niks aan, behalve het gokken met de grijpmachines& dat ballenrollen dat j 100, 200, 300 etc. punten kan scoren en dan muntjes krijgt etc.
Wat heb ik daar als klein kind veel geld aan versplid zegquote:
Ik ook. Maar mijn kinderen worden er blij van. Dus dan doe je dat, als ouder.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind kermis sowieso een waste of money.
Cool om te weten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn hamster heet Dr.Awesome trouwens.
Ja. En ze is een panda hamster. Zo een lieve die niet poept/plast/bijt als je haar knuffelt.quote:
Ik sta altijd binnen 5 minuten weer buiten. Gewoon maat 34 34 (of 36) en passen en weggaanquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:21 schreef LoudGirl het volgende:
Ik heb vandaag wel 12 spijkerbroeken gepast en niet één zat echt goed![]()
Waarom is er geen winkel waar je gewoon kunt binnenlopen en zeggen ik heb maat 38 en korte beentjes en ik wil een blauwe spijkerbroek bootleg met normale taille dat ze er dan één van de plank pakken die bij benaderiing overeenkomt met wat je vraagt?
Huh what?quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef LoudGirl het volgende:
Ik snap de maatvoering van spijkerbroeken nietWat is confectiemaat 38 kort?
Spijkerbroeken hebben 2 maten, lengte en breedte.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:57 schreef LoudGirl het volgende:
Ik snap de maatvoering van spijkerbroeken nietWat is confectiemaat 38 kort?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:18 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
wanneer is de opening van de kermis?
Zeer degelijk spul tochquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb mijn auto weer terug.
Na zes weken....
Terwijl ik zelf de onderdelen heb geregeld
Advies: koop geen Lada
Eh, nee niet echt?quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:05 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
met je lsd naar de kermis
hhmmm, diesel hoef ik niet, daar rij ik voor mijn werk al zat in(taxichauffeur bij van Dijk..)quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben verliefd opde NivaMaar ik weet nu zeker dat ik de Niva wil met het niet Lada dieselmotortje er in.. Probleem is dat die alleen maar tussen 1986 en 1988 is gebouwd, en er maar 9 in Nederland zijn verkocht
Dus dat word importeren uit Frankrijk.
Je bent inderdaad beter af met een BX en dat is al een rijdende ramp.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb mijn auto weer terug.
Na zes weken....
Terwijl ik zelf de onderdelen heb geregeld
Advies: koop geen Lada
Tussen 1996 en 1998. Bronquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben verliefd opde NivaMaar ik weet nu zeker dat ik de Niva wil met het niet Lada dieselmotortje er in.. Probleem is dat die alleen maar tussen 1986 en 1988 is gebouwd, en er maar 9 in Nederland zijn verkocht
Dus dat word importeren uit Frankrijk.
Toch heb ik het idee dat je met een BX of Lada nogal wat duurder uit bent.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb ook een Porsche 944 bekeken teon ik om een andere auto keek, maar die had me te weinig bagageruimte, lastig met boodschappen doen. verder is onderhoud relatief duur voor die bakjes.
Dan liever een 2.5 Indunor blok er inquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je bent inderdaad beter af met een BX en dat is al een rijdende ramp.
[..]
Tussen 1996 en 1998. Bron
Ik vraag mij af hoe (on)mogelijk het is om een Lada op benzine te nemen en daar een BX dieselblok in te bouwen. Aangezien dat al bestaat en RDW goedgekeurd is moet dat bij de keuring niet zo moeilijk zijn.
Voor alle wijsneuzen: ik heb het inderdaad 2 keer over keuren, maar wanneer de brandstofsoort van een auto verandert moet die auto gekeurd worden, ook al bestaan er al goedgekeurde exemplaren van.
Ik niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat je met een BX of Lada nogal wat duurder uit bent.
je doet nooit boodschappen? En zolang hij het doet is er niks aan de hand. Maar het is gewoon een oud hok, en niet gebouwd om veel te rijden bovendien. Het is een perfecte auto om zo nu en dan mee naar het circuit, maar voor dagelijks verkeer zou ik hem neit zo snel nemen. Of het moet een tot pick up omgebouwde 924 zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:41 schreef Marco001 het volgende:
bagageruimte interesseert mij niet zo. Enigste wat ik mee zou nemen is een laptop en een camera.. Dat kan in elke auto.
Ik heb nu trouwens een 944 op het oog met pas gereviseerde motor, Het lijkt mij dat die nog wel een paar jaar het blijft doen...
Kijk jij snapt hetquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vond de blauwe ook mooier, die matchte bij je handtasje!
Voor mijn autoquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:37 schreef 2cv het volgende:
Zaterdag ga ik naar een automeneer en dan ga ik wat dingetjes kopen voor jouw auto. Misschien hoeft jouw motor dan niet meer heel hard te draaien om te voorkomen dat die raar doet.
De motor van Alex is al 2 keer gemaakt, die doet het nu dis wel goed.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:51 schreef maok het volgende:
[..]
Kijk jij snapt het![]()
[..]
Voor mijn autoof doet die van Alex ook al raar?
Je weet het maar nooit met die Russische hupsafladder.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
De motor van Alex is al 2 keer gemaakt, die doet het nu dis wel goed.
Efficiënt toch juist.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:36 schreef MaxMark het volgende:
Nog meer mensen die enigzins teleurgesteld zijn na het zien van dit filmpje?
Waarom niet, iedereen vertelt hier gewoon waar ze werken. 't Is natuurlijk wel raar als je gaat zeggen "Eet hier!"quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:02 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
mag ik hier reclame maken voor het restaurant waar ik werk?
Leef je uit.quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:02 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
Als ik dan bediend word door een ober met een tatoeage op zijn middelvinger lach ik je uitquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:02 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
omfgquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als ik dan bediend word door een ober met een tatoeage op zijn middelvinger lach ik je uit
Meteen mee de kelder in?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:32 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
omfg
dan zal ik je laten zien waar je een wijnfles ook laten
Dan moet ik maar een biertje bestellenquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:32 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
omfg
dan zal ik je laten zien waar je een wijnfles ook laten
Werk daar ook niet zo'n neger die ooit met dat date programma mee deed van Eddy Zoey?quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:30 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
restaurant spices aan de westerkade heerlijk indiaas lopend buffet voor 17,50 per persoon en je kunt nog afhalen ook voor 12,50 per persoon!!!!
en nu hopen op een loonsverhoging![]()
Lijkt me nietquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Werk daar ook niet zo'n neger die ooit met dat date programma mee deed van Eddy Zoey?
Jeej!quote:
ALS?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Jeej!
Straks reanimatiecurus, nadat ik al meer dan een jaar in het ziekenhuis werk
Afdelingsassistent, dus niet zo'n denderende functie, ben zeg maar de loopjongen van de verpleegafdeling. Maar toch, ik werk er een jaar, toen ik er net begon zou ik "binnenkort" een reanimatiecursus kunnen volgen... Binnenkort is dus een jaar geworden...quote:
Wat van Nederlands zou je moeten leren nu dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:06 schreef Marco001 het volgende:
Lekker op tijd dan.
Ach, Het gaat er bij meer bedrijven zo aan toe.. Ik wacht ook al zo'n 7 maanden op mijn ehbo-cursus...
Hey, chipszak.
Bleugh... Ik heb nu Nederlands...
Ik bedoelde ALS als in Advanced Life Support, dat wordt toevallig vanmiddag gegevenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Afdelingsassistent, dus niet zo'n denderende functie, ben zeg maar de loopjongen van de verpleegafdeling. Maar toch, ik werk er een jaar, toen ik er net begon zou ik "binnenkort" een reanimatiecursus kunnen volgen... Binnenkort is dus een jaar geworden...
Aah, op die fiets. Nee, heb vandaag BLS+AED gekregen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 12:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde ALS als in Advanced Life Support, dat wordt toevallig vanmiddag gegeven
Hoe was het?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohmy.
Ik heb mij voor het eerst in een auto achter het stuur op de weg begeven.
En.....?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohmy.
Het ging toch gewoon goed neem ik aan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohmy.
De instructeur of Chipszak?quote:
1. Trap de koppeling inquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Beide leven we nog hoor,.
Ik vind het starten alleen kut.Kutkoppeling.
je moet het ding ook weer loslaten en gas doen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:27 schreef Luco het volgende:
[..]
1. Trap de koppeling in
2. Draai de sleutel om
Dat is wegrijdenquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
je moet het ding ook weer loslaten en gas doen.
Dat is met een diesel echt een makje. Als je wilt kun je bijna in de vierde versnelling nog wegrijden met een moderne dieselquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
je moet het ding ook weer loslaten en gas doen.
Nou, dat dan. Boeiend hoe j 't wilt noemen. Gewoon dat begin.quote:
I.p.v. kopppeling intrappen kan je ook de versnellingsbak in zijn vrij zetten. Dat is beter voor zowel je druklager als je versnellingsbak.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:27 schreef Luco het volgende:
[..]
1. Trap de koppeling in
2. Draai de sleutel om
Maar het is wel veiliger. Straks staat ie perongeluk een keer in de versnelling en staat je auto tegen de auto die voor je geparkeerd staat aan.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
I.p.v. kopppeling intrappen kan je ook de versnellingsbak in zijn vrij zetten. Dat is beter voor zowel je druklager als je versnellingsbak.
Wat ikzelf altijd doe(en mij is geleerd): Koppeling in, controleren of hij in vrij staat, auto starten en dan in versnelling zetten en dan pas de koppeling op laten komen..quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
I.p.v. kopppeling intrappen kan je ook de versnellingsbak in zijn vrij zetten. Dat is beter voor zowel je druklager als je versnellingsbak.
Voor je start altijd even voelen of de versnellingsbak in zijn vrij staat en de handrem aangetrokken houden. Als je motor goed en niet antiek is hoef je geen gas te geven bij het starten en kan je je voet ook nog op het rempedaal houden. Als je dan nog tegen je voorligger aan knalt omdat je de versnellingsbak niet in zijn vrij had dan moet je je remmen (voetrem + handrem) na (laten) kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:02 schreef maok het volgende:
[..]
Maar het is wel veiliger. Straks staat ie perongeluk een keer in de versnelling en staat je auto tegen de auto die voor je geparkeerd staat aan.
Wie is wij?quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:32 schreef MaxMark het volgende:
Mochten er nog mensen in dat grote reuzenrad willen; maandagavond geven wij kaartjes weg in onze show
Dat is de flat tussen de Iepen en de Berkenlaan in.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iemand enig idee welke flat dit is?
[ afbeelding ]
Vanuit antensheerd gemaakt richting ZW. (achter de liddle)
Ik heb al even rond gekeken op google earth maar kan het niet echt vinden.
Patrimonium de Borg dusquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:52 schreef maok het volgende:
[..]
Dat is de flat tussen de Iepen en de Berkenlaan in.
En het is trouwens Lidl
Bij die jeanswinkel naast de Scholtens wristers. Het is een stoere spijkerbroek!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:06 schreef teigan het volgende:
Loudgirl, fijn dat de broekenjacht geslaagd is.Waar heb je er nu een gevonden?
Daar wil ik ook wel inquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:46 schreef maok het volgende:
Ik zag trouwens dat de hoge zweefmolen er dit jaar ook weer staat. Ik moet er nog steeds een keertje in.
Dat is dan de beukenflat toch?quote:
Wij van Happy Hour FM (slechte website, ik weet).quote:
Verstandigquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:44 schreef Grulez het volgende:
Sinds mijn slagen een jaar geleden 1 keer in een schakelauto gereden... Het was nog een diesel ook, dus ik ben erg benieuwd.
En je hebt het jezelf dus toen nog makkelijk gemaakt ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:44 schreef Grulez het volgende:
Sinds mijn slagen een jaar geleden 1 keer in een schakelauto gereden... Het was nog een diesel ook, dus ik ben erg benieuwd. Ik was nl geen held in schakelen![]()
Ik heb FIFA Manager 09 vandaag gespeeld, met FC Barca. Alle zes wedstrijden gewonnen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
hmm, dat gaat in Camp Nou waarschijnlijk niet werken
Dat is ook niet zo lastigquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:06 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Ik heb FIFA Manager 09 vandaag gespeeld, met FC Barca. Alle zes wedstrijden gewonnen.
Het zijn ook chinezen he. Die zijn niks anders gewend en voor hun is die kamer fysiek gezien twee keer zo groot.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef maok het volgende:
Hej PSM, gaan ze tegenwoordig bij jullie in de flat de Chinezen in slaapcabines proppen ofzo? Op de 4e verdieping ongeveer ergens aan de linkerkant (va Teigan gezien) lijkt het wel alsof er een soort 6 persoons stapelbed voor het raam staat en er staan ook allemaal matrassen bij.
Het verbaast me niets. Die Chinezen willen zo goedkoop mogelijk wonen en er wordt niet tegen opgetreden. Dan krijg je dat soort dingen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:49 schreef maok het volgende:
Hej PSM, gaan ze tegenwoordig bij jullie in de flat de Chinezen in slaapcabines proppen ofzo? Op de 4e verdieping ongeveer ergens aan de linkerkant (va Teigan gezien) lijkt het wel alsof er een soort 6 persoons stapelbed voor het raam staat en er staan ook allemaal matrassen bij.
http://www.kermisingroningen.nl/frames/attracties.htmquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:32 schreef Luco het volgende:
En de kermis is opgezet zag ik? Nog spectaculaire dingen, op die zweefmolen na?
Een heel forum over.. kermissen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:17 schreef Alexxxxx het volgende:
http://themepark.nl/ubb/ubbthreads.php/topics/1071907/1.html
Dus als er nu 2 personen verzoeken om te weer te sluiten, dan kan dat ook?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat isinderdaad 1 van de vele kermis/pretparkfora in NL
BB heeft ook een kermisafdeling, maar daar post maar 1 iemand, is dan ook op zijn verzoek geopendhttp://www.buzzybeeforum.nl/viewforum.php?f=144
Goede binnenkomerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:27 schreef mayo0o het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan die scheitkermis!
Dat was de verkeerdequote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Net was het nog een vrouw met heul veul bier!
Dat had ik nou ookquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:35 schreef maok het volgende:
Volgens mij wordt de markt dan altijd een beetje verplaatst richting ebbinge, maar dat weer niet niet zeker.
Waarom gaat het trouwens net regenen als ik naar huis ga?
En dat van de Grote Markt inderdaad naar de Ebbinge, naast de V&Dquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:08 schreef teigan het volgende:
Er is nog wel markt, maar wat verder verspreid.. Alles wat op de vismarkt staat schuift op richting het plein naast der A kerk
Bedoelde inderdaad de markt op de vismarkt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:22 schreef teigan het volgende:
Op de grote markt staan meestal niet zoveel groente en fruitkramen, op de vismarkt wel.... En ik dacht dat het Bob. daarom ging..
Mijn foto wat doe jequote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Rare LSD feestjes hebben jullie ChipsZak.
Het was wel heel leuk om te zien,quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
* Teigan bang is dat het haar volgend jaar ook kan overkomen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:13 schreef teigan het volgende:
Hoe zat het dan met die docente? Werkte ze vrijwillig mee? Of werd ze "gedwongen"?
Nee hoor, bij ons op school pakken ze de LSD anders aan....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:14 schreef maok het volgende:
[..]
* Teigan bang is dat het haar volgend jaar ook kan overkomen?
Wat een kutcalvinist/teringgrefo die rector.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:42 schreef teigan het volgende:
De reportage van TvNoord...
En de reacties op TvNoord...
Die zijn er nog genoeg in Nederlandquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:36 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Wat een kutcalvinist/teringgrefo die rector.
Nu volhouden he.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:30 schreef Fietsje617 het volgende:
Citymoves komt naar Groningen op 1 juni, fanTAStisch! Klik vooral even op deze link:
Midden op de Grote Markt, superbruute DJ's.
Ja, nee, ik post hier nooit, maar dit leek me een mooi begin.
Ha, wie weet, maar was ik dus mooi nooit op de hoogte dat er een Groningen-incrowd topic was.quote:
Ja, onze PR ligt even op z'n gat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:01 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ha, wie weet, maar was ik dus mooi nooit op de hoogte dat er een Groningen-incrowd topic was.
Die handen van haar gingen anders gretig naar hem toe.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Leerlingen gingen 'wensen' van leraressen [eigenlijk werkt deze vrouw bij de administratie] vervullen, zij wilde een 'mooie man' [blijkbaar] en daarop is dit geregeld. Ze ging wel gewoon zitten en deed ook wel wat hij zei. Maar ik bedoel, als ze het écht niet wilde dan had ze het wel gezegd. Volgens mij zei ze ook wel iets van die slagroom die hij bij zich had en dat ze dat niet wilde en ik zag haar soms wat tegen hem zeggen maar dat versta je niet.
Maja, ik wist niet dat dit zou komen ofzo. Ik wist sowieso niks van het hele programma af.Ik wist alleen dat LSD er was en dat vanavond een feest in de Shadrak is, maar daar ga ik niet heen.
Wat kan jou dat nou weer schelen,quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die handen van haar gingen anders gretig naar hem toe.
Wie ben jij? Maar het gaat ook niet om mij slimmerd. Tging erom of zij het erg vond.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:15 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Wat kan jou dat nou weer schelen,.
Mijn Augustinuscollege, wat doe jequote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat nog steeds mevrouw Haaima?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[eigenlijk werkt deze vrouw bij de administratie] vervullen, zij wilde een 'mooie man' [blijkbaar] en daarop is dit geregeld. Ze ging wel gewoon zitten en deed ook wel wat hij zei.
Wie ben ik? Dat zie je toch!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wie ben jij? Maar het gaat ook niet om mij slimmerd. Tging erom of zij het erg vond.
Nee, het zijn leraren en afgezien van biologie zijn die niet met sex bezig. Leraren en sex is net zo smerig als je ouders en sex.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:32 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Wie ben ik? Dat zie je toch!![]()
Ik wil maar zeggen, het zijn maar mensen.
Moi. Gaan we binnenkort even bieren om het gemis van JH te evalueren...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:31 schreef nietzman het volgende:
Hai Groelsss!
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:01 schreef Fietsje617 het volgende:
[..]
Ha, wie weet, maar was ik dus mooi nooit op de hoogte dat er een Groningen-incrowd topic was.
Ik zeg motblik en veger.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:46 schreef liesje1979 het volgende:
Wat zeggen jullie eigenlijk
motblik en veger of stoffer en blik?
ik vergeet altijd dat ze in het westen motbik en veger niet kennen
Lief zijn of je gaat over den knie.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 07:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu weer weg, jij.
Dat dacht ik wel, hij zou het zo gewild hebben!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:56 schreef Grulez het volgende:
Moi. Gaan we binnenkort even bieren om het gemis van JH te evalueren...
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:20 schreef Bob. het volgende:
Ik stoffer en blik, maar ik ben geen echte Groninger.
En in het Dagblad van het Noorden, want volgens de directeur is de grens overschreden.quote:
Nee, Teigan is geblesseerd en ik zat met een bouwhelm op bij Freecell en TARA thuis.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:27 schreef Luco het volgende:
Maok, Teigan! Waren jullie gister bij de Friday Fun Skate? Ik fietste net terug van training en kwam bij Damsterdiep - Schuitendiep de groep tegen. Kon het niet laten klein stukje mee te fietsen tot de Grote Markt
DAt klopt, ik kon 'm nergens meer vinden. Neem maar een keer mee. Nog laat geworden?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Fluffy witte hoed
Jouw hoed ligt hier nog
Half 4quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:57 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
DAt klopt, ik kon 'm nergens meer vinden. Neem maar een keer mee. Nog laat geworden?
Je zou mij een groot plezier doen als je even het goede voorbeeld gaf en dat tot het eind der tijden vol bleef houden.quote:
Afwasmachine!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:21 schreef Atlanticus het volgende:
Afwassen.
(het gaat ook weer nergens over)
Dan zou ik in mijn geval de afwas naar m'n ouders moeten brengen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Afwasmachine!
Vanmorgen nog een Ode Aan De Afwasmachine gezongen
Met een teiltje met afwas in de trein stappenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:30 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Dan zou ik in mijn geval de afwas naar m'n ouders moeten brengen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:20 schreef Bob. het volgende:
Ik stoffer en blik, maar ik ben geen echte Groninger.
Net als mijn pluquote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Fluffy witte hoed
Jouw hoed ligt hier nog
Tot hij zegenviert in de statestieken van deze reeksquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
Hoe lang hou je die PI nog vol maok?
Hoezo, zij is gewoon een native!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je zou mij een groot plezier doen als je even het goede voorbeeld gaf en dat tot het eind der tijden vol bleef houden.
Ga je mee in de zweefmolen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:30 schreef maok het volgende:
[..]
Tot hij zegenviert in de statestieken van deze reeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |