hahah!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:09 schreef sappo het volgende:
[quote]Op woensdag 15 april 2009 21:59 schreef Grulez het volgende:
Welkom in het Groningen topic. Hier komen Groningers van Fok! bij elkaar, om te kletsen, af te spreken en natuurlijk (mini)meets te organiseren! Wij hebben niet echt regels, maar houd het netjes, doe normaal en natuurlijk: houd je aan de policy van Fok!
aahh minimeets in Groningenwat moet ik mij bij minimeats in het Noorderplatsoen precies voorstellen? [ afbeelding ][/img]
Nuttig. Nuttig!quote:Op donderdag 16 april 2009 01:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nutteloos, wat?! Dat ben ik dus niet met je eens.
LSD?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Gala is bij ons al geweest.
LSDfeest zijn wij vrij laat mee, pas over een paar week.
Andere scholen hebben dat morgen of volgende week enzo al.
Geef eens galafoto van jequote:Op donderdag 16 april 2009 11:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Gala is bij ons al geweest.
LSDfeest zijn wij vrij laat mee, pas over een paar week.
Andere scholen hebben dat morgen of volgende week enzo al.
Karig, gala's zijn mooi.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben alleen in de 3e naar het gala geweest, aangezien dat het eerste jaar was dat we mochten.
Niet op onze school.quote:
Wacht maar, studentengala's zijn leukerquote:Op donderdag 16 april 2009 12:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet op onze school.
Iedereen moet verplicht in galakleding komen (duh) maar vervolgens is er niks gala-achtigs aan.
Er word top40 achtige muziek gedraaid en gehosd Dat woord is misschien fout geschreven..
Dat probeer ik dan wellicht ook wel uit. Maar dat schoolgala, nee.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wacht maar, studentengala's zijn leuker
en dat woord is inderdaad fout geschreven![]()
Bestonden die maar.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:21 schreef maok het volgende:
xtc-koffieshop kan ook nog, dan heb je de x ook nog
Verbaasde me er al over dat IBG tegenwoordig langer over brieven doet... Online aanvragen worden wel allemaal gewoon verwerkt?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef LoudGirl het volgende:
My goodness, wat een puinhoop op mijn werk. Kreeg van pure wanhoop een huilbui die mijn nieuwe leidinggevende shockeerde.Wat een kutzooi. Zestig man in een gigantische ruimte zonder daglicht of ventilatie, niet genoeg werkplekken, helft van de spullen weg, te weinig toiletten en printers, temperaturen van tegen de dertig graden. Terugb naar de middeleeuwen met de IB-Groep! Ik hoop niet dat iemand hier recent een formulier of zo heeft ingestuurd, want er is heel wat spoorloos.
En nu ga ik naar de ruitersportwinkel voor wat retail therapy
tvpquote:
Ik garandeer niks.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Verbaasde me er al over dat IBG tegenwoordig langer over brieven doet... Online aanvragen worden wel allemaal gewoon verwerkt?
We merken het wel over een weekjequote:
Oh, heb ik ook wel eens gedaan hoor. Maarja, beter janken dan weglopen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:07 schreef Jesse_ het volgende:
Huilen op je werk, hoe hard kan je falen
Jij bent dan ook al ongeschikt bevonden om te leven.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oh, heb ik ook wel eens gedaan hoor. Maarja, beter janken dan weglopen.
Tot de Volgende Post !
Stiekem moest ik lachen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jij bent dan ook al ongeschikt bevonden om te leven.
Toch leef ik nog. Gemiste kans ?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jij bent dan ook al ongeschikt bevonden om te leven.
De meeste users in dit topic hebben daar toch niks aanquote:Op donderdag 16 april 2009 17:41 schreef 2cv het volgende:
Stadsdekkend wifi-netwerk in Groningen
Was dat hier al gemeld ?
De helft komt nooit in Grunn, dus (daar heb je em) hebben ook niks aan de wifi.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:11 schreef 2cv het volgende:
... dus ?
Dat moet je even uitleggenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
De helft komt nooit in Grunn, dus (daar heb je em) hebben ook niks aan de wifi.
Daarvoor bestaat dus al HSDPAquote:Op donderdag 16 april 2009 18:26 schreef 2cv het volgende:
Het lijkt mij handig voor bij een meeting in het Noorderplantsoen. Kan je ondertussen lekker Fok!ken. Of als je in het ziekenhuis ligt, want dan lijkt WiFi mij iets goedkoper dan die telefoontikken daar.
En dat is er ook in het UMCG ?quote:
In het umcg is toch al overal wifi?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:26 schreef 2cv het volgende:
Het lijkt mij handig voor bij een meeting in het Noorderplantsoen. Kan je ondertussen lekker Fok!ken. Of als je in het ziekenhuis ligt, want dan lijkt WiFi mij iets goedkoper dan die telefoontikken daar.
Dat is volgens mij overal in Nederland, behalve op de veluwe... Via het normale mobiele telefoonnetwerk.quote:
Er zijn ook genoeg apparaten die niet met hsdpa om kunnen gaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is volgens mij overal in Nederland, behalve op de veluwe... Via het normale mobiele telefoonnetwerk.
Daarom zijn die achterlijke investeringen in wifi ook zo totaal zinloos en allang achterhaald. En dan komt de NS daar nog een keer achterna gehobbeld met hun online in de trein.
Zoals?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg apparaten die niet met hsdpa om kunnen gaan.
Mijn DS.quote:
Elke nieuwe telefoon kan met 3g omgaan, als jij de jouwe ooit vervangt kan je nieuwe dat ook. Via je tel kun je tegenwoordig heel gemakkelijk een eigen WIFI verbinding creëren zodat jouw DS ook online kan via 3g.quote:
Mja, dit draadloos groningen is bedoeld voor thuisgebruik niet voor die enkele nerd die zo nodig in het plantsoen wil zitten internetten.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Elke nieuwe telefoon kan met 3g omgaan, als jij de jouwe ooit vervangt kan je nieuwe dat ook. Via je tel kun je tegenwoordig heel gemakkelijk een eigen WIFI verbinding creëren zodat jouw DS ook online kan via 3g.
Ik hoop dat je mn punt snapt. Overal is al 'internet', een tweede soort verbinding creëren is gewoon zonde van het geld.
Nee, je moet wel een abonnement hebben bij een ISPquote:
Je bedoelt LANquote:Op donderdag 16 april 2009 19:30 schreef Atlanticus het volgende:
Ik doe alleen aan bekabeld internet.
[ afbeelding ]
UTP FTW.
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:30 schreef Atlanticus het volgende:
Ik doe alleen aan bekabeld internet.
[ afbeelding ]
UTP FTW.
quote:Opnieuw aardbeving bij Groningen
Uitgegeven: 16 april 2009 20:59
Laatst gewijzigd: 16 april 2009 20:58
AMSTERDAM - In de omgeving van Delfzijl heeft donderdagavond een aardbeving plaatsgevonden. Tientallen mensen hebben melding gemaakt van de beving, meldt het KNMI.
Hoe zwaar de beving was, weet het KNMI nog niet. Over eventuele schade is ook nog niets bekend.
Dinsdagavond vond bij Huizinge, op vijftien kilometer afstand van Groningen, ook al een aardbeving plaats. Die had een kracht van 2,6 op de schaal van Richter.
Delfzijl
Delfzijl ligt op ongeveer 32 kilometer van Groningen. Noord-Nederland kent sinds 1986 regelmatig aardbevingen, die worden veroorzaakt door gaswinning. Omdat er holtes ontstaan op de plek waar gas wordt weggepompt, kan de aarde verzakken.
Seismoloog van het KNMI Bernard Dost stelt dat relatief grote aardbevingen in de omgeving van Groningen de laatste jaren steeds vaker voorkomen.
"Tot een paar jaar geleden waren er weinig grotere en veel kleinere aardbevingen. De grotere bevingen komen steeds vaker voor. Dat is in lijn met andere aardgasvelden, waarvan het gas in de bodem door de gaswinning steeds verder slonk."
Ik denk dat je koelkast aansloegquote:Op donderdag 16 april 2009 21:09 schreef Atlanticus het volgende:
Huh, ik hoorde ongeveer een uur geleden twee bierflessen op mijn koelkast rinkelen. Geen idee of dat kwam door mijn muziek of een aardbeving...
Zou het...?
Die reporter is in het bezit van een DMC DeLorean ?quote:Uitgegeven: 16 april 2009 20:59
Laatst gewijzigd: 16 april 2009 20:58
Oe, dat zal het zijn.quote:
Oe, er was iets met het smeltpunt van alcohol...quote:
Wijn wel, alcohol niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:21 schreef 2cv het volgende:
Als ik het zo lees krijgt de vriezer van Maok wijn/alcohol wel bevroren
Dan ga je niet.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:03 schreef Luco het volgende:
Zo tentamen, zie het totaal niet zitten...
quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:08 schreef JH87 het volgende:
Nou, ik pak m'n laatste spullen bij elkaar en vertrek naar Afrika. Tot over een maand en gedraag jullie een beetje.
Helpman is wel aardig, het is oud maar niet slecht.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:52 schreef kluizelaar het volgende:
Zeer waarschijnlijk aankomend Groninger meldt zich![]()
Contract ed moet nog wel geregeld worden, maar in principe verhuis ik ergens in juni van de Randstad naar Groningen voor een baan bij de GGD (en de uni van Utrecht).
Morgen naar Groningen toe om huizen te kijken. Nu is de buurt waarin ik zoek me aangeraden door oud-bewoners... maar wil graag weten of de info die zij gaven nog steeds klopt met de werkelijkheid.
Oftewel: wie doet er voor mij even een 'profielschets' van Helpman en Coendersborg (de wijken waar ik nu aan denk)? Dan weet ik of mijn beeld van de wijk klopt.
Pardon!quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:55 schreef Bob. het volgende:
Ik ken niet zo veel wijken dus ik kan je niet zo helpen Kluizelaar, het enige wat ik weet ik dat Helpman ver uit het centrum is en een beetje saai.![]()
Maar alvast welkom in Groningen!
Collegaquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:52 schreef kluizelaar het volgende:
Zeer waarschijnlijk aankomend Groninger meldt zich![]()
Contract ed moet nog wel geregeld worden, maar in principe verhuis ik ergens in juni van de Randstad naar Groningen voor een baan bij de GGD
Ojee.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pardon!
Helpman is heul niet zó ver uit het centrum: op de fiets 10 à 15 minuutjes.
& Ik vind het niet saai,.
Je moet wel in het centrum gaan wonen als je echt wat meer drukte wil etc.
Als je naar dingen in het centrum wilt lopen zou ik idd Helpman niet aanraden. Als je 10 mins fietsen niet zo erg vind kan het hier best wel.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ojee.![]()
Ik vind het zelf gewoon fijn om overal heen te kunnen lopen en ik slaap het beste met enorme herrie om me heen, dus voor mij zou het in ieder geval niks zijn.
Maar ik wilde je wijk niet beledigen hoor Chipsje.
quote:
Ik woon in Helpman/De Wijert.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:41 schreef kluizelaar het volgende:
Ik woon nu zelf in een groene, rustige wijk aan de rand van een stad. Gemengde wijk met ouderen (uit de tijd dat de wijk werd gebouwd) en jongeren, starters die in de flatjes gaan wonen. Moet zeggen dat ik dus niet heel erg op zoek ben naar drukte ofzo (geen studentenleven meer voor me, hoewel ik ook weer niet zo oud ben dat ik achter de geraniums ga wonen).
Volgens mij is alles in Groningen dicht bij 't centrum(ik kom uit een grote stad), dus daar maak ik me geen zorgen over. Ben verder ook niet echt een uitgaansbeest, meer van gezellig met vrienden afspreken voor een potje spelletjes ofzo.
@ChipsZak: jij woont dus blijkbaar in Helpman. Kan je me nog iets meer vertellen over de wijk? Ik ben namelijk ondertussen drie keer in m'n leven in Groningen geweest, dus ik ga volledig af op de plaatjes van Funda en Google Streetview. Bijv. hoe zijn de voorzieningen, wat voor 'soort' mensen wonen er, is het er veilig op straat 's avonds thuiskomen? Dat soort dingen zeg maar.
Ik snap die vergelijking van jou nooit,quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:48 schreef maok het volgende:
Groningen is inderdaad wel compact. Ik woon in een wijk aan de noordkant aan de stad en ik moet 5km fietsen naar het station en dat is echt ver voor de stad.
Waar woon je nu? Als ik Groningen wil vergelijken met steden in de randstad vind ik het altijd een beetje qua sfeer op Den Haag lijken maar ook wel een beetje Utrecht.
Ik vind Helpman dan ook leuker als De Wijert.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:49 schreef laforest het volgende:
De Wijert
Zou ik nog niet dood gevonden willen worden.
Pauperbuurt.
Ik ben fucking rijk gekquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:14 schreef kluizelaar het volgende:
Waar in Groningen je ook kijkt, overal staat als eerste lifestyle-type de 'financieel beperkten'.
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:27 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen
Alvast welkom kluizelaar
Welkom in de marxistische hoofdstad van Nederland. Waar iedereen toch stiekem op Balkie stemt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:14 schreef kluizelaar het volgende:
Waar in Groningen je ook kijkt, overal staat als eerste lifestyle-type de 'financieel beperkten'. Dat lijkt me toch niet helemaal kloppen...
![]()
Naja.. morgen de wijk ook zelf maar eens ervaren en dan kijken of mijn beeld inderdaad klopt.
Helemaal juist!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:34 schreef LoudGirl het volgende:
Thuis, godzijdank.
IK sluit mij aan bij wat er gezegd is over Helpman en Coendersborg. Heb er gewoond van 1991 tot 1998, eerst aan de Verlengde Hereweg, daarna aan de Coendersweg. Prettige wijk om te wonen. Veel groen, alle voorzieningen bij de hand, veilig. En je fietst inderdaad zo naar het centrum. Volgens mij is Helpman ooit een zelfstandig dorp geweest dat lang geleden aan de stad is vastgegroeid. Maar Tara weet vast wel precies hoe het zit.
jammer, maar het is wel lekker om je spieren zo even los te maken..quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:19 schreef Luco het volgende:
Straks toch maar niet skaten... Voel me suf, moe en heb spierpijn van training gister... Sorry maok en teigan
Heeft het huis vol bezoek zittenquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:38 schreef LoudGirl het volgende:
Oh freecell, kom es. Ik heb wat voor je.
Idem dito.quote:
We zijn toch allemaal kwaliteitsusers???quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Het verlies van een kwaliteitsuser. ondraaglijk..
Neuh niet echt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:49 schreef 2cv het volgende:
Feitelijk is het woord 'kwaliteit' een ander woord voor 'eigenschappen' en aangezien we allemaal eigenschappen hebben zijn we allemaal kwaliteitsusers.
Nou, okee, mijn redenatie klopt niet helemaal, maar feitelijk zijn we wel allemaal kwaliteitsusers dus.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Neuh niet echt.
kwa·li·teit de; v -en 1 mate waarin iets goed is; gesteldheid, hoedanigheid, aard: de ~ van deze stof 2 functie: in zijn ~ van burgemeester 3 goede hoedanigheid: iem met ~en bekwaamheid; ~sartikelen
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
We zijn toch allemaal kwaliteitsusers???
oke bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 18 april 2009 02:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zou voor optie 1 gaan als ik jou was. Patat met frikandel.
Euh, 2 weken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Toe maar weer, boksen.
Doe je dat allang?Nee, nog niet. Om 2u komt de wiskunde meneer langs.
Zal ik doen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:35 schreef teigan het volgende:
Doe hem de groeten van mij CZ.! (tenminste, ik neem aan dat het H. is)
Conditie moet ook op peil gehouden worden yeh.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Euh, 2 weken.Maar het is eigenlijk meer kracht en conditie oefeningen, en dan mag je nog 5 minuten een beetje tegen kussentjes aan slaan.
En wiskunde meneren die lang komen zijn niet leuk.Heb je binnenkort weer toets? Of is dit gewoon om het bij te houden?
Ik moet vanmiddag ook wiskunde doen, en het is zo moeilijk dat ik er een beetje wanhopig van word.
En vanaf volgende week ga ik ook nog roeien, misschien krijg ik wel een echte conditie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Conditie moet ook op peil gehouden worden yeh.Wel cool.
Ik heb geen toets nee, maar het moet bijgehouden worden voor 't examen joahh.
Wow,quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
En vanaf volgende week ga ik ook nog roeien, misschien krijg ik wel een echte conditie.
Sport jij eigenlijk?
En bijhouden is goed voor wiskunde.
Nja ik heb ook nooit zin om te sporten, en al helemaal niet om te bedenken wat ik leuk vind.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wow,jij bent op dreef.
Eh, ik nee.Daar ben ik tegenwoordig te lui voor.
Het laatste wat ik aan sport gedaan heb is showdance Ja, dansen is sport.
& dat is al heul lang geleden.
Soms heb ik wel zin om weer wat te gaan doen, maar mja. Dan moet ik gaan uitzoeken wát dan en blaa en dan ben ik weer te lui.
Das handig, ja !quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nja ik heb ook nooit zin om te sporten, en al helemaal niet om te bedenken wat ik leuk vind.Maar nu word ik alsmaar door anderen mee gesleurd, handig!
En op 5 mei examentraining, da's ook stom.
Vrijwillig tegen betalingquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Blijkbaar niet voor de examentraining,.
Als leerling heb je niks te wensen (oké, je kan uit meerdere tijdvakken alstware kiezen) & als docent(e) doe je vrijwillig mee, meen ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Wat heb ik daar aan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:12 schreef 2cv het volgende:
Ja, dat zie je toch ?
Nog meer nieuws, maar dit keer nieuws waar je wel wat aan hebt: in Groningen zit minstens 1 opticien.
Niets, maar ik had het dan ok niet tegen jou.quote:
Een beetje teleurstellend hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Niets, maar ik had het dan ok niet tegen jou.
Mag ik ook eens plezier hebben ?quote:
Dat hoor ik wel vakerquote:
Als docent krijg je iets van 120 (docent) of 160 euro (hoofddocent) per dag, en daar moet je dan zelf geloof ik de belasting nog over afdragen... En je maaltijden worden verzorgd..quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Blijkbaar niet voor de examentraining,.
Als leerling heb je niks te wensen (oké, je kan uit meerdere tijdvakken alstware kiezen) & als docent(e) doe je vrijwillig mee, meen ik.
Uiteraard,quote:
Ja, en wij moeten maar voor onze eigen maaltijden zorgen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:58 schreef teigan het volgende:
[..]
Als docent krijg je iets van 120 (docent) of 160 euro (hoofddocent) per dag, en daar moet je dan zelf geloof ik de belasting nog over afdragen... En je maaltijden worden verzorgd..
Had je maar voldoende moeten hebben aan het reguliere onderwijsquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, en wij moeten maar voor onze eigen maaltijden zorgen.Karig hoor.
Ik ben daar niet om nieuwe kennis te vergaren, maar om alles nogmaals op een rijtje te zetten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Had je maar voldoende moeten hebben aan het reguliere onderwijs
zo lastig zijn de centrale examens ook niet
Je kan toch zo wat oude examens online checken, heb je ook direct het niveau.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben daar niet om nieuwe kennis te vergaren, maar om alles nogmaals op een rijtje te zetten.Dus in dat opzicht had ik heul wel genoeg aan het reguliere onderwijs.
& Ik heb geen idee hoe moeilijk de CE's zijn, dat is het hele punt.
Wij betalen uit een rugzakje van REC.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je kan toch zo wat oude examens online checken, heb je ook direct het niveau.
En samengevat boekjes zijn goedkoper dan zo'n drie daagse cursus
Geen bier, nietz.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:33 schreef nietzman het volgende:
Kom je bier drinken, 'strid?
Je mag daar ook vast wel iets anders komen drinken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen bier, nietz.
Dat drink ik niet.
Heb je sinaasappelsap of thee ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:16 schreef nietzman het volgende:
Kom eens iets anders drinken 'strid.
Ik ga nu eerst even eten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:24 schreef nietzman het volgende:
Thee moet er nog wel liggen!
Hoe laat moest je beginnen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
vandaag eindelijk weer eens wat extra uren bij de post kunnen draaien, dus dat was mooi op tijd opstaan
halloooquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:32 schreef nietzman het volgende:
Okay totzooo!
Ik weet niet eens waar ik heen moetquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:58 schreef nietzman het volgende:
Kom maar op!
Ja & dan mag ik zeker daar gaan roepen naar je omdat ik het huisnummer niet weet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:02 schreef nietzman het volgende:
Gerard Doustraat, treed maar aan!
Puik plan. Ik ga echt langskomen, zodra ik weet via welke weg ik het best bij die straat kom want google maakt me niet veel wijzer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:06 schreef nietzman het volgende:
45!
Vanaf je school naar Hoendiep (Alfa etc.), Hoendiep oversteken, rechtdoor de wijk inquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Puik plan. Ik ga echt langskomen, zodra ik weet via welke weg ik het best bij die straat kom want google maakt me niet veel wijzer.
Ja. Ik ben een n00b op routegebied!
Zo klinkt het niet supermoeilijk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vanaf je school naar Hoendiep (Alfa etc.), Hoendiep oversteken, rechtdoor de wijk in
2e weg links, 1e weg rechts
Klopt, ik ben ook op mijn bestemming aangekomen. Nu zit ik weer thuis. Die 2 voorgaande zinnen hebben niet zo heel veel met elkaar te maken overigens.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:34 schreef LoudGirl het volgende:
Volg gewoon de instructies op van de Tara Tara, komt altijd goed. Je hebt alleen kans dat ie je langs een toeristische route leidt.
dat ging dus mis.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:34 schreef LoudGirl het volgende:
Volg gewoon de instructies op van de Tara Tara, komt altijd goed. Je hebt alleen kans dat ie je langs een toeristische route leidt.
Bedoelt ze niet de brug over het Hoendiep?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
dat ging dus mis.![]()
Maar dat kan ook door mama komen die het over een brug met water had, die ik nog steeds niet ben tegen gekomen.
weg met vindicat!! weg met vindicat!! weg met vindicat!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Forward is Vindi, The Knickerbockers is gewoon leuk. Alle soorten mensen spelen er, alle niveau's.
Grootste studentenvoetbalclub van Nederland.
Zestien elftallen en vier dameselftallen. Als het al niet meer is geworden.
Ja, die meiden wel, 95% zou ik wel eens flink willen palen van die wijven, maar die kerels..eehh wil ik niet neuken!!quote:
Volgens plato ook, ik heb bij die wijven in huis gewoont 4 maanden, en heb geen eens een seksuele toenadering geprobeert.quote:
The Knickerbockers it is dusquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Forward is Vindi, The Knickerbockers is gewoon leuk. Alle soorten mensen spelen er, alle niveau's.
Grootste studentenvoetbalclub van Nederland.
Zestien elftallen en vier dameselftallen. Als het al niet meer is geworden.
Ik denk dan ook dat hun schaamlipjes vlot waren gaan hangen als je net zo spastisch lult als typt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:01 schreef sappo het volgende:
Volgens plato ook, ik heb bij die wijven in huis gewoont 4 maanden, en heb geen eens een seksuele toenadering geprobeert.
Zulke taal behoort een jongedame niet te bezigen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat hun schaamlipjes vlot waren gaan hangen als je net zo spastisch lult als typt.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:49 schreef Bob. het volgende:
Vindi's zijn best snoezig soms hoor.
Ik denk dat het Nietz is. Chips is bij Nietz en ze doen elkaars account.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zulke taal behoort een jongedame niet te bezigen.
Het klinkt inderdaad meer als een nietzmanquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het Nietz is. Chips is bij Nietz en ze doen elkaars account.
jazeker, afwerken die hap daar staan ze letter en figuurlijk wel voor open.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat hun schaamlipjes vlot waren gaan hangen als je net zo spastisch lult als typt.
Nou ben ik niet zo heel handig met vrouwen, maar ik heb het idee dat jij NOG onhandiger bent met ze.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:19 schreef sappo het volgende:
[..]
jazeker, afwerken die hap daar staan ze letter en figuurlijk wel voor open.
niet als je in een 4de klasse reserve team wil spelen tochquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als je bij de Knickerbockers wil MaxC, zul je wel een beetje moeten kunnen voetballen. Je zal een selectiewedstrijd moeten spelen waarschijnlijk.
Obviously niet met jou Holmes.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:19 schreef sappo het volgende:
jazeker, afwerken die hap daar staan ze letter en figuurlijk wel voor open.
In mijn TKB-team speelde ook een Vindi, zo noemden we hem ook. In mijn studentenhuis woonde er ook één. Dat zijn de goeie, de geïntegreerde Vindi's. Maar als ze bij elkaar gaan klitten in voetbalteams en roeiboten en Vindi-huizen heb je het over een hele andere categorie Vindi's.quote:
Inderdaad niet. Selectiewedstrijden zijn voor het eerste t/m vierde elftal. Maar het zou kunnen dat ze een wachtlijst hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
niet als je in een 4de klasse reserve team wil spelen toch
Serieus?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als je bij de Knickerbockers wil MaxC, zul je wel een beetje moeten kunnen voetballen. Je zal een selectiewedstrijd moeten spelen waarschijnlijk.
Waar zag je ons?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zij die gefridaynight funskate hebben, ik heb jullie zien rijden.
Moi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |