Euh, 2 weken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Toe maar weer, boksen.
Doe je dat allang?Nee, nog niet. Om 2u komt de wiskunde meneer langs.
Zal ik doen!quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:35 schreef teigan het volgende:
Doe hem de groeten van mij CZ.! (tenminste, ik neem aan dat het H. is)
Conditie moet ook op peil gehouden worden yeh.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Euh, 2 weken.Maar het is eigenlijk meer kracht en conditie oefeningen, en dan mag je nog 5 minuten een beetje tegen kussentjes aan slaan.
En wiskunde meneren die lang komen zijn niet leuk.Heb je binnenkort weer toets? Of is dit gewoon om het bij te houden?
Ik moet vanmiddag ook wiskunde doen, en het is zo moeilijk dat ik er een beetje wanhopig van word.
En vanaf volgende week ga ik ook nog roeien, misschien krijg ik wel een echte conditie.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Conditie moet ook op peil gehouden worden yeh.Wel cool.
Ik heb geen toets nee, maar het moet bijgehouden worden voor 't examen joahh.
Wow,quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
En vanaf volgende week ga ik ook nog roeien, misschien krijg ik wel een echte conditie.
Sport jij eigenlijk?
En bijhouden is goed voor wiskunde.
Nja ik heb ook nooit zin om te sporten, en al helemaal niet om te bedenken wat ik leuk vind.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wow,jij bent op dreef.
Eh, ik nee.Daar ben ik tegenwoordig te lui voor.
Het laatste wat ik aan sport gedaan heb is showdance Ja, dansen is sport.
& dat is al heul lang geleden.
Soms heb ik wel zin om weer wat te gaan doen, maar mja. Dan moet ik gaan uitzoeken wát dan en blaa en dan ben ik weer te lui.
Das handig, ja !quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nja ik heb ook nooit zin om te sporten, en al helemaal niet om te bedenken wat ik leuk vind.Maar nu word ik alsmaar door anderen mee gesleurd, handig!
En op 5 mei examentraining, da's ook stom.
Vrijwillig tegen betalingquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Blijkbaar niet voor de examentraining,.
Als leerling heb je niks te wensen (oké, je kan uit meerdere tijdvakken alstware kiezen) & als docent(e) doe je vrijwillig mee, meen ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Wat heb ik daar aan?quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:12 schreef 2cv het volgende:
Ja, dat zie je toch ?
Nog meer nieuws, maar dit keer nieuws waar je wel wat aan hebt: in Groningen zit minstens 1 opticien.
Niets, maar ik had het dan ok niet tegen jou.quote:
Een beetje teleurstellend hoorquote:Op zaterdag 18 april 2009 15:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Niets, maar ik had het dan ok niet tegen jou.
Mag ik ook eens plezier hebben ?quote:
Dat hoor ik wel vakerquote:
Als docent krijg je iets van 120 (docent) of 160 euro (hoofddocent) per dag, en daar moet je dan zelf geloof ik de belasting nog over afdragen... En je maaltijden worden verzorgd..quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Blijkbaar niet voor de examentraining,.
Als leerling heb je niks te wensen (oké, je kan uit meerdere tijdvakken alstware kiezen) & als docent(e) doe je vrijwillig mee, meen ik.
Uiteraard,quote:
Ja, en wij moeten maar voor onze eigen maaltijden zorgen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 15:58 schreef teigan het volgende:
[..]
Als docent krijg je iets van 120 (docent) of 160 euro (hoofddocent) per dag, en daar moet je dan zelf geloof ik de belasting nog over afdragen... En je maaltijden worden verzorgd..
Had je maar voldoende moeten hebben aan het reguliere onderwijsquote:Op zaterdag 18 april 2009 16:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, en wij moeten maar voor onze eigen maaltijden zorgen.Karig hoor.
Ik ben daar niet om nieuwe kennis te vergaren, maar om alles nogmaals op een rijtje te zetten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Had je maar voldoende moeten hebben aan het reguliere onderwijs
zo lastig zijn de centrale examens ook niet
Je kan toch zo wat oude examens online checken, heb je ook direct het niveau.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben daar niet om nieuwe kennis te vergaren, maar om alles nogmaals op een rijtje te zetten.Dus in dat opzicht had ik heul wel genoeg aan het reguliere onderwijs.
& Ik heb geen idee hoe moeilijk de CE's zijn, dat is het hele punt.
Wij betalen uit een rugzakje van REC.quote:Op zaterdag 18 april 2009 16:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je kan toch zo wat oude examens online checken, heb je ook direct het niveau.
En samengevat boekjes zijn goedkoper dan zo'n drie daagse cursus
Geen bier, nietz.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:33 schreef nietzman het volgende:
Kom je bier drinken, 'strid?
Je mag daar ook vast wel iets anders komen drinken.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen bier, nietz.
Dat drink ik niet.
Heb je sinaasappelsap of thee ?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:16 schreef nietzman het volgende:
Kom eens iets anders drinken 'strid.
Ik ga nu eerst even eten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:24 schreef nietzman het volgende:
Thee moet er nog wel liggen!
Hoe laat moest je beginnen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
vandaag eindelijk weer eens wat extra uren bij de post kunnen draaien, dus dat was mooi op tijd opstaan
halloooquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:32 schreef nietzman het volgende:
Okay totzooo!
Ik weet niet eens waar ik heen moetquote:Op zaterdag 18 april 2009 18:58 schreef nietzman het volgende:
Kom maar op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |