hahah!quote:Op woensdag 15 april 2009 22:09 schreef sappo het volgende:
[quote]Op woensdag 15 april 2009 21:59 schreef Grulez het volgende:
Welkom in het Groningen topic. Hier komen Groningers van Fok! bij elkaar, om te kletsen, af te spreken en natuurlijk (mini)meets te organiseren! Wij hebben niet echt regels, maar houd het netjes, doe normaal en natuurlijk: houd je aan de policy van Fok!
aahh minimeets in Groningenwat moet ik mij bij minimeats in het Noorderplatsoen precies voorstellen? [ afbeelding ][/img]
Nuttig. Nuttig!quote:Op donderdag 16 april 2009 01:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nutteloos, wat?! Dat ben ik dus niet met je eens.
LSD?quote:Op donderdag 16 april 2009 11:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Gala is bij ons al geweest.
LSDfeest zijn wij vrij laat mee, pas over een paar week.
Andere scholen hebben dat morgen of volgende week enzo al.
Geef eens galafoto van jequote:Op donderdag 16 april 2009 11:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Gala is bij ons al geweest.
LSDfeest zijn wij vrij laat mee, pas over een paar week.
Andere scholen hebben dat morgen of volgende week enzo al.
Karig, gala's zijn mooi.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben alleen in de 3e naar het gala geweest, aangezien dat het eerste jaar was dat we mochten.
Niet op onze school.quote:
Wacht maar, studentengala's zijn leukerquote:Op donderdag 16 april 2009 12:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet op onze school.
Iedereen moet verplicht in galakleding komen (duh) maar vervolgens is er niks gala-achtigs aan.
Er word top40 achtige muziek gedraaid en gehosd Dat woord is misschien fout geschreven..
Dat probeer ik dan wellicht ook wel uit. Maar dat schoolgala, nee.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wacht maar, studentengala's zijn leuker
en dat woord is inderdaad fout geschreven![]()
Bestonden die maar.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:21 schreef maok het volgende:
xtc-koffieshop kan ook nog, dan heb je de x ook nog
Verbaasde me er al over dat IBG tegenwoordig langer over brieven doet... Online aanvragen worden wel allemaal gewoon verwerkt?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef LoudGirl het volgende:
My goodness, wat een puinhoop op mijn werk. Kreeg van pure wanhoop een huilbui die mijn nieuwe leidinggevende shockeerde.Wat een kutzooi. Zestig man in een gigantische ruimte zonder daglicht of ventilatie, niet genoeg werkplekken, helft van de spullen weg, te weinig toiletten en printers, temperaturen van tegen de dertig graden. Terugb naar de middeleeuwen met de IB-Groep! Ik hoop niet dat iemand hier recent een formulier of zo heeft ingestuurd, want er is heel wat spoorloos.
En nu ga ik naar de ruitersportwinkel voor wat retail therapy
tvpquote:
Ik garandeer niks.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Verbaasde me er al over dat IBG tegenwoordig langer over brieven doet... Online aanvragen worden wel allemaal gewoon verwerkt?
We merken het wel over een weekjequote:
Oh, heb ik ook wel eens gedaan hoor. Maarja, beter janken dan weglopen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:07 schreef Jesse_ het volgende:
Huilen op je werk, hoe hard kan je falen
Jij bent dan ook al ongeschikt bevonden om te leven.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oh, heb ik ook wel eens gedaan hoor. Maarja, beter janken dan weglopen.
Tot de Volgende Post !
Stiekem moest ik lachen.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jij bent dan ook al ongeschikt bevonden om te leven.
Toch leef ik nog. Gemiste kans ?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jij bent dan ook al ongeschikt bevonden om te leven.
De meeste users in dit topic hebben daar toch niks aanquote:Op donderdag 16 april 2009 17:41 schreef 2cv het volgende:
Stadsdekkend wifi-netwerk in Groningen
Was dat hier al gemeld ?
De helft komt nooit in Grunn, dus (daar heb je em) hebben ook niks aan de wifi.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:11 schreef 2cv het volgende:
... dus ?
Dat moet je even uitleggenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
De helft komt nooit in Grunn, dus (daar heb je em) hebben ook niks aan de wifi.
Daarvoor bestaat dus al HSDPAquote:Op donderdag 16 april 2009 18:26 schreef 2cv het volgende:
Het lijkt mij handig voor bij een meeting in het Noorderplantsoen. Kan je ondertussen lekker Fok!ken. Of als je in het ziekenhuis ligt, want dan lijkt WiFi mij iets goedkoper dan die telefoontikken daar.
En dat is er ook in het UMCG ?quote:
In het umcg is toch al overal wifi?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:26 schreef 2cv het volgende:
Het lijkt mij handig voor bij een meeting in het Noorderplantsoen. Kan je ondertussen lekker Fok!ken. Of als je in het ziekenhuis ligt, want dan lijkt WiFi mij iets goedkoper dan die telefoontikken daar.
Dat is volgens mij overal in Nederland, behalve op de veluwe... Via het normale mobiele telefoonnetwerk.quote:
Er zijn ook genoeg apparaten die niet met hsdpa om kunnen gaan.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is volgens mij overal in Nederland, behalve op de veluwe... Via het normale mobiele telefoonnetwerk.
Daarom zijn die achterlijke investeringen in wifi ook zo totaal zinloos en allang achterhaald. En dan komt de NS daar nog een keer achterna gehobbeld met hun online in de trein.
Zoals?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg apparaten die niet met hsdpa om kunnen gaan.
Mijn DS.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |