Geef eens galafoto van jequote:Op donderdag 16 april 2009 11:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Gala is bij ons al geweest.
LSDfeest zijn wij vrij laat mee, pas over een paar week.
Andere scholen hebben dat morgen of volgende week enzo al.
Karig, gala's zijn mooi.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben alleen in de 3e naar het gala geweest, aangezien dat het eerste jaar was dat we mochten.
Niet op onze school.quote:
Wacht maar, studentengala's zijn leukerquote:Op donderdag 16 april 2009 12:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet op onze school.
Iedereen moet verplicht in galakleding komen (duh) maar vervolgens is er niks gala-achtigs aan.
Er word top40 achtige muziek gedraaid en gehosd Dat woord is misschien fout geschreven..
Dat probeer ik dan wellicht ook wel uit. Maar dat schoolgala, nee.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wacht maar, studentengala's zijn leuker
en dat woord is inderdaad fout geschreven![]()
Bestonden die maar.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:21 schreef maok het volgende:
xtc-koffieshop kan ook nog, dan heb je de x ook nog
Verbaasde me er al over dat IBG tegenwoordig langer over brieven doet... Online aanvragen worden wel allemaal gewoon verwerkt?quote:Op donderdag 16 april 2009 13:51 schreef LoudGirl het volgende:
My goodness, wat een puinhoop op mijn werk. Kreeg van pure wanhoop een huilbui die mijn nieuwe leidinggevende shockeerde.Wat een kutzooi. Zestig man in een gigantische ruimte zonder daglicht of ventilatie, niet genoeg werkplekken, helft van de spullen weg, te weinig toiletten en printers, temperaturen van tegen de dertig graden. Terugb naar de middeleeuwen met de IB-Groep! Ik hoop niet dat iemand hier recent een formulier of zo heeft ingestuurd, want er is heel wat spoorloos.
En nu ga ik naar de ruitersportwinkel voor wat retail therapy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |