Ja & dan mag ik zeker daar gaan roepen naar je omdat ik het huisnummer niet weet.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:02 schreef nietzman het volgende:
Gerard Doustraat, treed maar aan!
Puik plan. Ik ga echt langskomen, zodra ik weet via welke weg ik het best bij die straat kom want google maakt me niet veel wijzer.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:06 schreef nietzman het volgende:
45!
Vanaf je school naar Hoendiep (Alfa etc.), Hoendiep oversteken, rechtdoor de wijk inquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Puik plan. Ik ga echt langskomen, zodra ik weet via welke weg ik het best bij die straat kom want google maakt me niet veel wijzer.
Ja. Ik ben een n00b op routegebied!
Zo klinkt het niet supermoeilijk.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vanaf je school naar Hoendiep (Alfa etc.), Hoendiep oversteken, rechtdoor de wijk in
2e weg links, 1e weg rechts
Klopt, ik ben ook op mijn bestemming aangekomen. Nu zit ik weer thuis. Die 2 voorgaande zinnen hebben niet zo heel veel met elkaar te maken overigens.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:34 schreef LoudGirl het volgende:
Volg gewoon de instructies op van de Tara Tara, komt altijd goed. Je hebt alleen kans dat ie je langs een toeristische route leidt.
dat ging dus mis.quote:Op zaterdag 18 april 2009 19:34 schreef LoudGirl het volgende:
Volg gewoon de instructies op van de Tara Tara, komt altijd goed. Je hebt alleen kans dat ie je langs een toeristische route leidt.
Bedoelt ze niet de brug over het Hoendiep?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:12 schreef nietzman het volgende:
[..]
dat ging dus mis.![]()
Maar dat kan ook door mama komen die het over een brug met water had, die ik nog steeds niet ben tegen gekomen.
weg met vindicat!! weg met vindicat!! weg met vindicat!!quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Forward is Vindi, The Knickerbockers is gewoon leuk. Alle soorten mensen spelen er, alle niveau's.
Grootste studentenvoetbalclub van Nederland.
Zestien elftallen en vier dameselftallen. Als het al niet meer is geworden.
Ja, die meiden wel, 95% zou ik wel eens flink willen palen van die wijven, maar die kerels..eehh wil ik niet neuken!!quote:
Volgens plato ook, ik heb bij die wijven in huis gewoont 4 maanden, en heb geen eens een seksuele toenadering geprobeert.quote:
The Knickerbockers it is dusquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Forward is Vindi, The Knickerbockers is gewoon leuk. Alle soorten mensen spelen er, alle niveau's.
Grootste studentenvoetbalclub van Nederland.
Zestien elftallen en vier dameselftallen. Als het al niet meer is geworden.
Ik denk dan ook dat hun schaamlipjes vlot waren gaan hangen als je net zo spastisch lult als typt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:01 schreef sappo het volgende:
Volgens plato ook, ik heb bij die wijven in huis gewoont 4 maanden, en heb geen eens een seksuele toenadering geprobeert.
Zulke taal behoort een jongedame niet te bezigen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat hun schaamlipjes vlot waren gaan hangen als je net zo spastisch lult als typt.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:49 schreef Bob. het volgende:
Vindi's zijn best snoezig soms hoor.
Ik denk dat het Nietz is. Chips is bij Nietz en ze doen elkaars account.quote:Op zaterdag 18 april 2009 22:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zulke taal behoort een jongedame niet te bezigen.
Het klinkt inderdaad meer als een nietzmanquote:Op zaterdag 18 april 2009 22:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het Nietz is. Chips is bij Nietz en ze doen elkaars account.
jazeker, afwerken die hap daar staan ze letter en figuurlijk wel voor open.quote:Op zaterdag 18 april 2009 21:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat hun schaamlipjes vlot waren gaan hangen als je net zo spastisch lult als typt.
Nou ben ik niet zo heel handig met vrouwen, maar ik heb het idee dat jij NOG onhandiger bent met ze.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:19 schreef sappo het volgende:
[..]
jazeker, afwerken die hap daar staan ze letter en figuurlijk wel voor open.
niet als je in een 4de klasse reserve team wil spelen tochquote:Op zaterdag 18 april 2009 23:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als je bij de Knickerbockers wil MaxC, zul je wel een beetje moeten kunnen voetballen. Je zal een selectiewedstrijd moeten spelen waarschijnlijk.
Obviously niet met jou Holmes.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:19 schreef sappo het volgende:
jazeker, afwerken die hap daar staan ze letter en figuurlijk wel voor open.
In mijn TKB-team speelde ook een Vindi, zo noemden we hem ook. In mijn studentenhuis woonde er ook één. Dat zijn de goeie, de geïntegreerde Vindi's. Maar als ze bij elkaar gaan klitten in voetbalteams en roeiboten en Vindi-huizen heb je het over een hele andere categorie Vindi's.quote:
Inderdaad niet. Selectiewedstrijden zijn voor het eerste t/m vierde elftal. Maar het zou kunnen dat ze een wachtlijst hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:51 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
niet als je in een 4de klasse reserve team wil spelen toch
Serieus?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als je bij de Knickerbockers wil MaxC, zul je wel een beetje moeten kunnen voetballen. Je zal een selectiewedstrijd moeten spelen waarschijnlijk.
Waar zag je ons?quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zij die gefridaynight funskate hebben, ik heb jullie zien rijden.
Moi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |