Ik niet, ik ben blij dat ik de auto in de buurt kan parkeren zonder een parkeerkaart te hoeven betalenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
zou echt alleen maar in het centrum willen wonen
ja maar ben te lui om te fietsen...liever alles om me heen op loopafstand:-)quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben blij dat ik de auto in de buurt kan parkeren zonder een parkeerkaart te hoeven betalenBinnen Breda is verder alles heel goed te fietsen
Ik ben te lui om te lopenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja maar ben te lui om te fietsen...liever alles om me heen op loopafstand:-)
electrische fiets of niequote:Op dinsdag 14 april 2009 15:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben te lui om te lopenFietsen is makkelijker
die kutdingen heb je in breda toch niet, nooit gespotquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:15 schreef JDude het volgende:
De hele zaterdag zo'n draaiorgel onder m'n raam lijkt me trouwens ook niks.
Nee maar je hebt wel van die fijne heren die opeens bij mooi weer met z'on nepvioleel en accordeon op de proppen komen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
die kutdingen heb je in breda toch niet, nooit gespot
quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:21 schreef incident het volgende:
[..]
Nee maar je hebt wel van die fijne heren die opeens bij mooi weer met z'on nepvioleel en accordeon op de proppen komen.
Als je dat niet kunt aanhoren moet je niet in Breda wonenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
liever dat dan honderd keer 'oudoe ey' 'ja oudoe' 'oudoe ey' ja oudoe' ey....oudoe!' onder me raam. waarom zo vaak? alleen in breda
waaro dan kan et me echt niet voor de geest halenquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:28 schreef Kuukske het volgende:
Er staat vaak zat een draaiorgel in de stad hoor.
In de buurt van de HEMA, in de Eindstraat. Dat soort plaatsen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:34 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
waaro dan kan et me echt niet voor de geest halen
en 3 keer oudoe is toch genoeg...dan de deur dicht en optyfen :-)
Ah ja idd daar staat z'on wannabe orgel, niet eens een echte grote met van alles erop en der aan !quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In de buurt van de HEMA, in de Eindstraat. Dat soort plaatsen.
Immuniteit ervoor ontwikkeld blijkbaar ja....héél fijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:00 schreef Kuukske het volgende:
Nja, ik doe ook altijd erg mijn best om die herrie te negeren.
oudoe eej!quote:Op dinsdag 14 april 2009 15:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
liever dat dan honderd keer 'oudoe ey' 'ja oudoe' 'oudoe ey' ja oudoe' ey....oudoe!' onder me raam. waarom zo vaak? alleen in breda
quote:
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:34 schreef Asics het volgende:
en fietsen is veel relaxter en gezonder
fietsen
Ik weet wat je bedoeltquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:44 schreef Tammeh het volgende:
De laatste keer dat ik gefietst heb was met carnaval, omdat ik wel zin had in een wijntje.
Nu ik een auto heb fiets ik nooit meer. Slecht, eigenlijk.
Hahaha zie je dat al gebeuren?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:56 schreef incident het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt
Kunnen wel een Fok! Breda Toer organiseren, met als stop plaatsen een Fok! user die drinken of happies verzorgt.... ?!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:56 schreef incident het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt
Kunnen wel een Fok! Breda Toer organiseren, met als stop plaatsen een Fok! user die drinken of happies verzorgt.... ?!
Whehe. Met als zwaarste etappe de Bavelse Bergquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:56 schreef incident het volgende:
Ik weet wat je bedoelt
Wel even regelen dat je overal groen licht krijgt dan.quote:
Haha daar fietste ik 2 jaar lang elke dag 2 keer overheen. Niet erg prettig moet ik zeggen, om 06.00 's morgens in de winter.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Whehe. Met als zwaarste etappe de Bavelse Berg.
Neh, ik fiets al genoeg.
Het viaduct naar Bavel zeker?quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:52 schreef Tammeh het volgende:
Haha daar fietste ik 2 jaar lang elke dag 2 keer overheen. Niet erg prettig moet ik zeggen, om 06.00 's morgens in de winter.
Ja, dat ding ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Het viaduct naar Bavel zeker?.
Op de "echte" berg ligt geen fietspad voor zover ik weet.
Zeven jaar lang vijfmaal per week de Nijmeegse Waalbrug over doet het ook leuk trouwens.
Bij gebrek aan ander vervoermiddel: ja. Hoewel ik het laatste jaar nog wel eens de auto meenamquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:51 schreef JDude het volgende:
[
Wel even regelen dat je overal groen licht krijgt dan.
BOH! B&Jquote:Op woensdag 15 april 2009 06:49 schreef fransbreda het volgende:
Goh toevallig , Ik zoek nog een aantrekkelijke vrijgezelle huisgenote.
Ook kan ik bier en hapjes verzorgen tijdens de tocht.
Houdoeeeeeeeeeeeee heeeeee kullekesssss
Vooruit een bonuspic
[ afbeelding ]
Wijn en ijs? Wat een combi. Doet de hele bak ijs teniet.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:57 schreef Tammeh het volgende:
INDERDAAAAAD. Zoet wit wijntje erbij, zonnetje.. MJAM.
Ach welnee.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wijn en ijs? Wat een combi. Doet de hele bak ijs teniet.
wakostaquote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef incident het volgende:
yup beetje flitsieflits maar das alles.
Zoekt er nog iemand woonruimte ? Ik heb een grote kamer met zicht dakterras en gedeelde woon-bad-wc-keuken. Centrum breda.
En als ze nou heul lelijk is?quote:Op woensdag 15 april 2009 23:27 schreef incident het volgende:
pfff geen ideeMale : ¤300 Female : ¤200
Dan € 400,-quote:
Yup !!!quote:
New York..quote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef bassieVL het volgende:
Net terug van 8 dagen New York. Ook leuk, maar geen Breda.![]()
Ondertussen mijn baan kwijt geraakt door een reorganisatie binnen ons bedrijf. Dus voorlopig heb ik heel lang weekend.
Niet te snel natuurlijk. Eerst rustig kijken wat ik wil gaan doen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:38 schreef Tammeh het volgende:
[..]
New York..![]()
Klote van je baan joh! Hopelijk vind je weer snel iets!
ajjjj... das klote.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:57 schreef bassieVL het volgende:
Net terug van 8 dagen New York. Ook leuk, maar geen Breda.![]()
Ondertussen mijn baan kwijt geraakt door een reorganisatie binnen ons bedrijf. Dus voorlopig heb ik heel lang weekend.
Pm me maar de verdere details.quote:Op woensdag 15 april 2009 22:10 schreef incident het volgende:
yup beetje flitsieflits maar das alles.
Zoekt er nog iemand woonruimte ? Ik heb een grote kamer met zicht dakterras en gedeelde woon-bad-wc-keuken. Centrum breda.
Dat is al ± 2 weken zo, de boefjes.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:11 schreef JDude het volgende:
Iemand heeft het NAC-viaduct tussen Oosterhout en Breda verneukt. Nu staat er "NAC - Fabel van het zuiden".
Ik moest even hardop lachen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:11 schreef JDude het volgende:
Iemand heeft het NAC-viaduct tussen Oosterhout en Breda verneukt. Nu staat er "NAC - Fabel van het zuiden".
Was me nog geeneens opgevallen, vandaag wel langsgereden.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:11 schreef JDude het volgende:
Nou, die ene toren is al zwart, als we daar dan gele strepen op schilderen, dat moet dan wel tof zijn!quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef Asics het volgende:
we willen ze best terug pakken maar er is daar niks om trots op te zijn
dus ook niks om geel zwart te verven
quote:NAC - Fabel van het zuiden
Om 3 uur zat ik al in België. Dus dat zal wel niet dan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 15:08 schreef Tammeh het volgende:
Ik moest even hardop lachen.![]()
Ik dacht jou net te zien rijden Kuuk, in een zwarte voiture. Maar dat zal wel weer niet zo zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |