Ik postte gister een foto van hem, zie de vorige pagina van het topic.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:27 schreef Miss_paraplu het volgende:
Hallo Groningers![]()
Ik heb een vraagje over die beste man die altijd inderdaad daar naast de FEBO zit in kleermakerszit, die als je dan geld gooit altijd een sinterklaasliedje gaat zingen( of tenminste dat deed hij eerder altijd)
Maargoed ik hoorde laatst van verschillende mensen,dat deze beste man gewoon een goed leven heeft, een baan, en zelfs een groot huis heeft, en het allemaal goed voor elkaar heeft..en die zelfde mensen kijken mij dan ook nog dom aan ( zo van wist je dat niet?) en een tijdje terug zag ik hem ook fietsen.
En ik wist voor 200% zeker dat het hem was, En hij zag er ook vrij netjes uit in pak etc. Maar weet iemand hier iets van af? Van deze man ? Want ben dan wel benieuwd waarom hij nachts dan daar altijd zit, als het verhaal waar is he..
Ik ben benieuwd..
Jammer voor je.quote:Op donderdag 2 april 2009 13:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
TVP enzulks
ik heb nog nooit van Martin Drent gehoord trouwens
Nou, volgens mij mis ik er weinig aanquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 13:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nou, volgens mij mis ik er weinig aan
Ah, één van die mensen die heel hard achter een bal aanrennen en als ze er dan eindelijk zijn die bal weer wegschoppen.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:04 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
![]()
Drie keer topscoorder van FC Groningen en een levende legende!
Pol-allergiequote:Op donderdag 2 april 2009 14:10 schreef maok het volgende:
moi
Het wordt morgen iig mooi weer, zovaak als ik al geniest heb vandaag
Het is in Nederland wel de belangrijkste bijzaak in het leven hoorquote:Op donderdag 2 april 2009 14:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, één van die mensen die heel hard achter een bal aanrennen en als ze er dan eindelijk zijn die bal weer wegschoppen.
Bezigheidstherapie
Hoe weet jij dat?quote:
Nou en ?quote:Op donderdag 2 april 2009 14:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is in Nederland wel de belangrijkste bijzaak in het leven hoor
Als bedum en hoogkerk er op mogenquote:Op donderdag 2 april 2009 14:50 schreef TheClown1 het volgende:
Mooi zonnig is het zeker maar helaas nog op kantoor tot 16.00
nog een vraag, als je buiten de stad woont maar wel studeert in de stad en je hele leven hier al woont en dagelijks in de stad komt, mag je zelf dan toevoegen op die fappr lijst?
Mja, zo zou je ook kunnen zeggen dat je mensen hebt die achter een god aanrennen die niet eens bestaat. Ook bezigheidstherapie.quote:Op donderdag 2 april 2009 14:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Ah, één van die mensen die heel hard achter een bal aanrennen en als ze er dan eindelijk zijn die bal weer wegschoppen.
Bezigheidstherapie
Niet genoeg voor mij. Ik ben een paar kilo's kwijt..quote:
Niks moet.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:44 schreef Grulez het volgende:
Morgenmiddag maar even op mn binnenpleintje bierdrinken. Gewoon omdat het moet.
Hoe voelt dat nou?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:20 schreef Bob. het volgende:
Het zou vandaag toch ook misschien wel 19 graden worden?
Rot op.quote:
Hier ook niet, alleen mensen met sandalenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:10 schreef TheClown1 het volgende:
rokjesdag en ik moet op kantoor werken tot 16.00. erg pijnlijk en hier zijn geen leuke rokjes.
Bij het lezen van de titel wist ik meteen wie de auteur van het bericht wasquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
enneh, rokjes. Het is rokjesdag vandaag
Het is rokjesdag!
Hier is het altijd rokjesdag!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is rokjesdag!
Ik heb gister Dr.Awesome verhuisd. Door het Noorderplantsoen.quote:
Niet Captain Awesome?quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb gister Dr.Awesome verhuisd. Door het Noorderplantsoen.
Ik heb geen rokje aan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is rokjesdag!
De katten krijgen hier een luxeleventje met eigen meubels (al zullen de meubels waar ze niet aan mogen krabben ed veel intressanter zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:53 schreef Bob. het volgende:
Pfoe warm! Ik ga ook maar even een rokje uit de kast vissen. Of telt het niet voor rokjesdag als je er nog een maillot/panty onder aan doet?
En word alles voor de katten al mooi Maok? Oh en wanneer komen ze!
Geen Chuck fan dusquote:
Voelde je je laatst aangesproken?quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:28 schreef kikoooooo het volgende:
Over dom tijdverdrijf gesproken
Ah valt me niks tegen, nog redelijk poëtisch.quote:Op vrijdag 3 april 2009 05:01 schreef Grulez het volgende:
Ik moet eigenlijk een leven lijden.
Een beetje late reactie..quote:Op donderdag 2 april 2009 13:46 schreef kikoooooo het volgende:
Laatste post:
[..]
Ik postte gister een foto van hem, zie de vorige pagina van het topic.
Wat je zegt klopt. Hij heeft een huis, geen baan dacht ik, maar ook geen uitkering (dat wil hij niet). Verder volgt ie een studie rechten, volgens mij.
Een tijdje geleden was er een reportage over hem bij TV Noord.
Een zwerver is het iig niet.
Faculteit Letteren zeker?quote:
Jup, yay extra ingelaste collegesquote:
Goh, verrassendquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:59 schreef 2cv het volgende:
Waarim ik dat meld ? Omdat ik niets zinnigers te melden heb.
Omdat de temperatuur nu al is afgenomen en ik moest leren?quote:
De temperatuur is inderdaad 'nu al afgenomen'quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat de temperatuur nu al is afgenomen en ik moest leren?
Omdat ik aan het koken was en dat zo moeilijk gaat in het park.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Omdat ik aan het koken was en dat zo moeilijk gaat in het park.
Hoe ging je SE trouwens Chips?
Had Leander zn stoere zonnebril ook op vandaag?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:51 schreef freecell het volgende:
Ik zat bij mijn ouders in de tuin en ben nu rood ende gespikkeld
Nee, die wil hij inmiddels vooral graag opetenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Had Leander zn stoere zonnebril ook op vandaag?![]()
Noess.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, die wil hij inmiddels vooral graag opeten
Geef hem een maand en hij leert het nut er wel van in zienquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Noess.En er zat nog wel zon mooie UV 400 bescherming op !
Mooi zo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Geef hem een maand en hij leert het nut er wel van in zien
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Noess.En er zat nog wel zon mooie UV 400 bescherming op !
Ga jij eerst? Ik ben een volger.quote:
Waarom ga je dan wel telkens naar de dokter voor je hart? Geef dan het goede voorbeeld.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:59 schreef 2cv het volgende:
Omdat we anders overbevolking krijgen. Als niets of niemand sterft, zouden we nu letterlijk schouder aan schouder staan en konden we nog niet omvallen als we het zouden willen.
Voorquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom ga je dan wel telkens naar de dokter voor je hart? Geef dan het goede voorbeeld.
Mee eens.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:29 schreef JH87 het volgende:
Prrrrrrrrrompompom. Lief zijn voor elkaar dames en heren.
hierquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:58 schreef JH87 het volgende:
Ik ook. Maar de achtertuin van de ouders doet het ook goed met Hoegaarden en wijn op voorraad.
moet ik even over nadenken. Ik ben bang dat ze er toch niet op gaan liggen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:57 schreef LoudGirl het volgende:
@ Maok: ik heb vier stoelkussens over. Wil je er één of meer als poezenkussen?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:37 schreef maok het volgende:
[..]
moet ik even over nadenken. Ik ben bang dat ze er toch niet op gaan liggen.
Ze zijn inderdaad vanmorgen gekomen. Ze zijn nu het huis aan het verkennen en lijken het hier wel leuk te vinden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:27 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!
loudgirl, volgens mij las ik dat de poezels vandaag zouden komen..
Bah, ik had vanmorgen een botsing met de grote afvalbak buiten, en nu doet mijn pink flink zeer.. Ik heb hem maar even getapete, maar dat typt zo lastig...
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:16 schreef JH87 het volgende:
Ik heb gisteravond met m'n ouders nog wat knopen doorgehakt en blijf nu waarschijnlijk nog een drie jaar langer student.
Wat zei je?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:13 schreef JH87 het volgende:
PANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKEN
Alle drie op één pannenkoek?quote:Op zondag 5 april 2009 00:07 schreef JH87 het volgende:
Je moet er ook geen suiker op doen, de lekkerste pannenkoeken zijn met spek, kaas en spinazie à la crème.
Bedankt, nu wil het liefst braken.quote:Op zondag 5 april 2009 00:07 schreef JH87 het volgende:
Je moet er ook geen suiker op doen, de lekkerste pannenkoeken zijn met spek, kaas en spinazie à la crème.
Serieus, ik dacht dat het ranzig was maar het is echt heerlijk.quote:
Jaaaa, zo wel!quote:Op zondag 5 april 2009 00:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als toetje, met ijs en bessen.![]()
Of als ontbijt.
Ik hou niet van kaas maar ik ben toch nieuwsgierig.quote:Op zondag 5 april 2009 00:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Serieus, ik dacht dat het ranzig was maar het is echt heerlijk.
Echt? Echtecht?quote:Op zondag 5 april 2009 00:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hou niet van kaas maar ik ben toch nieuwsgierig.
Ja. Jaja.quote:Op zondag 5 april 2009 00:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
Echt? Echtecht?
Jeetje.
Ik leef echt voor kaas.
Nee, machtig mooi juist. Kaas.quote:Op zondag 5 april 2009 00:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja. Jaja.
Wat een kutleven heb jij dan..![]()
jij ook al nietquote:Op zondag 5 april 2009 00:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hou niet van kaas maar ik ben toch nieuwsgierig.
Grote broer nadoen, je weet toch?quote:
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 5 april 2009 10:52 schreef JH87 het volgende:
Mijn oude brommertje is niet meer total loss. Goedemorgen!
even denken, langs wierumerschouw, oostum, hekkum, garnwerd, terug naar wierumerschouw en dan weer naar de stad... (ik weet niet zeker of de volgorde zo klopt, maar hier zijn we wel allemaal geweest)quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 18:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
Avond.
Een gehuchtentocht dusquote:Op zondag 5 april 2009 18:19 schreef teigan het volgende:
[..]
even denken, langs wierumerschouw, oostum, hekkum, garnwerd, terug naar wierumerschouw en dan weer naar de stad... (ik weet niet zeker of de volgorde zo klopt, maar hier zijn we wel allemaal geweest)
Ja, veel over betonpaden, lekker rustig.... Maar wel een mooie tocht hoor..quote:
Hebben ze je buik al ontdekt als slaapplek?quote:Op zondag 5 april 2009 19:30 schreef maok het volgende:
Navond, het is hier heel gezellig met de katten.
Achter die kutwolk ?quote:
Nee, joep is ook nog niet op schoot gekropen. Hij wil liever op de leuning van de bank blijven zitten om geaait te worden om er vervolgens bijna af te vallenquote:Op zondag 5 april 2009 20:46 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Hebben ze je buik al ontdekt als slaapplek?
Oppakken en op je buik leggen.quote:Op zondag 5 april 2009 21:38 schreef maok het volgende:
[..]
Nee, joep is ook nog niet op schoot gekropen. Hij wil liever op de leuning van de bank blijven zitten om geaait te worden om er vervolgens bijna af te vallen.
Komt goed.quote:Op maandag 6 april 2009 09:25 schreef ForumGek het volgende:
Whehe, dat is wel toffe naam ja. of Bobbe en jaanlandWil altijd nog naar dat park toe, daar heb je zo'n achtbaan waar je onderhangt
.
Neem maar contact op als je de dvd's in Grunn hebt
Een naam met Bob er in is altijd goed.quote:Op maandag 6 april 2009 09:25 schreef ForumGek het volgende:
Whehe, dat is wel toffe naam ja. of Bobbe en jaanlandWil altijd nog naar dat park toe, daar heb je zo'n achtbaan waar je onderhangt
.
Bij mij is later als ik geen huisgenoten meer heb.quote:Op maandag 6 april 2009 08:22 schreef maok het volgende:
Ik riep ook steeds dat ik later een kat wilde. Maar toen was het ineens later.![]()
1. Even officieel briefje van de verhuurder vragen met toestemming tot regelen kopie?quote:Op maandag 6 april 2009 11:31 schreef maok het volgende:
Weet iemand een sleutelmaker die zulke sleutels kan bijmaken?
[ afbeelding ]
Volgens mij moet je er eigenlijk een certificaat bij hebben om hem te laten bij maken, maar die heb ik er niet bij gekregen toen ik mijn huis huurde. Weet iemand een sleutelmaker die zulke sleutels kan maken op een illegale manier dus? (was trouwens het advies van de verhuurder zelf aangezien ze geen reservesleutels verstrekken)
Volgens mij doet die Turkse ( oid ) sleutelmaker op de vismarkt niet zo gek moeilijk over dat soort dingen.quote:Op maandag 6 april 2009 11:31 schreef maok het volgende:
Weet iemand een sleutelmaker die zulke sleutels kan bijmaken?
[ afbeelding ]
Volgens mij moet je er eigenlijk een certificaat bij hebben om hem te laten bij maken, maar die heb ik er niet bij gekregen toen ik mijn huis huurde. Weet iemand een sleutelmaker die zulke sleutels kan maken op een illegale manier dus? (was trouwens het advies van de verhuurder zelf aangezien ze geen reservesleutels verstrekken)
Ik ben helemaal niet fan van Heerenveen.quote:Op maandag 6 april 2009 11:42 schreef Peterselieman het volgende:modje dat fan is van de verkeerde club in het noorden
Oh wacht. Die foto staat er niet meer in.quote:Op maandag 6 april 2009 11:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vind Dr.Awesome wel verdacht veel op een mens lijken.
Waarom op maandag..quote:Op maandag 6 april 2009 11:53 schreef kikoooooo het volgende:
Citymoves
1 Juni weer in Groningen.
Was een leuk feestje vorig jaar
klopt.quote:Op maandag 6 april 2009 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
Je weet dat Heerenveen de Trots Kampioen van het Noorden is he
Wannabe Groningersquote:Op maandag 6 april 2009 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Heerenveen.
Wat doen jullie eigenlijk in dit topic.
Ik woon in de stadquote:Op maandag 6 april 2009 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk in dit topic.
Op de Kranewegquote:Op maandag 6 april 2009 11:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
1. Even officieel briefje van de verhuurder vragen met toestemming tot regelen kopie?
2. Ik zag donderdag Taraboemdijee op de kraneweg crossen
3. Mattiiiiiiiiiiiiiiiiin! ouwe zuipschuit. beste kopper ever! cultheld en legende tegelijk. (Feyenoord uit)
4. hoi![]()
Aan die kant van de stad kom ik nooitquote:Op maandag 6 april 2009 12:36 schreef Prosac het volgende:
[..]
Beetje dichter bij de Eredivisie Trots van het Noorden he, stiekemerd.
*checkt FoBoquote:Op maandag 6 april 2009 12:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Op de Kraneweg
De Westersingel kom ik nog, Verlengde Visserstraat ook, maar Kraneweg, daar kom ik nou echt nooit
Zeker afgelopen donderdag niet
Dat kan, op weg naar huisquote:Op maandag 6 april 2009 12:51 schreef Prosac het volgende:
[..]
*checkt FoBo
je was het toch echt, dan was het de Verlengde Visserstraat.
Oude Ebbingestraat zit ook een sleutelturkquote:Op maandag 6 april 2009 12:53 schreef maok het volgende:
De sleutelmaker op de vismarkt maakt de sleutels niet bij helaas. Nu opzoek naar eentje die wel wil meewerken.
Correct. Volgens mij kan alleen je huisbaas ze bij bestellen.quote:Op maandag 6 april 2009 13:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
Volgens mij is het verboden om dat soort sleutels te kopiëren. Ik heb ook zo'n sleutel voor het gebouw waar ik woon en recentelijk werden alle sloten vervangen omdat iemand zijn sleutel verloren was of had laten kopiëren.
Verhuurders snappen nooit hoe hun eigen systemen en regels werken. Je moet gewoon duidelijk maken dat het niet anders kan!quote:Op maandag 6 april 2009 13:48 schreef maok het volgende:
Geen balletjes, alleen gaatjes. Maar het stomme is dat degene die ik aan de telefoon had zelf zei dat ik maar een sleutelboer (zoals ze het noemde) moest zoeken. Toen ik zei dat dat waarschijnlijk niet ging lukken met zulke sleutels zei ze dat dat toch de enige manier was. Ik ga zo nog maar eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg. Ik hoorde net ook dat misschien binnenkort alle sloten worden vervangen, gelijk maar eens vragen wat daar van waar is.
Je woont via Lefier? Ik bestelde gewoon telefonisch de extra sleutel, geen probleem. 2 dagen later ophalen bij het sleutelmagazijn.quote:Op maandag 6 april 2009 13:48 schreef maok het volgende:
Geen balletjes, alleen gaatjes. Maar het stomme is dat degene die ik aan de telefoon had zelf zei dat ik maar een sleutelboer (zoals ze het noemde) moest zoeken. Toen ik zei dat dat waarschijnlijk niet ging lukken met zulke sleutels zei ze dat dat toch de enige manier was. Ik ga zo nog maar eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg. Ik hoorde net ook dat misschien binnenkort alle sloten worden vervangen, gelijk maar eens vragen wat daar van waar is.
Ik zit ook met smacht m'n servicekosten afrekening van vorig jaar af te wachten. Zat tot voor kort in Hoendiep, hoop dat wij ook zo'n bedrag terugkrijgen.quote:Op maandag 6 april 2009 14:18 schreef Prosac het volgende:
woon al jaren via IN, nooit problemen. Direct oplossingen bij schade/kapot spul en de flat recentelijk in een nieuw verfje gezet. En deze maand ook nog een 300 euro terug wegens teveel betaald voorschot.
Schildersbuurtquote:Op maandag 6 april 2009 14:27 schreef Peterselieman het volgende:
Dag mag wel in de krant trouwens.
In welk deel van de stad woon je dan Prosac?
quote:
Het probleem van IN/Lefier is dat ze verschillende huismeesters in dienst hebben. De slechte huismeesters hebben de meest veeleisende gebouwen in hun beheer (Selwerd). Tevens is Lefier behoorlijk bureaucratisch en vaak weten ze niet bij welke medewerker een bepaalde verantwoordelijkheid ligt.quote:Op maandag 6 april 2009 14:18 schreef Prosac het volgende:
woon al jaren via IN, nooit problemen. Direct oplossingen bij schade/kapot spul en de flat recentelijk in een nieuw verfje gezet. En deze maand ook nog een 300 euro terug wegens teveel betaald voorschot.
Kun je nog specifieker zijn?quote:
Peanut, die is nu wat bang voor het balkon, maar lijkt verder wel ok....quote:Op maandag 6 april 2009 17:47 schreef LoudGirl het volgende:
Peanut of Anice? Hoe is het met hem/haar?
Het was van 3 hoog.... Dus een metertje of 8 schat ik..quote:Op maandag 6 april 2009 19:29 schreef Atlanticus het volgende:
Ik heb niks met katten, maar als ze meer dan 2 meter vallen vind ik het wel zielig.
Daar ben ik het niet mee eens Prosac, ik vind juist als je op z'n locatie staat dat je een kwalitatief goed en fatsoenlijk product mag neerzetten als horecaondernemer . . . . .quote:Op maandag 6 april 2009 20:18 schreef Prosac het volgende:
Ja, maar dat boeit niet op zo'n A-locatie.
Een poffertjesrestaurant..quote:Op maandag 6 april 2009 20:24 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens Prosac, ik vind juist als je op z'n locatie staat dat je een kwalitatief goed en fatsoenlijk product mag neerzetten als horecaondernemer . . . . .
Zal ik mijn mond daar maar over dicht houden? ? ?quote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef ForumGek het volgende:
Ach, kijk naar De Kostery, daar is de bediening ook vreselijk slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |