Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:16 schreef JH87 het volgende:
Ik heb gisteravond met m'n ouders nog wat knopen doorgehakt en blijf nu waarschijnlijk nog een drie jaar langer student.
Wat zei je?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:13 schreef JH87 het volgende:
PANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKENPANNENKOEKEN
Alle drie op één pannenkoek?quote:Op zondag 5 april 2009 00:07 schreef JH87 het volgende:
Je moet er ook geen suiker op doen, de lekkerste pannenkoeken zijn met spek, kaas en spinazie ą la crčme.
Bedankt, nu wil het liefst braken.quote:Op zondag 5 april 2009 00:07 schreef JH87 het volgende:
Je moet er ook geen suiker op doen, de lekkerste pannenkoeken zijn met spek, kaas en spinazie ą la crčme.
Serieus, ik dacht dat het ranzig was maar het is echt heerlijk.quote:
Jaaaa, zo wel!quote:Op zondag 5 april 2009 00:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als toetje, met ijs en bessen.![]()
Of als ontbijt.
Ik hou niet van kaas maar ik ben toch nieuwsgierig.quote:Op zondag 5 april 2009 00:09 schreef JH87 het volgende:
[..]
Serieus, ik dacht dat het ranzig was maar het is echt heerlijk.
Echt? Echtecht?quote:Op zondag 5 april 2009 00:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hou niet van kaas maar ik ben toch nieuwsgierig.
Ja. Jaja.quote:Op zondag 5 april 2009 00:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
Echt? Echtecht?
Jeetje.
Ik leef echt voor kaas.
Nee, machtig mooi juist. Kaas.quote:Op zondag 5 april 2009 00:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja. Jaja.
Wat een kutleven heb jij dan..![]()
jij ook al nietquote:Op zondag 5 april 2009 00:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hou niet van kaas maar ik ben toch nieuwsgierig.
Grote broer nadoen, je weet toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |